Raději celé čerpadlo.mev1 píše:s tou hlavou sem hýbal trochu, protože mi to v určitých otáčkách po tom chipu cuká tak asi do 2500ot třeba na 5ku nebo 4ku při udržování rychlosti takže na minimum plynu, po přidání nebo ubrání to přestane, udajně někdy pomuže pohnout tou hlavou mě to nepomohlo tak sem to daval z5 udajně je to v určitém míste vydřená klapka na el. hlavě čerpadla takže asi jedině výměna hlavy, mam doma ještě jedno čerpadlo, ale nevím v jakem je stavu tak nevím jestli zkusit vyměnit jen hlavu nebo cele čerpadlo...
Větší turbo??? Omega TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
máš hliníkové alebo plastové sanie? lebo to že by to kvôli vydretom potenciometri cukalo vo vyšších otáčkach je dosť čudné, na starších čerpadlách (z motorov čo majú hliníkové sanie) sa to vydrie skôr tak že bude kolísať voľnobeh, na novších čerpadlách sa top nevydrie lebo tam je to riešené už elektromagneticky
dá sa prehodiť celé čerpadlo alebo hoci aj len elektrická hlava (treba podto nové tesnenie aby to potom nepresakovalo) ale len z rovnakého typu, čiže ak máš starší motor tak z toho, ak novší tak z toho typu, inak to nebude komunikovať s RJ
ale keď to cukanie začalo po chipnutí tak to určite nebude mechanická závada na čerpadle, to by cukalo aj pred chipom, skôr neodborná úprava
na čerpadle sa dá pohybom hlavy zdvihnúť dávka paliva, ale niekedy je to skôr na škodu, treba to nastaviť na optimálnu polohu, keď je dávka menšia alebo väčšia tak to neide tak ako má, s ohľadom na opotrebenie čerpadla a motora sa môže malinko pridať ale pre zvyšovanie výkonu tade cesta nevedie
dá sa prehodiť celé čerpadlo alebo hoci aj len elektrická hlava (treba podto nové tesnenie aby to potom nepresakovalo) ale len z rovnakého typu, čiže ak máš starší motor tak z toho, ak novší tak z toho typu, inak to nebude komunikovať s RJ
ale keď to cukanie začalo po chipnutí tak to určite nebude mechanická závada na čerpadle, to by cukalo aj pred chipom, skôr neodborná úprava
na čerpadle sa dá pohybom hlavy zdvihnúť dávka paliva, ale niekedy je to skôr na škodu, treba to nastaviť na optimálnu polohu, keď je dávka menšia alebo väčšia tak to neide tak ako má, s ohľadom na opotrebenie čerpadla a motora sa môže malinko pridať ale pre zvyšovanie výkonu tade cesta nevedie

no já mam konec roku 1995 ještě poslední modely s hliníkovým sáním ale mam už čerpadlo R515 to by měl být ten poslední typ co se dával, jinak začalo to po chipu cukat, ale říkal sem si že to může být tím že se zvedl výkon a na udržení stejné rychlosti dávám méně plynu než dříve a jen v te poloze to cuká, když malinko uberu nebo přidám plyn tak to přestane cukat, někdy to dokonce necuká některé dny vůbec a s toho to cuká zas jak prase... a mám doma ještě druhé čerpadlo tak sem si říkal, že bych to zkusil přehodit, uplně stejné příznaky už tu na netu někdo psal nechal zrepasovat čerpadlo a dělalo to pořád, nakonec koupil novou el. hlavu ktera se při repasu nemění a byl prý klid, udajně se tam vydře nějaka klapka v čerpadle v určité poloze, říkal mu to přímo nějaký mechanik z BOSHE...
Jaká klapka? V čerpadle žádná klapka neni. Je tam jenom ovládací prstýnek, který určuje konec vstřiku. Ten by teoreticky přidřený být mohl, ale nevim jestli je v tvém případě chyba přímo v tomto...
A jak už tu bylo řečeno výše - množství vstřikované dávky na tomto typu čerpadla neleze upravit pomocí regulačního šroubu, protože zde žádný neni. Neni tady žádné přepákování, pomocí kterého by to šlo regulovat. Ta elektronická hlava čerpadla přímo ovládá polohu regulačního prstýnku na výtlačném pístku
A jak už tu bylo řečeno výše - množství vstřikované dávky na tomto typu čerpadla neleze upravit pomocí regulačního šroubu, protože zde žádný neni. Neni tady žádné přepákování, pomocí kterého by to šlo regulovat. Ta elektronická hlava čerpadla přímo ovládá polohu regulačního prstýnku na výtlačném pístku
dawe2706: ty mas TDS prekopane s toho el. Cerpadla na manualni? Jakou to ma vyhodu, pripadne jak sel vykon nahoru a co to udelalo ze spotrebou?dawe2706 píše:U TDS přidáš naftu jen čipem a nebo powerboxem (nedoporučuju) tam není žádnej šroub bohatosti.mev1 píše:poradíte někdo prosím jak u TDS přidat nafty na čerpadle? kde je tam ten štelovací šroubek? díky
Kamaradovi to dela presne to same na jeho 325TDs. Koupil to od kluciny, ktery pry hybal s hlavou cerpadla a nekdy to pri konstantni rychlosti cuka(nekdy mene nekdy vice), trochu se prida nebo ubere plynu a uz to necuka.. Mame teda zkusit pootocit s tou hlavou cerpadla, ano? Pripadne nevite o nekom v okoli Ostrava, Frydek, Roznov,-- kdo se v tech TDSkach vyzna a dal by jej do pucu?mev1 píše:no já mam konec roku 1995 ještě poslední modely s hliníkovým sáním ale mam už čerpadlo R515 to by měl být ten poslední typ co se dával, jinak začalo to po chipu cukat, ale říkal sem si že to může být tím že se zvedl výkon a na udržení stejné rychlosti dávám méně plynu než dříve a jen v te poloze to cuká, když malinko uberu nebo přidám plyn tak to přestane cukat, někdy to dokonce necuká některé dny vůbec a s toho to cuká zas jak prase... a mám doma ještě druhé čerpadlo tak sem si říkal, že bych to zkusil přehodit, uplně stejné příznaky už tu na netu někdo psal nechal zrepasovat čerpadlo a dělalo to pořád, nakonec koupil novou el. hlavu ktera se při repasu nemění a byl prý klid, udajně se tam vydře nějaka klapka v čerpadle v určité poloze, říkal mu to přímo nějaký mechanik z BOSHE...
s hlavou už sem zkoušel pohnout, ale v žadne poloze to nepomohlo jen se to cele rozladilo a pak sem to těžce šteloval z5...Biturb píše:Kamaradovi to dela presne to same na jeho 325TDs. Koupil to od kluciny, ktery pry hybal s hlavou cerpadla a nekdy to pri konstantni rychlosti cuka(nekdy mene nekdy vice), trochu se prida nebo ubere plynu a uz to necuka.. Mame teda zkusit pootocit s tou hlavou cerpadla, ano? Pripadne nevite o nekom v okoli Ostrava, Frydek, Roznov,-- kdo se v tech TDSkach vyzna a dal by jej do pucu?mev1 píše:no já mam konec roku 1995 ještě poslední modely s hliníkovým sáním ale mam už čerpadlo R515 to by měl být ten poslední typ co se dával, jinak začalo to po chipu cukat, ale říkal sem si že to může být tím že se zvedl výkon a na udržení stejné rychlosti dávám méně plynu než dříve a jen v te poloze to cuká, když malinko uberu nebo přidám plyn tak to přestane cukat, někdy to dokonce necuká některé dny vůbec a s toho to cuká zas jak prase... a mám doma ještě druhé čerpadlo tak sem si říkal, že bych to zkusil přehodit, uplně stejné příznaky už tu na netu někdo psal nechal zrepasovat čerpadlo a dělalo to pořád, nakonec koupil novou el. hlavu ktera se při repasu nemění a byl prý klid, udajně se tam vydře nějaka klapka v čerpadle v určité poloze, říkal mu to přímo nějaký mechanik z BOSHE...