Prosím o kontrolu LOGů podruhé

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

čau nechci zakládat nové téma tak to dám sem ,
Audi A3 r.v.97 1,9 TDi 81 kw pada do nouzáku ale jen tehdy když auto jede na 5 tku překročí cca 4000 otáček a rychlost přes 200 km/h
měnili jsme ventyl N75 a snímač talku turba a pořád to samí ve stejnách otáčkach auto reguluje tlak dobře tady je log když to zpadne,je to v řádku 3,3,3,

Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,,
,TIME,,?,?,Regulator valve?,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.35,4011,1826,1989,91.6,,,,,,,,,,
,0.76,4032,1826,1989,91.6,,,,,,,,,,
,1.16,4053,1826,1989,91.6,,,,,,,,,,
,1.56,4053,1826,1999,91.6,,,,,,,,,,
,1.97,4074,1826,1999,91.6,,,,,,,,,,
,2.37,4074,1826,1999,91.6,,,,,,,,,,
,2.77,4095,1816,1999,91.2,,,,,,,,,,
,3.17,4095,1816,1999,68.1,,,,,,,,,,
,3.58,4095,1816,1856,68.1,,,,,,,,,,
,3.98,4095,1826,1652,68.1,,,,,,,,,,
,4.38,4074,1826,1591,68.1,,,,,,,,,,
,4.78,4074,1826,1561,68.1,,,,,,,,,,
,5.18,4053,1826,1550,68.1,,,,,,,,,,
,5.58,4053,1826,1540,68.1,,,,,,,,,,
,5.98,4053,1826,1540,68.1,,,,,,,,,,
,6.38,4032,1826,1530,68.1,,,,,,,,,,
,6.79,4032,1826,1530,68.1,,,,,,,,,,
,7.19,4032,1826,1530,68.1,,,,,,,,,,
,7.59,4011,1826,1530,68.1,,,,,,,,,,
,7.99,4011,1826,1530,68.1,,,,,,,,,,
,8.39,3990,1826,1530,68.1,,,,,,,,,,
,8.79,3990,1816,1520,68.1,,,,,,,,,,
,9.20,3990,1816,1520,68.1,,,,,,,,,,
,9.60,3969,1836,1520,68.1,,,,,,,,,,
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ale ono ti to dobře nereguluje
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

váha píše:
Huml píše:a je ta váha opravdu nová? a dal jsi tam Bosch nebo Pierburg?
to mě chceš říct že to může dělat váha když celou bobu dává přes 850,skoro k 1000 těch jejich jednotek?
co vykládáš, že dává celou dobu přes 850mg/H, ve 3000ot. kde se to má odečítat dává jen 730
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

Huml píše:ale ono ti to dobře nereguluje
čau to bylo , na mě?
je mi divný že to dělá na 5tku a ne třeba na trojku, když to vytočím, jen na tu 5tku to padne do nouzáku, mněnil sem i n75 a to samý ještě na supervagu na grafu se křivky regulace a skutečnýho tlaku pěkně kryli,,
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ta regulace na turbu je asi zatuhlá, turbo tlačí 2000 a požadavek je jen 1830 a střída pro omezení tlaku je na maximum, proto to padá do nouzáku, vidím to na zatuhlý lopatky
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

ok HERR HUML , vyčistím lopatky na turbíně,, a uvidím,,,
MaxC
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 říj 2006, 00:19
Odpovědi: 0
Bydliště: NB

Příspěvek od MaxC »

Huml píše:a je ta váha opravdu nová? a dal jsi tam Bosch nebo Pierburg?
Nová nebyla, zůstala mi z Passata, kde jsem ji měnil zbytečně, je to Bosch ale údajně upravená z benzniňáku. Nicméně teď jsem koupil už opravdu novou, doporučili mi Pierburg, že prý déle vydrží, ale nic se na jízdě nezměnilo, jen mi přijde že to nepatrně více žere. Brzy udělám log pro porovnání.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“