Dávka paliva na volnoběh po přetryskování
Moderátoři: šulda, Moderátoři
aha máš recht je to i logický, protože do těch padesáti mg je to vlastně rezerva co zvládne čerpadlo a jinak by se nedalo chipem přidat naftu... ještě by mě zajímalo jestli jde seřídit elektronická hlava čerpadla bez stolice. Měnil jsem ji na svém čerpadle kvůli závadě a nezdá se mi, že by to jelo jak má a také se mi zdá ta spotřeba někde malinko jinde. vstřikované množství na volnoběh mám na teplém motoru 3.6 mg, ale nějak se mi zdá, že to moc nejede tak jako to jelo předtím je to takový jakože to ve vyšších otáčkách ztrácí dech.
ještě bych měl dotaz, který se hodí z části k tomuhle tématu. V trojce golfu 66kw tdi 1Z jsem měnil vstřikovací čerpadlo. Je původně ze 66 kW tdi AHU. V autě už jsem měl předtím tedy i teď namontovány vstřiky z motoru ASV. Jde mi o to, že čerpadlo mělo po namontování volnoběžnou dávku přibližně 12 mg na teplým motoru. S vrškem čerpadla určitě nebylo hýbáno, když vše bylo zakáplé barvou. Čekal bych tedy, že když dám z výroby nastavený čerpadlo do takřka shodnýho motoru s většími tryskami (i když z asv o moc větší nejsou) tak volnoběžná dávka bude nižší. Zkoušel jsem to i s řídící jednotkou z toho původního auta a hodnoty na volnoběžné dávce byly stejné. I kdyby... pochopil bych, že by to ukazovalo hodnoty v toleranci, která je tedy asi do 9 mg.
Přesně tak,je blbost dávat větší množství paliva,to by musel nějakým způsobem zvýšit dávku vzduchu což je blbost pro daný objem spalovacího prostoruVsety18 píše:PRO FMX moc nafty ale málo vzduchu tudíž horší spalování nafty.Můžeš zvyšovat naftu ale zároveň je potřeba uvědomit si že existuje ideální poměr nafa vzduch při kterým maximálně využiješ dávku palia

takže chipem se zvětšuje spalovací prostor jo??Ozre píše:Přesně tak,je blbost dávat větší množství paliva,to by musel nějakým způsobem zvýšit dávku vzduchu což je blbost pro daný objem spalovacího prostoruVsety18 píše:PRO FMX moc nafty ale málo vzduchu tudíž horší spalování nafty.Můžeš zvyšovat naftu ale zároveň je potřeba uvědomit si že existuje ideální poměr nafa vzduch při kterým maximálně využiješ dávku palia


Ahoj, trošku oživím starší topic. Nechci zbytečně zakládat novej. Na svojí A4 kod motoru AHU jsem nahodil špičky S764. Podotýkám, že jsem pouze vyměnil vstřiky, ale soft nijak nic neupravoval. Nárůst výkonu není podle mě takový jako by měl být a dost lidí s kterými jsem se o tom bavil, mi doporučuje přes Vag upravit volnoběžnou dávku. Údajně pokud se volnoběžná dávka neupraví, tak nárůst není tolik cítit. Chci se zeptat, zda je to pravda. Zároveň poprosit někoho, zda by mi řekl jaké hodnoty se mají přepsat a nebo zda by by byl někdo z okolí Mostu,Teplic,Chomutova,Žatce,Loun - kdo by mi to přes Vag za rozumnej peníz upravil. Kdyžtak SZ
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

Ahoj, prosím o radu. Hodil jsem do 1Z SPRINT vstřiky ale nemám nic upraveno přes VAG. Resp nevím co upravit.
Vstřik. množství mám 3,4 mg/str na volnoběh. Chtěl jsem dát o něco víc, ale nemohu nikde nalézt hodnotu 32768. Mám tam místo této hodnoty 128. Musím hýbat hlavou na čerpadle? Zkoušel jsem to tu prolézt, ale nikde jsem pořádně nic nenašel. Díky
Vstřik. množství mám 3,4 mg/str na volnoběh. Chtěl jsem dát o něco víc, ale nemohu nikde nalézt hodnotu 32768. Mám tam místo této hodnoty 128. Musím hýbat hlavou na čerpadle? Zkoušel jsem to tu prolézt, ale nikde jsem pořádně nic nenašel. Díky
když tak řekněte že se pletu , podle mě když hejbeš hlavou čerpadla se skutečnou dávkou pro chod motoru nezněníš , ale změníš polohu snímače v hlavě , tím srovnáš údaj v jednotce se skutečnou dávkouFMX píše:chci se zeptat jak je možný,když jsem měl 3mg azvýšil sem na 9mg tak na tech 9mg to nechtelo vubec jet,přitom by to mělo jet líp,ne když je tam víc nafty
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD