Prefuk i s novym turbem - LOG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

cus, koukal se ten log a do 2800 to zvlada a pak otvira naplno, mam podobnej prubeh, jen s tim rozdilem, ze me neschodi na pozadavek ale jede proste lajmu nad pozadavkem...a jako zacina me to uz srat...jinak ja mam slibenej N75 od kluka, co ma logy jako z ucebnice, tak uvidim, ale bude to dle me bezezmeny...pak skusim posehnat tu Ecu, protoze sem tu uz neco podobnyho cet, ze po vymene ecu neprefukovalo...
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Mám novej N75 i jednotku bych asi uměl pořešit jakou přesně máš?
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

kouknu na cislo a dam vedet
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Podtlaky mas zapojene spravne? Hlavne odvertravanie actuatora.
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

jj to se neboj, ty potlaky sem mel snad 10x rozebrany...zkusim jinou jednotku a pak asi necham vyndat vstriky, ale na kanalu 13 jsou hodnoty kolem 0,1 az - 0,1, takze si myslim ze tam problem nebude...ve vysich na plnej to prefukuje tak o max 0,1b, ale v nizkych otackach treba o 0,2b vzhledem k pozadavku, to me stve ze se turbo zbytecne toci...


jaky ma byt pozadavek na tlak na volnobeh, ja ho mam 1020, turbo na volnobeh taky, nekdy 1030, 1040...je to problem?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

To nieje problem pokial to iba o tak malo presahuje poziadavku, logy som nekukal, ale bol som vtom ze ti to prefukuje 0.5bar, ale 0.2 Bar prefuk je v poho, je to sposobene regulaciou. Dosteluj tiahlo actuatora (povol ho asi tak o 1/2 zavitu) a bude to OK zbytocne budes menit RJ.
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

O,2b je ok, ale kdyz mam na VA pozadavek 1,3b, tak tam ve vysich natlaci 1,4-1450, coz uz nechci...jinak behem jizdy se to nic moc reguluje v nisich, ve vysich uz dobre, nejak to nechapu...
styblow
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2011, 11:15
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od styblow »

Ja jsem s tahlem steloval, povoloval, utahoval a skoro porad to same. Proste na zacatku mi to vylitne, pak se to zreguluje a pak to zase leze nahoru, nekdy nasleduje nouzak. Zkousel jsem jinou N75, jinou vahu, a porad ten stejny problem. Muze bejt problem v tom dorazovym cerviku na turbu? Uz nevim, co s tim.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Maslo23 píše:O,2b je ok, ale kdyz mam na VA pozadavek 1,3b, tak tam ve vysich natlaci 1,4-1450, coz uz nechci...jinak behem jizdy se to nic moc reguluje v nisich, ve vysich uz dobre, nejak to nechapu...
Tak uz si predlzil to tiahlo???
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

zejtra si o to jeste reknu, ale uz jsme to jednou udelali....jinak s jinou jednotkou tlak celkem drzi, ale regulace neni ideal, porad se otvira do maxima....
styblow
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2011, 11:15
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od styblow »

Dneska jsem nastavil to predpeti 1mm, ale turbo ma zaber kolem 2 tis otacek. Jde to snizit aby to zabiralo kolem 1800rpm?
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

to je prave tim jak si prodlouzil to tahlo, kdyz chces driv, tak ho musis zas trochu vratit
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“