Přehled trysek FratelliBosio TDI s rotač. čerpadlem/PD CENÍK

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Přehled trysek FratelliBosio TDI s rotač. čerpadlem/PD CENÍK

Příspěvek od Dukes »

Zajímáte-li se o zvýšení výkonu Vašeho TDI pomocí trysek, přečtěte si prosím těchto pár řádek před založením nového tématu. Děkuji.




VŠECHNY VSTŘIKOVACÍ TRYSKY MŮŽETE NYNÍ ZAKOUPIT V ESHOPU ZDE: https://shop.dieselpower.cz/


Vzhledem k tomu, že se na fóru neustále členové dotazují na stejné dotazy, rozhodl jsem se napsat menší souhrn informací ohledně zvyšování výkonu pomocí trysek u motorů TDI s rotačním čerpadlem.

Napíšu zde přehled o kolik, které trysky Fratelli Bosio Obrázek zvýší výkon motoru:

Motory 1Z, AHU, AGR(motory, které mají turbodmychadlo s wastegate) , sériový výkon 66kW/90 PS 202 Nm :

Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 1019...cca 122-124 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS

Řada POWERPLUS:

Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.


Motory ALH ( motory, které mají turbodmychadlo s proměnou geometrií lopatek), sériový výkon 66kW/90 PS 210 Nm:

Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 1019...cca 122-124 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS

Řada POWERPLUS:

Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.


Motory AFN, AVG, AHF (motory sériově osazovány turbodmychadlem s proměnlivým naklápěním lopatek), sériový výkon 81 kW/ 110 PS 235 Nm:

Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 520…. vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 502….cca 115 PS
Sprint 1019...cca 120-122 PS
Sprint 764….cca 120-125 PS

Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.


Motory ASV (motory sériově osazovány turbodmychadlem s proměnlivým naklápěním lopatek), sériový výkon 81 kW/ 110 PS 235 Nm:

Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 520…. vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 502….cca 118 PS
Sprint 1019...cca 125 PS
Sprint 764….cca 125-128 PS

Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.


Vhodné je k novým tryskám provést chiptuning na míru DIESELPOWER s.r.o. , kterým se patřičně doladí výkon vozu a jeho průběh. Další nepřehlédnutelné plus chiptuningu po výměně trysek je především snížení kouřivosti, zlepšení emisí, snížení spotřeby paliva nebo rekalibrace měřiče spotřeby paliva.
U motoru osazenými turbodmychadlem s wastegate, lze výměnou trysek a chiptuningu relativně bezpečně dosáhnout výkonu zhruba 135 PS.
U motoru osazenými turbodmychadlem s proměnlivou geometrií lopatek, lze výměnou trysek a chiptuningu dosáhnout výkonu zhruba až 145 PS.


Osazení sériového motoru TDI (66/ 81 kW) tryskami RACE 520 nebo RACE 520 stage 2 bez dalších hardwarových úprav (větší turbodmychadlo, IC atd.) nedoporučujeme!

Vstřikovací trysky Fratelli Bosio jsou určeny k odborné montáži v dieselservisech či specializovaných autodílnách. Na veškerý fotomateriál uveřejněný v tomto tématu se vztahují autorská práva firmy DIESELPOWER s.r.o.. Jejich šíření bez souhlasu není dovoleno.
Naposledy upravil(a) Dukes dne 03 lis 2018, 17:12, celkem upraveno 33 x.
Obrázek
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Jako důkaz, že lze po výměně trysek dosáhnout opravdu pěkného nárůstu výkonu a točivého momentu přikládám graf jednoho našeho spokojeného zákazníka.

Vůz: Škoda Octavia TDI 66kW (ALH)

Úpravy: trysky POWERPLUS 764 (vč. repase a seřízení vstřikovačů), Allard Power Pipe kit

Obrázek

Nárůst výkonu oproti sérii 36,56 PS a 94,46 Nm.

Kouřivost vozu se při plné zatěži lehce zvýšila, jinak v normě.

Měření bylo pro objektivnost provedeno u konkurenčí firmy. Výborný výsledek tedy jen potvrzuje, že produkty a práce firmy Dieselpower je na nejvyšší úrovni.

Poděkování patří Tritonisovi za poskytnutí grafu
Obrázek
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

AGR + SPRINT 502

Příspěvek od Dukes »

Po delší době přidám zase jeden graf vozu, kde byl výkon motoru zvýšen pomocí větších trysek Fratelli Bosio.

Škoda Octavia TDI 66 kW (AGR) + trysky FB SPRINT 502 (+ 17 kW/ 23 PS/ 38 Nm)


Obrázek

Sériové hodnoty udávané výrobcem: 66 kW/ 90 PS/ 202 Nm
Naměřené sériové hodnoty: 65 kW/ 88 PS/ 209 Nm
Naměřené hodnoty po úpravě: 81,5 kW/ 111 PS/ 247 Nm
Nárůst výkonu: 17 kW/ 23 PS/ 38 Nm

Vůz měl před výměnou trysek na tachometru stav 200.000 km.

K hodnotám po úpravě dodám, že vůz měl naprosto nezajeté trysky, takže hodnoty nejsou ještě konečné. Ještě pujdou o kousek výš (cca 3-7%) po zajetí (cca 1000 km).

Cena trysek Fratelli Bosio SPRINT 502 včetně výměny, seřízení a repase vstřikovačů je 8.257,- Kč vč. DPH.
Obrázek
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

VW PASSAT B5 1.9 TDI 81 kW (AFN) + SPRINT 764 a DIESELPOWER soft chip


Obrázek

Sériové hodnoty udávané výrobcem: 81 kW/ 110 PS/ 235 Nm
Naměřené sériové hodnoty: 87 kW/ 118 PS/ 263 Nm
Naměřené hodnoty SPRINT 764: 98 kW/ 133 PS/ 295 Nm
Nárůst výkonu: 11 kW/ 15PS/ 32 Nm
Naměřené hodnoty SPRINT 764 + soft chip: 104,5 kW/ 142 PS/ 329 Nm
Nárůst výkonu: 6,5 kW/ 9 PS/ 34 Nm


Vůz měl před výměnou trysek na tachometru stav 180.000 km.

U tohoto vozu byl již v sérii naměřen vyšší výkon a to i přes najetých 180.000 km, stojí zatím dlouhodobé používání speciálního aditiva pro zvýšení cetanového čísla.

Opět byly do vozu namontovány nezajeté trysky, takže po zajetí půjde výkon ještě trochu nahoru.
Obrázek
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Škoda Octavia TDI 81 kW (ASV) + trysky SPRINT 764

Obrázek
Naposledy upravil(a) Dukes dne 25 úno 2018, 20:14, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Tak tu máme zase jeden graf

Škoda Octavia TDI 81 kW (ASV) + vstřikovací trysky FB POWERPLUS 502 (10,5 kW/ 14 PS/ 39 Nm)


Obrázek

Sériové hodnoty udávané výrobcem: 81 kW/ 110 PS/ 235 Nm
Naměřené sériové hodnoty: 88 kW/ 120PS/ 263 Nm
Naměřené hodnoty po úpravě: 98,5 kW/ 134 PS/ 302 Nm
Nárůst výkonu: 10,5 kW/ 14 PS/ 39 Nm

Trysky nebyly zajety.
Obrázek
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Novinka - vstřikovací trysky Fratelli Bosio SPRINT 1019

Příspěvek od Dukes »

Škoda Octavia TDI 66 kW (ALH) + vstřikovací trysky Fratelli Bosio SPRINT 1019 (17 kW/ 23 PS/ 65 Nm) + chiptuning DIESELPOWER

Obrázek

Sériové hodnoty udávané výrobcem: 66 kW/ 90 PS/ 210 Nm
Naměřené sériové hodnoty: 72 kW/ 98 PS/ 217 Nm
Naměřené hodnoty po úpravě: 89 kW/ 121 PS/ 282 Nm
Nárůst výkonu: 17 kW/ 23 PS/ 65 Nm

Trysky byly nezajeté. Po zajetí se dá očekávat ještě decentní nárůst výkonu.

Vůz měl již před výměnou trysek problém s regulací turbo-tlaku (přituhlá mechanika variabilní regulace lopatek), což je vidět na kolísání ve středním pásmu otáček.
Po instalaci trysek a navýšení výkonu se problém daleko více projevil. Z toho důvodu jsou na křivce vidět výrazné propady.
U automobilu, který je vpořádku, dostaneme hladký průběh.

Následná úprava softwaru na míru problém "vyřešila" a zároveň ještě výrazně vylepšila výkonové parametry.


Obrázek

Sériové hodnoty udávané výrobcem: 66 kW/ 90 PS/ 210 Nm
Naměřené sériové hodnoty: 72 kW/ 98 PS/ 217 Nm
Naměřené hodnoty po úpravě: 106 kW/ 144 PS/ 324 Nm
Nárůst výkonu: 34 kW/ 46 PS/ 114 Nm
Obrázek
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Škoda Octavia TDI 66 kW (ALH) + vstřikovací trysky Fratelli Bosio POWERPLUS 520

Obrázek

Sériové hodnoty udávané výrobcem: 66 kW/ 90 PS/ 210 Nm
Naměřené sériové hodnoty: 71 kW/ 96 PS/ 212 Nm
Naměřené hodnoty po úpravě: 93 kW/ 127 PS/ 305 Nm
Nárůst výkonu: 23 kW/ 31 PS/ 93 Nm
Obrázek
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Seat Alhambra 81 kW (AVG) + vstřikovací trysky Fratelli Bosio POWERPLUS 502

Obrázek

Sériové hodnoty udávané výrobcem: 81 kW/ 110 PS/ 235 Nm
Naměřené sériové hodnoty: 82 kW/ 112 PS/ 247 Nm
Naměřené hodnoty po úpravě: 92 kW/ 125 PS/ 279 Nm
Nárůst výkonu: 9,5 kW/ 13 PS/ 32 Nm
Obrázek
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“