Octavia TDI 81kW špatné starty a hůř táhne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

MaxC
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 říj 2006, 00:19
Odpovědi: 0
Bydliště: NB

Příspěvek od MaxC »

Poradil by mi někdo jak zjistím Vagem nastvení předvstřiku? když na to jdu podle Visu přes kanál 060 tak mi to hází chybu.
Předvstřik je nejspíš špatně nastaven, protože mi to po chcípnutí ještě jednou střelí do výfuku
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Motor (01), Měřené hodnoty (08), skupina 000, přepnout do základního nastavení, pak klikni TDI Graph
VAG nesmí být ve Shareware-Verzi
Předvstřik jako takovej je dán seřízením dvoupružinového vstřikovače a nic s tím doma neuděláš
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
MaxC
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 říj 2006, 00:19
Odpovědi: 0
Bydliště: NB

Příspěvek od MaxC »

jini píše:Motor (01), Měřené hodnoty (08), skupina 000, přepnout do základního nastavení, pak klikni TDI Graph
VAG nesmí být ve Shareware-Verzi
Předvstřik jako takovej je dán seřízením dvoupružinového vstřikovače a nic s tím doma neuděláš
jo už jsi si to někde našel. Dle grafu je předvstřik hodně pod modrou čárou. Proč bych s ním nic doma neudělal, vždyť se dá ladit na čerpadle.
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

TDI Graph ukazuje základní nastavení (časování) vstřikovacího čerpadla a změníš ho pootočením řemenice na hřídeli VP37. Předvstřik dělají pružiny ve vstřikovačích.
Čau.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
MaxC
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 říj 2006, 00:19
Odpovědi: 0
Bydliště: NB

Příspěvek od MaxC »

Tak se mi to povedlo naštelovat, už je to dle grafu tam kde to má být a za studena to startuje skvělě. Ale teplé starty pořád OK nejsou a po chcípnutí to vždy ještě jednou bafne do výfuku.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

pokud kouri za studena jsou to spicky,pokud chyta spatne za tepla odchazi rozdelovaci hlava,a da se zvednout davka(jen omezene nez bude hlava ko uplne) pak je takove to bezna jako starter baterka atd.,casem to chce mnenit i predvstrik,ale kdyz jsou spatne spicky je to spis k horsimu
Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mara123 »

tomáš karbus píše:pokud kouri za studena jsou to spicky,pokud chyta spatne za tepla odchazi rozdelovaci hlava,a da se zvednout davka(jen omezene nez bude hlava ko uplne) pak je takove to bezna jako starter baterka atd.,casem to chce mnenit i predvstrik,ale kdyz jsou spatne spicky je to spis k horsimu
Spickami myslíš nové vstřikovací trysky?
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Mik
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02 led 2007, 14:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Pov. Bystrica

Příspěvek od Mik »

MaxC píše:Tak se mi to povedlo naštelovat, už je to dle grafu tam kde to má být a za studena to startuje skvělě. Ale teplé starty pořád OK nejsou a po chcípnutí to vždy ještě jednou bafne do výfuku.
To blafnutí robí tá klapka na chcípanie motora.Keď vypneš motor, klapka zatvorí sanie - vznikne podtlak potom za cca 1-2s sa klapka zasa otvorí a ozve sa to blafnutie.
MaxC
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 říj 2006, 00:19
Odpovědi: 0
Bydliště: NB

Příspěvek od MaxC »

Mik píše:To blafnutí robí tá klapka na chcípanie motora.Keď vypneš motor, klapka zatvorí sanie - vznikne podtlak potom za cca 1-2s sa klapka zasa otvorí a ozve sa to blafnutie.
Takže myslíš že je to normální? Kámoš "mekánik" co to slyšel, říkal že je špatnej předvstřik, když to tohle dělá, předvstřik sice špatnej byl, ale tohle zůstalo.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“