tak jinak, má někdo to šéma na předělání pierburga na Bosche? Kamarád má totiž A4 81kW r.v 97 a ve vyšších otáčkách mu to už neplní tolik jak má. Do nouzáku to nepadá, paměť čistá. Jinak od spoda to jde relativně pěkně.váha píše:u pierburga máš smůluYap píše:Kluci co tak čtu, tak vrtání připadá v úvahu jen o Boschů, ale jak zvednout vzduch u toho Piertburga? Ta má oproti Boschi vyhřívanej drát jestli se nepletu.
Vyprání váhy v isopropylalkoholu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
len jedna pripomienka k tejto teme. Navrtanim dierky sa upne zmeni charakteristika vahy vzduchu ktora prestane merat presne. uklazuje dobre v maxime ale nie v prechode. Je to taka china ked sa to vrtne. Ja by som to volil len ako nudzove riesenie. Ak chce niekto 100 percentny pokoj od vahy tak tam montujem hitachi a je klud a zarucena funkcnost na velmi dlhu dobu.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Tak zatim sem si nevšimnul že by přechodový charakteristiky byly nějaký divný,včera sem to zkoušel schválně lognout,nejdřiv původní,potom vymytá v benzínu,pak vrtlá...Jináč o to jde aby začla měřit nepřesněBH motor píše:len jedna pripomienka k tejto teme. Navrtanim dierky sa upne zmeni charakteristika vahy vzduchu ktora prestane merat presne. uklazuje dobre v maxime ale nie v prechode. Je to taka china ked sa to vrtne. Ja by som to volil len ako nudzove riesenie. Ak chce niekto 100 percentny pokoj od vahy tak tam montujem hitachi a je klud a zarucena funkcnost na velmi dlhu dobu.

Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
ja si myslim ze motor ma fungovat tako ako urobil vyrobca a nie na tom aka ma byt domnienka nas ludi dookola. keby vaha merala nepresne tak to doriesi vyrobca. Aj tak nema zmysel aby ukazovala viac ako 850 mg/cycváha píše:Tak zatim sem si nevšimnul že by přechodový charakteristiky byly nějaký divný,včera sem to zkoušel schválně lognout,nejdřiv původní,potom vymytá v benzínu,pak vrtlá...Jináč o to jde aby začla měřit nepřesněBH motor píše:len jedna pripomienka k tejto teme. Navrtanim dierky sa upne zmeni charakteristika vahy vzduchu ktora prestane merat presne. uklazuje dobre v maxime ale nie v prechode. Je to taka china ked sa to vrtne. Ja by som to volil len ako nudzove riesenie. Ak chce niekto 100 percentny pokoj od vahy tak tam montujem hitachi a je klud a zarucena funkcnost na velmi dlhu dobu.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
To nemá,ale když ukazuje míň řj ti utáhne kohout a potom to tolik nejedeBH motor píše:ja si myslim ze motor ma fungovat tako ako urobil vyrobca a nie na tom aka ma byt domnienka nas ludi dookola. keby vaha merala nepresne tak to doriesi vyrobca. Aj tak nema zmysel aby ukazovala viac ako 850 mg/cycváha píše:Tak zatim sem si nevšimnul že by přechodový charakteristiky byly nějaký divný,včera sem to zkoušel schválně lognout,nejdřiv původní,potom vymytá v benzínu,pak vrtlá...Jináč o to jde aby začla měřit nepřesněBH motor píše:len jedna pripomienka k tejto teme. Navrtanim dierky sa upne zmeni charakteristika vahy vzduchu ktora prestane merat presne. uklazuje dobre v maxime ale nie v prechode. Je to taka china ked sa to vrtne. Ja by som to volil len ako nudzove riesenie. Ak chce niekto 100 percentny pokoj od vahy tak tam montujem hitachi a je klud a zarucena funkcnost na velmi dlhu dobu.


Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
to zasa nie. ale ten hw alebo sw tuning nerobim na poskodenych alebo inymi poruchami znehodnotenymi vecami. Toto prirovnavam k tomu ako keby som opravil asv motor co mu drhne turbo tak ze vypnem chybove hlasenie a jeázdim kym ho nerozdrapi. Ja som napisal ze to mozes pouzit ako nudzove a docasne riesenie a nie ako 100 percentnu a plnohodnotnu opravu. Ja nerypem len konstatujem 

MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
ty starý váhy byly nesmrtelný,buď rád že ji máš,bosch stojí za kulový...syncon píše:ja sme ji umyl v utrazvukovy lazni s izopropilem a je to dobry![]()
zajimalo by me jak je to se zamenou z pirburku na bosch mam jeste tu starou hranantou vahu
To BH - To je ale něco jinýho s tim turbem...navíc ta váha nebyla mrtvá,ale nedávala tolik kolik by měla,podle mě mrtvá váhá nedá ve špičce ani 500.Jináč si myslim že ta váha tam je stejně úplně k h*vnu...
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
vaha je tam k voli dymivosti a egr. inac a to da namapovat aj podla turbotlaku ako mercedes staria typa.váha píše:ty starý váhy byly nesmrtelný,buď rád že ji máš,bosch stojí za kulový...syncon píše:ja sme ji umyl v utrazvukovy lazni s izopropilem a je to dobry![]()
zajimalo by me jak je to se zamenou z pirburku na bosch mam jeste tu starou hranantou vahu
To BH - To je ale něco jinýho s tim turbem...navíc ta váha nebyla mrtvá,ale nedávala tolik kolik by měla,podle mě mrtvá váhá nedá ve špičce ani 500.Jináč si myslim že ta váha tam je stejně úplně k h*vnu...
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
- MichalA6Avant
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02 úno 2007, 18:45
Bosch Váha
Ty Bosch vydrží asi 150000
Re: Bosch Váha
tak ten byl dobrej...MichalA6Avant píše:Ty Bosch vydrží asi 150000

myslíš metru?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Mal som v aute starú váhu Pierburg 074 906 461. Pôvodná, r.98, dávala max. 800-820. Na "skvelé" odporúčanie servisu (ešte som nemal VAG a nevedel si to posúdiť sám) som zaplatil za novú, takú istú 5028,- Sk. Nebolo ju treba. Dosť na tom, ale tá nová dávala max. 775 mg a auto bolo zjavne lenivšie. Poťažme som ju vyreklamoval, (vraj tých 775 je v poho) a dostal som ďaľšiu, novú, takú istú, ale už nie je na nej "Pierburg", ale "i2S". Je to delo, dáva viac ako pôvodná, teda aj viac, ako predchádzajúca nová, dostanem z nej v pohode 875-900mg. Auto ide ľahšie, dravšie, zdravšie.
Mimochodom, tú pôvodnú, r.98 som prestriekal čističom na brzdy, ale nepomohlo to ani ň. Nič sa nezmenilo. Ani horšie, ani lepšie. Len tá mriežka bola čistejšia.
Mimochodom, tú pôvodnú, r.98 som prestriekal čističom na brzdy, ale nepomohlo to ani ň. Nič sa nezmenilo. Ani horšie, ani lepšie. Len tá mriežka bola čistejšia.

Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm