Tak hoši jak jste na tom s baterkama.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
teea
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 19 srp 2010, 09:23
Bydliště: Karvina

Příspěvek od teea »

OK jasne. Bylo to spatne videt pripadalo mi to v levem okynku ze jses vysoko v plusu :)
Kazdopadne ten rozdil 7 stupnu je divny. ALe hlavne ze to startuje a jezdi :)
Passat Variant B5 99 1,9TDI (81kw,AFN)
EGR off, AHD
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

jasne, som spokojny
Uživatelský avatar
bimbke
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2007, 13:14
Bydliště: mělník

Příspěvek od bimbke »

Ráno, -17, starline 74Ah 3roky, nové žhavičky Bosch, nafta ONO, na drc. Paráda!!!!! Dnes bude nový větrák do topení, tak se zítra snad i ohřeju starý je KO
VW Golf III Variant 1.9 TDi 66kW, ALE
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1550
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

tak ja dnes po 4 dnoch stania, s naftou na spodku bez aditiva a minimlane 1 zlou zhavickou to naskocilo na 2 krat a pohoda. len som rozmyslal ci mi to nezdochne ked to vycuca filer a z nadrze to nepojde :D

baterka nejaka neznama 64Ah asi 3 rocna. zatial nikdy nesklamala
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 17:30

Příspěvek od Milosss »

B5 Passat, 1.9TDI 66kW AHU, 9 dní státia na tých mrazoch.
http://www.youtube.com/watch?v=6G3WsSIH ... e=youtu.be
Ale tá baterka už mele z posledného, ešteže to chytá prakticky hneď.
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Bobanius píše:
Bobanius píše:Octavečka v pohodě ranní starty ve studené garáži odpoledne manželka od práce kolem -10 , 12 a pohoda Varta 74Ah drží. Zítra potrápím od dcery feldu 1.9D ráno s ní jedu do práce ,stojí odpondělka bez pohybu, ale neměl by být problém , i když dneska ráno -19. No napíšu jak to dopadlo.
Ráno -22 , tak to dopadlo že felda stojí na dvoře točila ale nenaskočila, tak asi žhavky KO , ty jediné se nědělaly , nějak mi to nedošlo, nechal jsem udělat , rozvody , filtry i palivový, náplně ,ale ty žhavky , to mě nedošlo. Tak v pondělí tam jdou nové. (wallbash)
Tak dneska felda 1,9D po rozmrazení v garáži /přímotopem/ nastartovala odvezena mechanikovi. Takže žhavky jsou v pohodě asi přimrzlá nafta, takže 1 litr naturalu do plné nádrže a pro jistotu nová chladící kapalina / má už něco za sebou / . Octavečka v pohodě jen před pár dny nezatočila / manželce v práci ,baterie OK, přeměřena na parkovišti, jen žádná reakce po otočením klíčku pak po pár pokusech něco kleplo pod baterkou a do teď startuje jako předtím.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

konečně nova baterka starline 70Ah .. sice jsem musel upravit kastlik ale snad to za to stalo a bude to ok :D
polo 1.4tdi AMF
fenyx6
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2011, 11:09

Baterie KO ?

Příspěvek od fenyx6 »

zdarec chlapi, řeším teď takový menší problém s baterií na octavii tdi 66kw asi před 5 dny když sem startoval za studena tak už to pomalu točilo (asi dvě otočky pak půl vteřiny naprosto nic a pak to bez jakéhokoliv zvuku chytlo =) ), další den už bohužel ne viz. http://www.youtube.com/watch?v=rAgBipN1yXI ..... den před tím jsem stím najel 150km, baterie je jen rok stará varta 72AH/680A... normálně bych to neřešil a koupil novou, ale baterii sem nabil a zajel sem do AKUMY na nějakej ten test a tam naměřili baterie OK( kapacita 86% nabití 91% napětí 12,71 V startovací proud 586A) změřil sem odběr baterie v autě jestli mi to něco neřere (25mA - takže ok) pak sem změřil altik ten dával 14,4 taky ok, nakonec sem změřil napětí baterie při startování a tam to klesno až na nějakých 7V což se mi zdá málo a kontrolky na palubce dost pohasínaly ( ale podle toho testu by měla být baterie OK, vše se až na test v akumě se dělo při teplotách kolem -15°.......takže otázka koupit novou baterku?
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

a co takhle projit a očistit ukostření?
polo 1.4tdi AMF
Uživatelský avatar
bimbke
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2007, 13:14
Bydliště: mělník

Příspěvek od bimbke »

a co takhle mrknout na sarter?? uhlíky apod.
VW Golf III Variant 1.9 TDi 66kW, ALE
fenyx6
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2011, 11:09

Příspěvek od fenyx6 »

honzas1 píše:a co takhle projit a očistit ukostření?
tomu moc nadějí nedávám, ale mrknu se a spíš asi zkusím od někoho nastartovat přes kabely a když bude start ok, tak vyměním baterku

starter bych řekl spíš, když se to na kabely nezlešpí tak pujde ven ..... jinak za tepla naskočí na drc
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

nevim, videl bych to na baterii...ja mam rok starou vartu 74ah a jako nic moc, koupim exide asi a tuhle poslu ze skaly
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Odpovědi: 0
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

podle toho videa tipuji ukostření...
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3703
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

fenyx6 píše:
honzas1 píše:a co takhle projit a očistit ukostření?
tomu moc nadějí nedávám, ale mrknu se a spíš asi zkusím od někoho nastartovat přes kabely a když bude start ok, tak vyměním baterku

starter bych řekl spíš, když se to na kabely nezlešpí tak pujde ven ..... jinak za tepla naskočí na drc
Není nic lehčího, než vzít voltmetr a změřit úbytek na silovejch kabelech při startování. Kór když ti to nechytá. Já tam měl dva volty a po proletování 0,2V a je to sakra znát.
Oct asv 2000, DieselPower
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“