200ps 4??Nm

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TomALH
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 10 pro 2010, 13:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

200ps 4??Nm

Příspěvek od TomALH »

Zdravím pánové dotaz zní, chci se dostat cca na 200ps u octavie ALH. Teď mám soft a 764 vstřiky egr off kat off.

Kdybych dal turbo GT1749VB, vstřiky pp764, IC 700x230x65, rozdělovací hlavu 11mm místo 10mm samozřejmě C čidlo apod dostanu se na těch cca 200ps?

Je potřeba ta rozdělovací hlava? Vedení IC bych viděl asi 57mm a výfuk taky.
Spojku mám pořešenou jednohmota ATD a HDS 2x 3,5mm
Jaký je vůbec potenciál GT 1749VB?

Díky za rady a postřehy

SPOJKA Vyřešena ale nechci zakládat nové téma.
Naposledy upravil(a) TomALH dne 19 črc 2012, 16:48, celkem upraveno 9 x.
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

cital si slabo, toto vsetko tu uz je (LOL)
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

myslim ze pri tvojej konfiguracii by stacilo iba dat predoblozit lamelu co mas HDS.
Ostatne veci mozu ostat . Neviem aky je tvoj strop ale to co mas v pohode bude postacovat do 130-140koni /300-330Nm.
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
TomALH
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 10 pro 2010, 13:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od TomALH »

Mám 2hmotu která je po smrti. Proto chci vyměnit za 1hmotu proto se ptám na tu ATD...
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3712
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Intercooler řeš podle potřeby. Projeď se různejma způsobama v různejch podmínkách s napíchlym VAGem a uvidíš, jestli je potřeba řešit interchlazení. Takhle v zimě to je třeba dostačující, ale v létě můžeš mít problém.
Oct asv 2000, DieselPower
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

K tej jednohmote:
zozen si len zotrvak z ATD alebo 1Z (Fabia/G3)
+ kup si novy set SACHS pritlacak + lamela na 1Z-ko cca 120€ (tie pritlacaky teraz davaju rovnake pre 1Z ako pre VR6) + daj preoblozit HDS
Vacsi IC budem aj ja riesit lebo to v lete huli jak lokomotiva, ale cez STK som presiel :D ale dymivost bola jednu desatinu pod hornou hranicou (LOL)
Ked sa do toho pustim tak tam dam VA/VB turbinu + toto http://www.toyosports.co.uk/fmic-vw-gol ... 1029-p.asp
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
TomALH
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 10 pro 2010, 13:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od TomALH »

Mám dotaz pánové...
Koupil jsem spojkovou sadu z 1Z TDI (přítlačák VR6) ale lamela má v sérii 2x4,6mm to je moc ne?
Chci to nechat přeobložit HDS 57 a nevím teď na kolik, 2x3,5mm???
Díky za rady

Případně nevíte někod z etky čísla šroubů na přišroubování ATD setrvačníku a přítlačáku 1Z (VR6)?

Díky
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

zalezi jestli uz nekdy nebyl stacenej ten setrvak...chtelo by to pomerit s novym setrvakem 1Z, pripadne liznout dosedaci plochu pro pritlacak,origo je 2x3,2 ale o neco silnejsi bejt muze...max myslim ze tu nekdo zkousel 2x4 ale to uz bylo moc co si tak pamatuju
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
TomALH
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 10 pro 2010, 13:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od TomALH »

Setrvačník novej z fabie ATD. Práve nechápu proč ta sériovka má tak velkou tloušťku.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

a ta lamela je teda z ceho presne? 1Z,ATD,VR6?
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
TomALH
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 10 pro 2010, 13:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od TomALH »

TomALH
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 10 pro 2010, 13:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od TomALH »

Takže :?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ATD s HDS 57 udrží dost a s VR6 i to co mám na ALH já set kdyžtak mám...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

nevim proc je to oblozeni na te tve lamele tak silne ale origo tam ma bejt tech 3,2... jestli das 3,5,tak je to jeste ok
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Pejcha
Přispěvovatel
Příspěvky: 216
Registrován: 11 říj 2010, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Pejcha »

Já když dával jednohmotu, tak 2x3,5 HDS bylo dost, prvních 1000km než si to sedlo šla hůř jednička a zpátečka, pak to bylo už v pohodě. Teď mám na tom cca přes 20000km a stále všechno bez problémů.
VW Tiguan CityScape, 2.0TDI 130kw 4motion
VW Touran Cross (1T3), 2.0TDI 103kw
ExVW Polo Cross, 1.9tdi, 74kw a zatim serie
ExO1 COMBI ASV 81kw -> 105kw - Trysky PP502, EGR OFF, CHIP by DIESELPOWER, Brzdy ORS
ExVW Lupo 1.4TDI a uvidí se co s tím...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“