Turbo 1Z - rady

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lukkas
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 pro 2009, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Turbo 1Z - rady

Příspěvek od Lukkas »

čau, potřeboval bych radu, mám Golfa III, motor 1Z, najeto 270 tisíc.
Motor měl před 1800 tis km nový rozvody i se spodním kolečkem na klice, filtry, olej, těsnění pod víkem ventilů atd. Turbo zatím slouží, jak má.

moje otázka:
Kolik vydrží toto turbo HP ? (slyšel jsem, že max 140 - 150 HP...? )

Další věc, našel jsem tohle "udělátko" na přidávání tlaku turba (viz odkaz)

http://www.sportracingparts.cz/sportrac ... laku-chrom

Myslíte, že by tim šlo přidat na tlaku turba ? Myslim, že turbo má z výroby aspon nějakou rezervu, takže by sneslo o něco málo víc ..

Co si o tom myslíte, díky za rady.
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

No doporucuje se 140hp, myslim ze lepsi nez o udelatko bude normalni cip, tomu se to asi nevyrovna.
Lukkas
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 pro 2009, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Lukkas »

ale s normálním čipem se zastavim na 140HP, víc už mě turbo nepustí že ? As tim udělátkem bych se mohl dostat třeba i více ... to je jen taková moje teorie.
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
fakieVW
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 21 zář 2008, 16:22
Odpovědi: 0

mbc

Příspěvek od fakieVW »

Hlavně není špatné si k tomu udělátku koupit i budík tlaku turba a teploty a talku oleje. Protože jak budeš zvedat tlak turba tak teplota oleje poleze nahoru. A vědět jestli to vše maže a funguje jak má není špatné vědět :)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

ono nez stacis pridat,tak se to turbo rozlitne...tohle turbo neni na nejaky honeni koni....s tim udelatkem to nebude fungovat pekne...potrebujes tam taky dostat optimalni mnozstvi nafty.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
fakieVW
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 21 zář 2008, 16:22
Odpovědi: 0

mbc

Příspěvek od fakieVW »

A to dosáhneš jedině čipem a ty budíky i tak si pořid. PRotože pak je třeba hlídat teploty abys to neuhnal.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

vyser sa na udelatko, zbytocne vyhodis prachy, radsej si ich odloz, posetri a nechaj urobit poriadny chip, ako pise sniper, nieje to len o tlaku, a tie budiky tiez nebudu na skodu ked chces s malym obtokovym turbom GT1544 nahanat kone...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Lukkas
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 pro 2009, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Lukkas »

OK, díky za rady .. kašlu na to .
Příští týden bych už ml mít S764 doma, tak sezačne na nic hdělat.
Jinak budíky budou, už to mám zjištěné a budu je objednávat .. (tlak turba a teplotu oleje)

díky
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
fakieVW
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 21 zář 2008, 16:22
Odpovědi: 0

mbc

Příspěvek od fakieVW »

Jestli chceš budíky mužu prodat svoje. Rozprodávám auto. Mám od netami tlak turba a teplotu oleje a tlak oleje mám taky od Auto Gauge. Za ty netami cena po 400 kus a ten tepltoa oleje je stary cca dva měsice stál 1200 za 700 je tvuj. Pouvažuj a dej kdyžtak vědět.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4297
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

přidám dotaz sem kolik dá 1Z s tryskama 81kw + čip ? (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

Nejde o to kolik da ale kolik vydrzi, doporucuje se max 140
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Udelatkem to turbo akorat potopíš do večnych lovišt.
Proč pridavat mechanicky,kdyz to jde v sw a ješte si muzes ubirat v otackach.Udelatko tlaci stejny tlak do max otacek=poprava

(LOL)
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Lukkas
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 pro 2009, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Lukkas »

chlapy, nech zakládat další téma .. co si myslíte o těhlech budíkách, jsou od FK a vypadaj dobře ... ale moje otázka, nvíte nkdo, jak tyhle budíčky svítí ve tmě ? píšou tam, že je zezadu žárovka T5 ... takže asi jen po obvodě že ? bude na něj vidět ve tmě ?

díky za rady
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

mam ten prvni na tlaku turba a funguje dobre , jen se trepe rucicka takze do hadicky dat treba kousek molitanu a je to ok , meri presne ;) sviti zlute je tam obyc zarovka ale videt na to jde ok
Lukkas
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 pro 2009, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Lukkas »

a svítí jen po obvodu nebo i ručička třeb ? jdou tedy vidět hodnoty, které ukazuje ?
A zezadu jde vyměnit barva podsvícení, patice T5 .. tzn parkovačka .. tak když bám bílou, tak by mělo jít vidět dobře ...

As tím molytanem jsi t myslel jak ? mslíš, že t pomůže, když nacpu kousek molitanu do hadičky, kter vede k budíku ? a jakto ? díky
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“