natural 95 do nafty proti zamrznutí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Jarda S. píše:Obrázek údajně při -13 (LOL)
:worthy: krasny prispevok, si Pan v tejto teme.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

nejni to moje fotka jenom sem jí našel a přeposl sem, nejsem blázen abych tankoval u každý benzínky po litru (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

batoo píše:A davas VIF nebo neco podobnyho a nebo jenom benal?
jen benál dnes ráno -17 a pak cestou 180km -14 a jelo to jak fík dnes jsem ani netankoval auto stálo od soboty dopoledne jen na ulici a když bylo krásně pod -10 teploměr nevylezl
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
lift
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 24 srp 2006, 19:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Kopřivnicko

natural 95 do nafty proti zamrznutí

Příspěvek od lift »

Za komančů,když jsem musel sloužit ČSSR a SSSR bylo aditivum :do nafty benzín a do benzínu líh.A to pro vojáky byla jen NM -30,prý je to i nyní.Jen pro nás blbce mají řepku a aditiva za nekřestanský prachy.
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

dalsi vec je ta, ze kdyz nekdo lije do nadrze cokoliv, tak nemuze pocitat s tim, ze natankuje udajne lepsi naftu prida aditiv a pocita s tim ze rano nastartuje jak lala.
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Já tankuju jednou-dvakrát týdně do plna, bez problémů a bez přísad. Teď co mrzlo tak jsem neměl pod půlku, dotankovával jsem častěji.
Plná nádrž něco stojí, takže pokud někdo neustále šmrdlá naftu po dně max půlku nádrže, mohl by to být s příchodem mrazů možná taky jeden z problémů.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

myslím že plná stojí stejně jako 4x týdně cmrndat po pětikile....

ale kdybych se pletl opravte mě... (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Ladas píše:myslím že plná stojí stejně jako 4x týdně cmrndat po pětikile....

ale kdybych se pletl opravte mě... (noteeth)
Tohle ale některejm šetřílkům nevysvětlíš.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“