Prefuk i s novym turbem - LOG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
nemas unik nekde?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
kde myslis? unik stlacenyho vzduchu, nebo podtlaku v hadickach? uz sem to prochazel tolikrat...dle toho co jsme zkouseli, tak neni snaha vubec regulovat, napojili jsme N75 naprimo a taky nic...pritop podtlak tam je...jeste si necham udelat prepeti na bance, ale je to novy turbo, tak to musi fungovat i tak...
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
do turba nevrtej. pokud je opravdu nove jako fungl a ne nove jako repas... Netecou vstriky? unik jsem myslel ze systemu napr z IC. jen takova blbost. uz jsrm to parkrat zazil. zaslepku v narazniku mas pruchozi a na ic jde vzduch? uz jsem tu mel borce co tam dali z benzinu plnou a prehrivalo se to. Nejlip mozna zaject k nekomu kdo tomu fakt rozumi. at nastavi regulatory atd..Maslo23 píše:kat je pryc...vyfuk to nevim, to by museli rici jini...jinak ja uz nevim, co udelat
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
tak banka i regulace podle predpokladu na novem turbu top, hadicky taky, zeptny ventylek taky, podtlak zmeren a dle andreho ok, serie soft ten samy prubeh, takze me uz napada jen N75, mel sem tak 3 z aut, ktere jezdi normalne...
jak sem psal za jizdy proste drzi v nizsich otackach tlak cca o 0,1-0,2bar nad pozadavkem, ve vysich se tlak srovna celkem rychle......ale celkem casto se stane, ze pustim plyn a tlak se zvedne o cca tech 0,2b vys pak pomalu pada k pozadavku...je tohle znakem spatny N75, ze obcas uposti tlak pomalu???
jak sem psal za jizdy proste drzi v nizsich otackach tlak cca o 0,1-0,2bar nad pozadavkem, ve vysich se tlak srovna celkem rychle......ale celkem casto se stane, ze pustim plyn a tlak se zvedne o cca tech 0,2b vys pak pomalu pada k pozadavku...je tohle znakem spatny N75, ze obcas uposti tlak pomalu???
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
zkus vymenit ecu.. Na test.N75 za novou. Odfuk z N75 jsi zkusil odpojit? Kdyz tak pokud budes mit cestu kolem dojedMaslo23 píše:tak banka i regulace podle predpokladu na novem turbu top, hadicky taky, zeptny ventylek taky, podtlak zmeren a dle andreho ok, serie soft ten samy prubeh, takze me uz napada jen N75, mel sem tak 3 z aut, ktere jezdi normalne...
jak sem psal za jizdy proste drzi v nizsich otackach tlak cca o 0,1-0,2bar nad pozadavkem, ve vysich se tlak srovna celkem rychle......ale celkem casto se stane, ze pustim plyn a tlak se zvedne o cca tech 0,2b vys pak pomalu pada k pozadavku...je tohle znakem spatny N75, ze obcas uposti tlak pomalu???
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Dela mi to podobne viz log: http://leteckaposta.cz/951232343
Ale ten co mi delal turbo, tak menil plechovku, co ovlada regulaci a myslim, si, ze tahlo natavil jak chtel
. Trosku jsem s tim laboroval a tlak se ustalil, jenom kolem 4200 rpm lezel nad mez. Po nalogovani asi za 14 dnu se ten prekuj zas objevil jako na zacatku. Nevim, co s tim, aby to drzelo tlak a tolik neprefukovalo.
Ale ten co mi delal turbo, tak menil plechovku, co ovlada regulaci a myslim, si, ze tahlo natavil jak chtel
