smutný je, že už majitel měl vše připravený na EGR off
Zaslepenie EGR (navod)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jedna taková menší story, kamarád má Ibizu PD 96kW s EGR ON, najeto 210tis km, při nájezdu na dálnici plnej a při 2500ot. auto přestalo táhnout a mělo divnej chod a hulilo to, takže bud vystřelila hadice (zkontrolování, vše ok) nebo nouzák, ale diagnostika neukázala nic..na volnoběh motor šel v pohodě, ale jakmile se dostal k 1800ot tak motor chcípnul..takže turbo ven no a když sundávali EGR, tak je čekal nepěknej pohled
sání zasraný tak, že se tam sotva vešlo víčko od flašky, jenže když se vyndalo turbo, tak to bylo jasný, jak to dostalo plnej kotel tak se kus směsy sazí a oleje uvolnil do motoru, ten to sice sežral, ale turbo to nepobralo a KO
smutný je, že už majitel měl vše připravený na EGR off
smutný je, že už majitel měl vše připravený na EGR off
-
marecek1984
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 03 zář 2011, 16:19
Ahoj, vcera mi mechanik pouze usmiknul hadicku od EGR a zaslepil pouze na jedne strane sroubkem (A3 1.9tdi PD 74kw 10/2001 ) - nyni to pri chcipnuti motoru vydava divny zvuky
1) nejprve dobeh moturu/truba - sycivy zpomalujici se zvuk
2) ke konci, cca po 4-5vterinach takovy lupnuti
jde vubec takto, pouhym ucpanim podtlakove hadice ubejit bezpecne EGR?Diky za nazor ..
1) nejprve dobeh moturu/truba - sycivy zpomalujici se zvuk
2) ke konci, cca po 4-5vterinach takovy lupnuti
jde vubec takto, pouhym ucpanim podtlakove hadice ubejit bezpecne EGR?Diky za nazor ..
egr off
Četl jsem zde zajimave myšlenky o tom,že egr je určen ke sniženi množstvi vyf.plynu pred turbem A K ČEMU BY V TOM PŘIPADĚ BYL U ATMOSFERA? Odpověd je jednoducha vyrobce ho montuje do aut aby snižil teplotu hořeni ve valcich a tim snižil emise neni to z me hlavy ale od vyrobce aut.
Re: egr off
Nižší teplota hoření ve válcích a zpětné vedení spalin které má menší podíl kyslíku a pro změnu větší podíl CO2, NOx, SO2 zajistí lepší spalování a menší emise ?
Ony ty kysličníky se přepálí zpětným vedením ale s tou nižší teplotou bych si nebyl tak jistý...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Tak to abych na FRS pohnul s tím EGR OFF!!!Jayson píše:Jedna taková menší story, kamarád má Ibizu PD 96kW s EGR ON, najeto 210tis km, při nájezdu na dálnici plnej a při 2500ot. auto přestalo táhnout a mělo divnej chod a hulilo to, takže bud vystřelila hadice (zkontrolování, vše ok) nebo nouzák, ale diagnostika neukázala nic..na volnoběh motor šel v pohodě, ale jakmile se dostal k 1800ot tak motor chcípnul..takže turbo ven no a když sundávali EGR, tak je čekal nepěknej pohledsání zasraný tak, že se tam sotva vešlo víčko od flašky, jenže když se vyndalo turbo, tak to bylo jasný, jak to dostalo plnej kotel tak se kus směsy sazí a oleje uvolnil do motoru, ten to sice sežral, ale turbo to nepobralo a KO
![]()
smutný je, že už majitel měl vše připravený na EGR off
No čoveče, teď jsem měl na větší opravu starýho Transita 2.5TD, kde je egr s potenciometrem aby jednotka měla informace o jeho poloze + chladič spalin a ještě je do podtlakového vedení zapojena škrtící klapka.
Systém nefungoval, jelikož egr byl zaseklý, tak jsem ho rozchodil, sundal část sání s výměníkem, pečlivě vyčistil, přetěsnil a dal to zpět.
Chyba P0400 v jednote šla vymazat a systém zase funguje, auto nemá katalyzátor a aspoň to z výfuku tolik nepáchne
Systém nefungoval, jelikož egr byl zaseklý, tak jsem ho rozchodil, sundal část sání s výměníkem, pečlivě vyčistil, přetěsnil a dal to zpět.
Chyba P0400 v jednote šla vymazat a systém zase funguje, auto nemá katalyzátor a aspoň to z výfuku tolik nepáchne