
K24 na TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ted jsme namontovali k24 z 1.6td do 1Z motoru. jsou tam vstriky z 81kW, chip, na to jeste dodelany evry mod pres vypinac, (ten tomu snizi znatelne nastup a celkove samozrejme s vetsim mnozstvim vic turbina bere) a jeste pres dalsi vypinac vypiname ventil presuvniku vstriku -> tedy nechame predvstrik na nejvyssi hodnote. motor zacne hodne klepat, ale taky jede
jeste musime doladit tlak turba. zatim se to stihlo sotva namontovat, ted se bude ladit.... pri zhruba 4t otacek se nezvysuje moc zatah ->myslim, ze se otevre westgate. potom si myslim, ze to bude znatelne lepe brat az do max otacek.
jinak kultivovanost motoru se nijak zavratne nezmenila. samozrejme nastup turba je o neco pozdeji. pri +- 2t ot. zabere a cca 2,2t ot. uz bere jak ma. driv pri zhruba 1,8t ot.. zabere samozrejme vic nez puvodni gt1544, ta uz nam fungovala na maximum. predpokladam, ze to posleze pojede jako bmw 325tds, ktere ma mechanicke (poladene) cerpadlo a tlak cca 1,5b. bawo driv melo chip na miru -> 170ps+ a s mechanikou jede lip/vic. predpoklad na tom tdi je okolo 180ps. na 1Z vykon az az. avsak vyuziva se zridka, jinak bezny provoz. s zivotnosti snad nebude problem.

jinak kultivovanost motoru se nijak zavratne nezmenila. samozrejme nastup turba je o neco pozdeji. pri +- 2t ot. zabere a cca 2,2t ot. uz bere jak ma. driv pri zhruba 1,8t ot.. zabere samozrejme vic nez puvodni gt1544, ta uz nam fungovala na maximum. predpokladam, ze to posleze pojede jako bmw 325tds, ktere ma mechanicke (poladene) cerpadlo a tlak cca 1,5b. bawo driv melo chip na miru -> 170ps+ a s mechanikou jede lip/vic. predpoklad na tom tdi je okolo 180ps. na 1Z vykon az az. avsak vyuziva se zridka, jinak bezny provoz. s zivotnosti snad nebude problem.