Jak rychle se vám ohřívá rotačka v těchhle teplotách?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Půlka chladiče zakrytá,aby tak rychle nechladlo z kopce(jezdím po městě).Větrák na dvojku si pouštím až po min 20km,kdy už se začíná ohřívat i olej.Po 50km mohu mít topení na 2.rychlost a nezchledne ani z kopce.Na místě mám topení na 1.rychlost,klapku na 3/4 a nezchladne,spíš ještě ubírám.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Taky mam klimatronic a normalne si nastavis eco mode intenzitu vetraku a nastav si treba jen 15C a je to.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

Tak jsem to dneska zkusil a teplota by mi držela na 90 (podle budíku) jenom kdybych je po rovině nebo do kopce a ještě netopil. S vypnutým topením a normální jízdou se teplota vyšplhá na 90 tak po 20 km jízdy. Jakmile zapnu topení a ani ne naplno, tak začne ručička padat. Je to normální?
A ještě jsem půlku chladiče zakryl kartonem
A ještě jsem půlku chladiče zakryl kartonem

Muze se to stat a nebo je zavada jinde.
Chvili jsem kdysi delal v Autokelly a to by jsi se divil kolik bylo vratek u novych dilu.
Chvili jsem kdysi delal v Autokelly a to by jsi se divil kolik bylo vratek u novych dilu.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

Může být. Přece jen je to bimetal a stane se to. Já ho na Feldě měnil asi třikrát, než to fungovalo. A to jsem tam nedával žádný levný náhražky. Chce to vyzkoušet. Tu teplotu to musí držet, pokud nebudeme brát v potaz teoretickou možnost, že to nastartuješ, ohřeješ a pak pojedeš bez kvaltu 20 km z kopce. Tam bych pochopil, že to začne padat. Ale jinak je to příznakem toho, že je termostat špatnej, nebo že prostě otevírá moc brzo.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 53
- Registrován: 14 pro 2009, 19:41
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
Mám VW Passat pd a teplotu mám na 90 i na vagu.Když bylo kolem 0 tak se mi ohříval déle než teď. Včera -17C auto 2 dny venku,do práce to mám 6km a ohřeju to skoro na 70 a na to jak to je vymrzlé tak i docela topí.Je to rok 2000 a termostaty i čidla původní.ty příhřevy musej ohřívat jak divý,tak jak je možný že většině z vás se to neohřívá.Soudruhama z NDR to nebude.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33640
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
Myslím že príčina nedostatočného kúrenia je jasná : nedostatok zbytkového tepla . Som presvedčený o súvislosti medzi spotrebou a teplom v aute.Je to tak , že tí ktorí v lete jazdia za priemerných 4,8 - 5,2 majú teraz v aute zimu. Zimu v aute prizná snaď každý , ale spotrebu - tí ktorým to kúri nepriznajú .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.