octavi RS 1 zad. brzdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

Ladas píše:mám 288 :P
kua tak ted uz to nepobiram vubec,
Ladasi máš vzadu teda 288 z OII ? co vše je potřeba k předělání kdybych o tom uvažoval z mých 239mm, na předku mam 288 ale uvazuju o 312 tak mi zbydou kotouce a ty zadní brzdy sou vcelku k smichu
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
Ondra
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Odpovědi: 0
Registrován: 05 lis 2006, 22:33
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Ondra »

Možná blbý dotaz, ale má vůbec cenu špekulovat nad většími kotouči vzadu
když výsledný efekt bude miziví. Víceméně je celá brzdná síla směřována na přední kola. Dle mého je tedy rozhodně lepší popřemýšlet nad úpravou předku a zadek nechat klidně bubny.
Octavia L&K, TDI 81 kw
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

výsledný efekt zjistíš na sněhu když máš vepředu 323/4píst a vzadu 256 tak ABS pořád trkalo protože předek byl přebržděný a teď je to klidnější a při ostrým brždění je to jak magnet a auto se nehrbí na předek
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“