divny zvuk pred startem, 74PD IV G
Moderátoři: šulda, Moderátoři
divny zvuk pred startem, 74PD IV G
Zdravim, mam G IV 74kW PD
chci se zeptat zda to mate taky:)
pred startem, kdyz otocim klickem, v nadrzi sepne podavaci cerpadlo, tak slysim takove jako pulzni rachtani, chvilicku, jako by to delala nafta co se vraci do nadrze, kdyz je v nadrzi malo nafty tak to dela vic, tak jsi to vysvetluji, ze je to tim prepadem.
Je to ono? nebo je to neco jineho
dikys
chci se zeptat zda to mate taky:)
pred startem, kdyz otocim klickem, v nadrzi sepne podavaci cerpadlo, tak slysim takove jako pulzni rachtani, chvilicku, jako by to delala nafta co se vraci do nadrze, kdyz je v nadrzi malo nafty tak to dela vic, tak jsi to vysvetluji, ze je to tim prepadem.
Je to ono? nebo je to neco jineho
dikys
Golf TDi PD 74kW, 03.
Zdravím, mne to robí tiež. Presne ako píšeš, keď je prázdnejšia nádrž, tak je to intenzívnejšie. Dal som to aj rozobrať mechanikom (čerpadlo v nádrži), ale nič nezistili, vraj je všetko v poriadku. Tak to už neriešim. Ale sedel som aj v iných PDčkach a tam to nerobí tak neviem...
Keby sa k tomu vyjadrili aj nejaký mechanici...
Keby sa k tomu vyjadrili aj nejaký mechanici...
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
Mám stejnou zkušennost na 85kW PD GIV. Když je nádrž plná alespoň z poloviny, tak je klid. Když je nižší, tak po zapnutí zapalování čerpadlo v nádrži "bublá". Mám podezření na padání nafty, protože jinak by se to čerpadlo nemělo samo vyprázdnit. Teď to už ale tipuju na těsnění pod vstřikama, přestože mi bylo řečeno, že u PD je to normální. Jinak mám taky špatnou zkušennost s těma rychlospojkama vedení paliva. Rychlospojka zpátečního vedení na čerpadle netěsnila, a přestože nesákla, tak umožnila vstup vzduchu - bylo zřetelně slyšet, jak to v nádrži bublalo po zastavení. Když se domáčkla, byl klid, když se s ní zavyklalo, okamžitě to zabublalo. Provizorní řešení - kostka pružnýho polyuretanu pod krycí plech čerpadla domačkávající ty zatracený rychlospojky k čerpadlu/tělesu plováku. Jiný řešení může být dodání jednocestných ventilů do vedení nafty - vw to prý pro PD přímo doporučuje, navíc jeden už by tam měl být přímo z výroby a to za filtrem směrem k motoru.
Naposledy upravil(a) Rayx dne 15 bře 2007, 19:09, celkem upraveno 1 x.
To ze bude nekde spatna rychlospojka je dost pravdepodobny, ale to, ze to bude spatne tesneni pod vstrikama??
to bys poznal, ze budes mit zasranej palivovej filtr, jestli jo, tak je treba to vymenit, jinak se ti vymacka hlava a muzes ji menit celou
Budu muset nekdy kouknout na hadice od paliva, zda neni nekde renonc, je fakt ze kdyz je tam vic jak pul nadrze paliva tak to nedele, holt je vyssi protitlak do hadis a nafta nepada.
to bys poznal, ze budes mit zasranej palivovej filtr, jestli jo, tak je treba to vymenit, jinak se ti vymacka hlava a muzes ji menit celou

Budu muset nekdy kouknout na hadice od paliva, zda neni nekde renonc, je fakt ze kdyz je tam vic jak pul nadrze paliva tak to nedele, holt je vyssi protitlak do hadis a nafta nepada.
Golf TDi PD 74kW, 03.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 30 led 2006, 11:59
- Bydliště: Brno
Úplně stejný zvuk mě to dělá a dělá to i na jiných PD co jsem v nich seděl,Jak je míň nafty tak to zabublá.Z prvu jsem se snažil najít důvod,proč to dělá a tak jsem oběhl všechny znáné co mají stejné auto a když to dělalo u nich tak jsem to přestal řešit.Ještě jedna věc se stává u MPV,jak je třičtvrtě nádrže tak při zastavení se ozve dunivý zvuk jako by do auto někdo narazil a taky jsem z toho byl takový nesvůj,co je to za zvuk.Auto jsem prolezl od spodu a kontroloval nádrž,tlumiče a tak co mě napadlo a nic vše bylo pevné a tak to už taky neřeším.Vím,že to dělá nafta v nádrži a zatím jsem nidke nesehnal vysvětlení proč se ozývá ten zvuk.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
taky mi to bublá, ale teda nenapadlo mě, že bych tahal čerpadlo. dokud bublá, tak vim že jede 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Ze by tu bolo vysvetlenie aj v tvojej rodnej recijack91 píše:a kde se tam ten vzduch veme?, vzdyt je to vsehno ponorene v nafte![]()
nebo jsem to mozna nepochopil, prece jen bydlim daleko od SK:) nic proti:)


http://cs.wikipedia.org/wiki/Kavitace
A bylo tam něco?(bordel???) jestli to má cenu čistit. že bych ho teda taky vysápnulpatrick píše:ja ho neměl venku proto že bublá, čistil sem košMirekX píše:taky mi to bublá, ale teda nenapadlo mě, že bych tahal čerpadlo. dokud bublá, tak vim že jede

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

