přední náprava tluče.Že by řešení?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

kybl píše:tenhle samej problém jsme řešili na tátový A4. při jízdě nebo vypnutým motoru, při změně směru volantem zleva doprava a takový kovový ´tukání. Dělal se postupně komplet předek: ramena, tlumiče stabilák + uložení, čepy řízení + tyčky řízení i s kloubkama,kříž na tyči od volantu, výměna oleje v servu... Až jsem se nasr... a vyhodilo se ven z auta řízení a ejhle! Byla vůle na hřebenu :P banalitka jen na to přijít včas (LOL) a ty prachy co se nakydaly do všeho kolem zdaleka převýšily to řízení (repas od spidanu 7500,-) nojo no (noteeth)
nedalo se to vymezit pritahnutim te matice ?
O1 1.9 tdi 81kW ASV
marecek1984
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 03 zář 2011, 16:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od marecek1984 »

Skús vybrať tyčky stabilizátoru a choď sa povoziť bez toho, ak to prestane vieš že máš chybu tam.
Ja som kúpil auto s tým klepaním a boli tam nové ramená, tlmiče, ramená... Majiteľ bol z toho už neštastný, čo tam búcha. Dal mi na auto zľavu kvoli tomu, a mňa to stálo 6e za 2 gumky uloženia stabilizátora :)
VW Bora, 1.9TDI PD, AJM, EGR-MAF-KAT fuck off
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

ja mam na caddy III vůli v hřebenu,vše ostatní je OK,najeto 257tis km, klepe to už od 200tis,zatim neřešim,stačí na stojícím autě zakvrdlat volantem levá-pravá a krásně tluče.

čekam /doufam až cena toho elektomechanickýho serva bude níž.
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

losfazeros píše:ja mam na caddy III vůli v hřebenu,vše ostatní je OK,najeto 257tis km, klepe to už od 200tis,zatim neřešim,stačí na stojícím autě zakvrdlat volantem levá-pravá a krásně tluče.

čekam /doufam až cena toho elektomechanickýho serva bude níž.
dá se ta vůle vymezit dotažením té matky nebo ne
O1 1.9 tdi 81kW ASV
kybl
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 lis 2010, 15:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvek od kybl »

nedalo se to vymezit pritahnutim te matice ?[/quote]

Nedalo.

Když se to utáhlo tak aby to nemlátilo šlo to řízení tím stylem - leda že by mi schwarzeneger dělal řidiče :D (nešlo skoro otočit volantem)
nechápu proč se to vymlelo. Na některejch autech to drží na některejch se to podělá. Asi je to dělaný na rovinky (noteeth)
ps: zkusit to samozřejmě můžeš, třeba to nemáš vymletý tolik.
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

chlapi zeptám se ještě jednou.Je možné aby špatné tyčky stabilizátoru (kosti) když jsou KO přenášely vibrace-rázy do volantu?
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

podle mě ne. A pokud jo, nebudou to jen špatný kosti, ale i špatný čepy řízení
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

JohnnyBOSS píše:podle mě ne. A pokud jo, nebudou to jen špatný kosti, ale i špatný čepy řízení
já si také myslím že ne ale někdo mi psal že to může být tak proto se ptám.
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

a když je zkontroluješ pohledem, není v nich ta guma nějaká vymačkaná nebo tak něco? pokud ne tak na tom nemá co klepat :)
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

JohnnyBOSS píše:a když je zkontroluješ pohledem, není v nich ta guma nějaká vymačkaná nebo tak něco? pokud ne tak na tom nemá co klepat :)
byl jsem na STK tam mi řekli že mám utržené zadní uložení ramen a volný tyčky stabil.Uložení jsem vyměnil a nepomohlo to ťuká to pořád a pokud najedu na kořen nebo díru tak občas něco klepne do volantu.Výměnou tyček asi zmizí klepání ale ty rázy do volantu se mi nezdají že by to vyřešilo.Proto se jen tady ptám zda se s tím někdo setkal....
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

tak dej nový a uvidíš, stojí to pár korun :) a pokud to bude dělat pořád tak se asi musíš smířit s tím, že to je řízení. U vypnutýho motoru křupalo v řízení všem autům, kde jsem to zkoušel :D po nastartování se vy vůle vymezí olejem a už to nedělá :D Pokud to křupe i při nastartovanym motoru při točení kolama tak je to řízení. To jsi zkoušel? četl jsem to včera celý a bylo to moc informací :D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

JohnnyBOSS píše:tak dej nový a uvidíš, stojí to pár korun :) a pokud to bude dělat pořád tak se asi musíš smířit s tím, že to je řízení. U vypnutýho motoru křupalo v řízení všem autům, kde jsem to zkoušel :D po nastartování se vy vůle vymezí olejem a už to nedělá :D Pokud to křupe i při nastartovanym motoru při točení kolama tak je to řízení. To jsi zkoušel? četl jsem to včera celý a bylo to moc informací :D
ano to jsem zkoušel.při vypnutým motoru to klepe v řízení a když motor běží tak nic je klid.zkusím vyměnit tyčky a kouknu na spojovací tyč k volantu na ty kloubky..
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

a zadní silentbloky v předních ramenech máš jaký? kámoš si tam dával z audi TT a strašně mu vadilo, že každou nerovnost cítí ve volantu , tak to zase vracel zpět na origo :D ale kovovy zvuky to dělat nebude, to je jasny :D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

JohnnyBOSS píše:a zadní silentbloky v předních ramenech máš jaký? kámoš si tam dával z audi TT a strašně mu vadilo, že každou nerovnost cítí ve volantu , tak to zase vracel zpět na origo :D ale kovovy zvuky to dělat nebude, to je jasny :D
z Audi TT ;)
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

tak to se ti teoreticky nějaký vibrace do volantu přenášet můžou :)
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“