emise a žhavky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
emise a žhavky
čus. dneska mě vyhodil z emisí, protože jsou v paměti zapsany žhavicí svíčky na 2. a 3. valci vadny. A otázka... když je vyměnim, musim před emisema smazat pamět? protože z paměti to asi jen tak nezmizi... a za druhý, jak to že odešli, když pokaždý kdyz je pod nulou tak používam bufík a ohřeju před startem aspon na padesát stupnů... On říkal něco o tom, že žhaví ještě i při chodu motoru a teplotou ovlivnujou kouřivost. je to možný ??
a ještě něco, prolezl sem celou dilenskou příručku a nikde zmínka o žhavkách. to je to fakt tak jednoduchý je vyměnit?? nebo jen blbě hledam 
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
motor měl přes 85st, koukal sem s nim na diagnostiku, vyjelo tam nšco o klimošce to ho prej nezajima, pak něco se servem, to taky nic,ale pak dvě závady žhavič na 2. válci a žhavič na 3. válci. a jinak nic. a on že prej ani měřit nezačne, protože by pak určitě nevyšla kouřivost. taky mě to právě překvapilo...
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
To ze ho vyhodili je celkom normalne, lebo na EK by mali vycitat aj pamat zavad od nejakeho roku vyroby vozidla. Technikovi neslo o emisie ale vozidlo nepustil, lebo motor nebol podla neho v OK stave, v podstate mal pravdu.
Pre autora vlakna, zhaviace sviecky za vhodnych podmienok dozhavuju aj po starte (kontroluje sa teplota okolia a asi aj teplota chladiacej kvapaliny). Ako ich vymenit, treba uviest ake auto a aky motor.
Pre autora vlakna, zhaviace sviecky za vhodnych podmienok dozhavuju aj po starte (kontroluje sa teplota okolia a asi aj teplota chladiacej kvapaliny). Ako ich vymenit, treba uviest ake auto a aky motor.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
Vzhladom na zohriaty motor bol jeho argument blbost, pretoze motor by uz nedozhavoval, emisie by nameral. Vyhodil ta kvoli technickej zavade a tym mal aj argumentovat.Breeoom píše:motor měl přes 85st, koukal sem s nim na diagnostiku, vyjelo tam nšco o klimošce to ho prej nezajima, pak něco se servem, to taky nic,ale pak dvě závady žhavič na 2. válci a žhavič na 3. válci. a jinak nic. a on že prej ani měřit nezačne, protože by pak určitě nevyšla kouřivost. taky mě to právě překvapilo...
Naposledy upravil(a) dibarbora dne 05 dub 2012, 20:03, celkem upraveno 1 x.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele: