Prefuk i s novym turbem - LOG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

tak jsme nahrali serii, a prefukuje stale...ma nekdo nejaky napad?
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

nemas unik nekde?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Flashovací či ne mě je to jedno...no problem.
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

kde myslis? unik stlacenyho vzduchu, nebo podtlaku v hadickach? uz sem to prochazel tolikrat...dle toho co jsme zkouseli, tak neni snaha vubec regulovat, napojili jsme N75 naprimo a taky nic...pritop podtlak tam je...jeste si necham udelat prepeti na bance, ale je to novy turbo, tak to musi fungovat i tak...
flubber
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 07 led 2010, 19:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od flubber »

Nemůže to dělat díravý výfuk (prasklý vlnovec)? Nebo naopak ucpaný kat?
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

kat je pryc...vyfuk to nevim, to by museli rici jini...jinak ja uz nevim, co udelat
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Maslo23 píše:kat je pryc...vyfuk to nevim, to by museli rici jini...jinak ja uz nevim, co udelat
do turba nevrtej. pokud je opravdu nove jako fungl a ne nove jako repas... Netecou vstriky? unik jsem myslel ze systemu napr z IC. jen takova blbost. uz jsrm to parkrat zazil. zaslepku v narazniku mas pruchozi a na ic jde vzduch? uz jsem tu mel borce co tam dali z benzinu plnou a prehrivalo se to. Nejlip mozna zaject k nekomu kdo tomu fakt rozumi. at nastavi regulatory atd..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

jj ta je pruchozi...mozu skusit vybrat coler a zkouknout...turbo je novy garet...
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

logoval sem si to behem jizdy tak a jak sem sledoval ty hodnoty aktual. tlaku tak kdyz sem pustil plyn, tak ta hodnota hrozne pomalu klesala..ma spadnout hned nebo se chvilku drzi?
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

tak banka i regulace podle predpokladu na novem turbu top, hadicky taky, zeptny ventylek taky, podtlak zmeren a dle andreho ok, serie soft ten samy prubeh, takze me uz napada jen N75, mel sem tak 3 z aut, ktere jezdi normalne...

jak sem psal za jizdy proste drzi v nizsich otackach tlak cca o 0,1-0,2bar nad pozadavkem, ve vysich se tlak srovna celkem rychle......ale celkem casto se stane, ze pustim plyn a tlak se zvedne o cca tech 0,2b vys pak pomalu pada k pozadavku...je tohle znakem spatny N75, ze obcas uposti tlak pomalu???
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Maslo23 píše:tak banka i regulace podle predpokladu na novem turbu top, hadicky taky, zeptny ventylek taky, podtlak zmeren a dle andreho ok, serie soft ten samy prubeh, takze me uz napada jen N75, mel sem tak 3 z aut, ktere jezdi normalne...

jak sem psal za jizdy proste drzi v nizsich otackach tlak cca o 0,1-0,2bar nad pozadavkem, ve vysich se tlak srovna celkem rychle......ale celkem casto se stane, ze pustim plyn a tlak se zvedne o cca tech 0,2b vys pak pomalu pada k pozadavku...je tohle znakem spatny N75, ze obcas uposti tlak pomalu???
zkus vymenit ecu.. Na test.N75 za novou. Odfuk z N75 jsi zkusil odpojit? Kdyz tak pokud budes mit cestu kolem dojed
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

jj odfuk odpojen a to same...zkusim jeste posehnat novou N75 a kdyz to nepomuze tak jak rikas,jinou jednotku...jeste ot,zda cislo jednotky musi byt stejne,nebo staci pro dany typ akorad koncovka,...12L treba
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

musim teda respektovat cislo jednotky? Musi byt uplne stejne?
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

docetl sem se, ze lze primo upravit mapa regulace N75, myslite ze by to mohlo pomoci???
styblow
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 10 črc 2011, 11:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od styblow »

Dela mi to podobne viz log: http://leteckaposta.cz/951232343

Ale ten co mi delal turbo, tak menil plechovku, co ovlada regulaci a myslim, si, ze tahlo natavil jak chtel :D . Trosku jsem s tim laboroval a tlak se ustalil, jenom kolem 4200 rpm lezel nad mez. Po nalogovani asi za 14 dnu se ten prekuj zas objevil jako na zacatku. Nevim, co s tim, aby to drzelo tlak a tolik neprefukovalo.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“