jel do kopce a už nejel - chcíplo to, šlápl na spojku a zastavil
- motor potečený od vody na straně rozvodů - proč a kudy nevím?
- startér neotočil motorem (= voda ve spalováku)
pak se zjistilo dále
- vodní pumpa a rozvod ok
- ve druhém válci je voda
- žhavič válce číslo 1 je opáleny
hlava dolů
- těsnění na druhém válci propálené do vody
- píst 1 a tuším 3 válce opálený, ne skrz ale dost
- píst 2 válce nakřivo = ohlá ojnice
- co je divné tak v turbu na straně od sání je olej!
- zřejmě voda v oleji - eště se to nevypustilo
- výf. turbína turba opálená, náběhy lopatek mírně "opískované"
- regulace turba chodila mechanicky ok, kompresor ok
a tak přemýšlím
- asi uchcávaly vstřiky = opálené písty, asi to pomohlo i tomu těsnění a opálilo to turbínu
- odkud se ale vzala voda venku na motoru - na straně u rozvodů? v nádobce nebylo nic
- kde se vzal olej na sací straně turbíny? že by z odvdušnění po té, co se ohla ojnice?...
kdo se přidá ?
Díky
Máme druhej motor i se vstřiky, tak to přehodíme.. ale i tak by mě zajímalo co a proč se tomu stalo...
A otázka co s turbem.. vůle v normě, ale moc se mi ho tám dávat nechce. Jenže nové je na BMM ukrutný balík peněz. Když to turbo pošlu někam na kontrolu, beztak stejně každý i když to nebude třeba řekne že je třeba repas a nabastlí tam díly bůh ví jakého původu