Tak hoši jak jste na tom s baterkama.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
bimbke
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2007, 13:14
Bydliště: mělník

Příspěvek od bimbke »

rovnou do auta, všechny sou přednabitý
VW Golf III Variant 1.9 TDi 66kW, ALE
pfujara
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 13 dub 2011, 22:26

Příspěvek od pfujara »

Tak v garáži vše Ok ale venku jsem dvakrát nenastartoval. Dnes kontrola žhaviček, dle rady na fóru jsem je měřil na každé jiné napětí od 2V do 13V tak jsem nejdřív vyndal ta co ukazovala nejmíň. Připojím na baterii a nic vyndám druhou nic až vyndám tu co ukazovala napětí stejné jak na baterce a ta byla pouze vlahá takže měření je naprd. Nevím jak jsou starý ale je to Bosch. V pondělí bude investice do nových.
Ford S-max 1.8 TDCi 92kw, r.v 2008, Ford Transit 2.2 r.v 2012
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

Po vymene vsech 4 zhavek start na brnk :)
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2008, 00:27

Příspěvek od ROBIG »

Octavie TDi r.v.02.2000 origo baterie s okem v pátek při -17.5 nenastartovala takže jsem ji musel pomoct kabelama a druhou baterii.Asi její poslední sezona :D
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
djsopo
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Odpovědi: 0
Registrován: 26 lis 2011, 09:16
Bydliště: Horný Moštenec 183, považská Bystrica

Příspěvek od djsopo »

tak ja celkom v pohode ale kedze mam cestu do prace cca 5km dlhu tak sa mi moc nedobije.a preto som ju v piatok dal na nabijanie a teraz toci jake dabel. ale inak pohoda.Mam tam VARTA 74 takze da sa
pripo
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2008, 21:41
Bydliště: slovensko košice

akumulator

Příspěvek od pripo »

Ja mam na oct.II už 7 ročnu bateriu.Ked som ju dal na tester otestovat,tak my ukazalo že bateria je 70% a vymenit.Tak som ju pred zimou nabil,a kupil som solarnu nabijačku,zapojila ta v pribehu dna bateriu oživuje,a štartuje v pohode.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

Hele s tou solarni no nevim :) zajimalo by me kolik realne vyrobi energi a vrati do baterky:). Kdyz vidim co se dela k notebookum, plocha velika, cena velika, ucinnost zcela na hovno.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Příspěvek od boobika »

koukal jsem taky na tu solární udržovačku a to, co se prodává kolem 300-500 (340x120mm) má 1.5W, což je kolem 125mA při super ideálním svitu. v mrazu je to asi trochu málo, přes noc o ničem.
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

3 mesiace stara varta silver 74-ka a nove žhaviče beru. Predvstrek na 52.
Cez ďen je tu -13, cez noc -19
Octa v podpise:
http://www.youtube.com/watch?v=pFSTOfBf ... e=youtu.be
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
zzanzare
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2012, 00:30

Příspěvek od zzanzare »

tak ja zrovna dneska v -14 a bylo potreba kabely :( tak jsem se sem hned zaregistroval, abych se o tom dozvedel vic a priste snad budu pripraven
teea
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 19 srp 2010, 09:23
Bydliště: Karvina

Příspěvek od teea »

Tak ja do vikendu startoval dobre dve az tri minuty nechtel ale vzdycky chytil. 5let stara Starline 74Ah :) Ted jsem dal novy zhavice (Beru) Stary byly vsechny KO a dneska rano start na drb :)
Passat Variant B5 99 1,9TDI (81kw,AFN)
EGR off, AHD
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Odpovědi: 0
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Rano -19'C a odesla mi zhavicka. Chudak motor se trepal 20s nez se zas uklidnil.
Nejak mi ta zima leze uz na mozek (wallbash)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

g4 81kw ranny start pri -17C, cca 4 mesiace dozadu nova baterka exide 75ah, repas startera a nove zhavice bosch

http://www.youtube.com/watch?v=ND5RNzxZ ... V-CMUUdhNd
teea
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 19 srp 2010, 09:23
Bydliště: Karvina

Příspěvek od teea »

Ty teploty na wagu mas nejaky moc rozhozeny.
Passat Variant B5 99 1,9TDI (81kw,AFN)
EGR off, AHD
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

teplota paliva a teplota vzduchu su vzdy +- 1stupen rozdiel a cilo chladiacej je niekedy -7C c minuse, neriesim to starty mam uz ok, predtym tam bolo cierne cidlo to tiez zanasalo a potom som skusal dve zelene cidla origo vw a tie boli tiez rovnako takze uz neviem kde je chyba
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“