Jak rychle se vám ohřívá rotačka v těchhle teplotách?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
janci11
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2012, 18:20

Příspěvek od janci11 »

hmm predvcerom rano -18.5 a rucicka na 90 po cca 9km
Leon 1M, ASV + FB S764 + HDS57
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5062
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Půlka chladiče zakrytá,aby tak rychle nechladlo z kopce(jezdím po městě).Větrák na dvojku si pouštím až po min 20km,kdy už se začíná ohřívat i olej.Po 50km mohu mít topení na 2.rychlost a nezchledne ani z kopce.Na místě mám topení na 1.rychlost,klapku na 3/4 a nezchladne,spíš ještě ubírám.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 10:14

Příspěvek od noki »

No jo, ale jak to mám nastavit, když mám klimatronik? (LOL)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5062
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Taky to tam musí jít.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

Taky mam klimatronic a normalne si nastavis eco mode intenzitu vetraku a nastav si treba jen 15C a je to.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 10:14

Příspěvek od noki »

Tak jsem to dneska zkusil a teplota by mi držela na 90 (podle budíku) jenom kdybych je po rovině nebo do kopce a ještě netopil. S vypnutým topením a normální jízdou se teplota vyšplhá na 90 tak po 20 km jízdy. Jakmile zapnu topení a ani ne naplno, tak začne ručička padat. Je to normální?
A ještě jsem půlku chladiče zakryl kartonem :?
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

Spatnej termostat, taky jsem menil.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

já mám na PD zakrytej chladič tak na 99% a taky se to pořádně neohřeje a když je to na 90 a jedu z kopce tak teplota klesá
Tel:776005385 Nový Bor
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 10:14

Příspěvek od noki »

Batoo : Spatnej termostat, taky jsem menil.

Jak jsem už psal, dával jsem před 14 dny nový termostat Febi, myslíš. že je
vadný?
(LOL)
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

Muze se to stat a nebo je zavada jinde.
Chvili jsem kdysi delal v Autokelly a to by jsi se divil kolik bylo vratek u novych dilu.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Může být. Přece jen je to bimetal a stane se to. Já ho na Feldě měnil asi třikrát, než to fungovalo. A to jsem tam nedával žádný levný náhražky. Chce to vyzkoušet. Tu teplotu to musí držet, pokud nebudeme brát v potaz teoretickou možnost, že to nastartuješ, ohřeješ a pak pojedeš bez kvaltu 20 km z kopce. Tam bych pochopil, že to začne padat. Ale jinak je to příznakem toho, že je termostat špatnej, nebo že prostě otevírá moc brzo.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
George62
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 14 pro 2009, 19:41
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od George62 »

Mám VW Passat pd a teplotu mám na 90 i na vagu.Když bylo kolem 0 tak se mi ohříval déle než teď. Včera -17C auto 2 dny venku,do práce to mám 6km a ohřeju to skoro na 70 a na to jak to je vymrzlé tak i docela topí.Je to rok 2000 a termostaty i čidla původní.ty příhřevy musej ohřívat jak divý,tak jak je možný že většině z vás se to neohřívá.Soudruhama z NDR to nebude.
teea
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 19 srp 2010, 09:23
Bydliště: Karvina

Příspěvek od teea »

batoo píše:Taky mam klimatronic a normalne si nastavis eco mode intenzitu vetraku a nastav si treba jen 15C a je to.
Chlapi vy jste snad ze sibire. Ja mam topeni v aute aby topilo a ne abych v aute 20km mrzl. Brrr jen na to pomyslim a je mi zima :o
Passat Variant B5 99 1,9TDI (81kw,AFN)
EGR off, AHD
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

noki píše:Batoo : Spatnej termostat, taky jsem menil.

Jak jsem už psal, dával jsem před 14 dny nový termostat Febi, myslíš. že je
vadný?
(LOL)
jedině zatáhnout hadici to ti vše prozradí, problém treba hlada už v novom dieli ;)
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

Myslím že príčina nedostatočného kúrenia je jasná : nedostatok zbytkového tepla . Som presvedčený o súvislosti medzi spotrebou a teplom v aute.Je to tak , že tí ktorí v lete jazdia za priemerných 4,8 - 5,2 majú teraz v aute zimu. Zimu v aute prizná snaď každý , ale spotrebu - tí ktorým to kúri nepriznajú .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“