konec napínací kladky po 300km

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

readyman
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 bře 2007, 17:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od readyman »

patrick píše:
tomáš karbus píše:k tomu vyslapnuti spojky to ma celkem vely vyznam protoze se ti potka jen motor sam a ne i hmotnost auta je to totiz brutalni brzdeni motorem :D
přesně tak, ten motor hned zastavil,ahlavně se mu to nepotkalo. Měl štěstí
když sem viděl ty ohnutý ventili a proražený zdvihátka...to se 100% potkalo :D

ta spojka na to má určitě vliv ale musíš jet 8)
...O1...110 kobyl...EGR off... sací kit...na cestě FMIC, trysky a chip od DP, větší turbo, kat off, úprava výfuku a nějaká spojka co to udrží
readyman
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 bře 2007, 17:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od readyman »

dneska sem se konečně dostal k tomu reklamovat tu kladku...chvilku trvalo sehnat všechny faktury...za 14 dní by už to mohlo bejt vyřízený jinak na to maj měsíc!
...O1...110 kobyl...EGR off... sací kit...na cestě FMIC, trysky a chip od DP, větší turbo, kat off, úprava výfuku a nějaká spojka co to udrží
readyman
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 bře 2007, 17:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od readyman »

značka kladky byla rovil jestli sem rozumněl technikovi správně...čínský šmejdy prej nedělaj :D
...O1...110 kobyl...EGR off... sací kit...na cestě FMIC, trysky a chip od DP, větší turbo, kat off, úprava výfuku a nějaká spojka co to udrží
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

patrick píše:známému se po rozvodech vysypala kladka naštěstí při volnoběhu a hned sešlápl spojku, takže se nic nestalo. V tom servisu co to dělali to pak, rozvody znovu celé vyměnily, známí....

tomáš karbus píše:k tomu vyslapnuti spojky to ma celkem vely vyznam protoze se ti potka jen motor sam a ne i hmotnost auta je to totiz brutalni brzdeni motorem :D
No pochopil bych kdyby třeba za jízdy, ale on píše že to bylo na volnoběh... A proto nechápu proč to tomu pomůže.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
patrick
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 21 úno 2007, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: J. Morava

Příspěvek od patrick »

už mě nekamenuj, blbbě jsem to napsal ;) stalo se to za jízdy, při nízkých otáčkách, kolik to nevim, zastavoval před křižovatkou. Já vtom autě neseděl :D
readyman
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 bře 2007, 17:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od readyman »

patrick píše:už mě nekamenuj, blbbě jsem to napsal ;) stalo se to za jízdy, při nízkých otáčkách, kolik to nevim, zastavoval před křižovatkou. Já vtom autě neseděl :D
díkes za upřesnění ;)
...O1...110 kobyl...EGR off... sací kit...na cestě FMIC, trysky a chip od DP, větší turbo, kat off, úprava výfuku a nějaká spojka co to udrží
sebo
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 18 srp 2006, 17:52
Odpovědi: 0

kladka

Příspěvek od sebo »

Značka kladky ROVIL by mohlo být Rouwille což je francouzská značka poměrně klasická a známá, dělají třeba vodní čerpadla atd.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“