
Kazdopadne ten rozdil 7 stupnu je divny. ALe hlavne ze to startuje a jezdi

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak dneska felda 1,9D po rozmrazení v garáži /přímotopem/ nastartovala odvezena mechanikovi. Takže žhavky jsou v pohodě asi přimrzlá nafta, takže 1 litr naturalu do plné nádrže a pro jistotu nová chladící kapalina / má už něco za sebou / . Octavečka v pohodě jen před pár dny nezatočila / manželce v práci ,baterie OK, přeměřena na parkovišti, jen žádná reakce po otočením klíčku pak po pár pokusech něco kleplo pod baterkou a do teď startuje jako předtím.Bobanius píše:Ráno -22 , tak to dopadlo že felda stojí na dvoře točila ale nenaskočila, tak asi žhavky KO , ty jediné se nědělaly , nějak mi to nedošlo, nechal jsem udělat , rozvody , filtry i palivový, náplně ,ale ty žhavky , to mě nedošlo. Tak v pondělí tam jdou nové.Bobanius píše:Octavečka v pohodě ranní starty ve studené garáži odpoledne manželka od práce kolem -10 , 12 a pohoda Varta 74Ah drží. Zítra potrápím od dcery feldu 1.9D ráno s ní jedu do práce ,stojí odpondělka bez pohybu, ale neměl by být problém , i když dneska ráno -19. No napíšu jak to dopadlo.
Není nic lehčího, než vzít voltmetr a změřit úbytek na silovejch kabelech při startování. Kór když ti to nechytá. Já tam měl dva volty a po proletování 0,2V a je to sakra znát.fenyx6 píše:tomu moc nadějí nedávám, ale mrknu se a spíš asi zkusím od někoho nastartovat přes kabely a když bude start ok, tak vyměním baterkuhonzas1 píše:a co takhle projit a očistit ukostření?
starter bych řekl spíš, když se to na kabely nezlešpí tak pujde ven ..... jinak za tepla naskočí na drc