Zdravím,neví někdo význam Bloku naměřených hodnot 18 ????
Má tam být údajně na volnoběh 0 .
Motor mi hází na střídačku chybu vstřiků 1 až 4 a má na volnoběh trhavý chod a občas jde jakoby na 3 válce.
V bloku 18 mi naskočí např. číslo 47 u všech jednotek - jediné co jsem sehnal je toto,ale 47 tam není......... a abych nezapomněl dneska hned po startu se tam ve všech okýnkách objevilo číslo 6 potom všude 0 a po zaškubání motoru opět všude číslo 47( vše na volnoběh),v bloku 13 hodnoty -0,56/-0,16/0,54/0,21,
otáčky když je to v pohodě drží přesně 903ot. a při zadrhnutí motoru se zhoupnou na vteřinku na 887 (vylítne v tu chvíli chyba 17675 nebo 17672 nebo 17678 nebo 17669 - meze regulace překročeny) a po chvílce vyletí na 935 a následně zase drží na 903 .
---------------------------------------------------------------------
Blok naměřených hodnot 18 (stav ventilů čerpadlové trysky)
1. Ventil čerpadlové trysky, válec 1
2. Ventil čerpadlové trysky, válec 2
3. Ventil čerpadlové trysky, válec 3
4. Ventil čerpadlové trysky, válec 4
(význam válců 1 až 4:
000 bezchybná regulace
002 kontrola při spouštění motoru
004 nízké množství vstřikovaného paliva nebo vypnutý magnetický ventil
008 dosaženo max. velikosti proudu
016 počátek vstřiku (počátek doby vstřikování) není v regulačním okénku
032 počet snímání příliš malý
064 závada při přeměně
128 vyhodnocení počátku vstřiku není možné)
-----------------------------------------------------
Poradí někdo?
Sharan 85kW PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sharan 85kW PD
Sharan 1,9TDi ,85+15kW,2004