tohle je v pořádku, ale někomu to zamzá jak píšou třeba až za jízdy,jednou z hor ,auto stálo celej týden,bylo tak kolem -20 v noci,-10 ve dne a taky to chytlo,problém byl ale na dálnici LI-M.B. kdy to asi kolem 120 začalo škubat,tak sem musel zvolnit,a těch 90 to jelo v poho,jak jsem přidal zase škubal,tak že jsem sice nezamrz, ale moc tomu nechybělo ,,to bylo bez adetiv,nebo jen s tím od pumpy,po VIFu se to už nikdy neprojevilo, a schválně jsem zkoušel jet co to dovolí provoz a o.k.pdydkin píše:hoši mám 12 let starý AFN a vždy jsem nastartoval, teď jsem to měl o vejkendu venku, startoval jsem v 5 hodin ráno v -18 a chytlo to hned, před dvěma lety to stálo dvě noci v -25 a cca po 5ti vteřinách to chytlo. v životě jsem tam nedal ani aditivum ani benzin a tankuju kdekoli. máte asi problém jinde:) ještě hodim video ze dněška -13 stupnů stálo to venku přesně 24 hodin tady je start:
http://www.youtube.com/watch?v=YLL61mA1 ... e=youtu.be
natural 95 do nafty proti zamrznutí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
miraspetrowski
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
mám též AFN žhavičky 14 let starý,motor najeto podle tacho 350tis ve skutečnosti tak 450tis mám tam teda baterku varta nějaká ta s těma postříbřenejma článkama že má vyšší výkon a má 90Amh nastartuju vžd\cky,tejden to stálo v -30,dvakrát jsem nažhavil a nastartoval,sice auto v tom kouři ani vidět nebylo ale běželo....
Minulej tejden jsem byl zamrzlej, ale po pravdě si za to můžu sám. Tankuju z kanistru a měl jsem tam letní naftu. Samozřejmě jsem to nevěděl. Vždy přidávám do nafty VIF. Do té doby než bylo -12 jsem jezdil v pohodě. Minulý týden bylo nejvíc snad -18 a nastartoval jsem v pohodě, po cca 5km mi auto přestalo jet. Takže auto do garáže, koupil jsem 30litrů Vervy a dolil k 30litrům aditivovaný letní nafty, 3litry n 95 a 4víčka VIFU ¨:D nalil do nádrže, promíchal, auto stálo v garáži kde bylo pořád -2 a chytlo na brnk a jede v pohodě. Podle mě benzin v malém množství nemůže nic udělat. V případě že je to 60litrů nafty a 4litry benzinu to nemůže bejt tak agresivní. To je můj pohled na to.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Tak shell zrovna o kvalitě podle mě moc mluvit ani nemůže. Popravdě nejsem ani zastánce OMV, ale věřim jí daleko víc. Jinak na pumpě jsem byl po mnoha letech a to jen díky této zimě, jinak mě tam nikdo nedostanealfik píše:Kolega s práce Superba. Natankovana plná Shell V Power plus pridane aditiva a nafta pri -18 zamrzla. Tak dajte pokoj s kvalitou nafty...
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
člověk neví čemu věřit, kámoš měl taky strach ze zámrazu, tak si koupil na Benzině plnou zimní Vervy, do toho VIF, uhodila dvacítak, chtěl jet z práce domů a po 100m auto už jelo jen na volnoběh ( Mondeo TDCi ), takže co s tím - stará škola, do plné nadrže 2L benzinu přimaštěné olejem Stihl do motorové pily a bylo po problému, po chvíli se auto vzpamatovalo a v pohodě odjel
jj mám v autě teplo venku -20 ale naftu ti to neohřeje
když jedeš tak to ještě vychladíš trubičky jsou slabý a filtr dostane pěkně ledový příděl když jedeš třeba 130 v -17 jako dnes ráno celá hradecká zamrzneš jako prd jedna věc je nastartovat s druhá jet dál než 20km do práce...
je to doporučení mixáže je nejen pro Vw takový výnos byl i u forda a mercedesu
když jedeš tak to ještě vychladíš trubičky jsou slabý a filtr dostane pěkně ledový příděl když jedeš třeba 130 v -17 jako dnes ráno celá hradecká zamrzneš jako prd jedna věc je nastartovat s druhá jet dál než 20km do práce...
je to doporučení mixáže je nejen pro Vw takový výnos byl i u forda a mercedesu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
machýrci do ferari a lamborgini netankujou naftu ale 100+ protože musej 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Také si myslím, že benzín (jakýkoliv) do nádrže dieslu nepatří!
Pokaď chce někdo vydatně aditivovat tak Petrolejem, petrolej se přidává v zimě do zimní nafty (přímo v rafinerii), je mastný a dá se na něj také jezdit i ve 100% složení, akorát to vyjde docela draho. (cca. 40,-Kč litr a to když hledá)
P.s. já jsem aditivoval Vifem (samozřejmě zimním) v poměru 4.ml na 1.l nafty a s Comon railem (Subaru Forester 2.0D) jsem skákal jako kozel a to už kolem -15
Pokaď chce někdo vydatně aditivovat tak Petrolejem, petrolej se přidává v zimě do zimní nafty (přímo v rafinerii), je mastný a dá se na něj také jezdit i ve 100% složení, akorát to vyjde docela draho. (cca. 40,-Kč litr a to když hledá)
P.s. já jsem aditivoval Vifem (samozřejmě zimním) v poměru 4.ml na 1.l nafty a s Comon railem (Subaru Forester 2.0D) jsem skákal jako kozel a to už kolem -15
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
ty máš na B5 budíky z B5,5?pdydkin píše:hoši mám 12 let starý AFN a vždy jsem nastartoval, teď jsem to měl o vejkendu venku, startoval jsem v 5 hodin ráno v -18 a chytlo to hned, před dvěma lety to stálo dvě noci v -25 a cca po 5ti vteřinách to chytlo. v životě jsem tam nedal ani aditivum ani benzin a tankuju kdekoli. máte asi problém jinde:) ještě hodim video ze dněška -13 stupnů stálo to venku přesně 24 hodin tady je start:
http://www.youtube.com/watch?v=YLL61mA1 ... e=youtu.be
