nastrek podbehu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle je věčný problém, rez se jen tak nezastaví, body mne zklamalo, ale udělal jsem tu chybu, jak píše pája/nedal jsem pod něj základ/ a byl pod ním rez...Ale gumoasfalt není marná věc..Kdysi jsem svojí Š 1100Mb natíral /přetíral/každé jaro a bylo to O.K. :)
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3727
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Právě že body a podobné nástřiky nátěry mne taky zklamaly.Surový čistý nový plech pod tím za dva roky zreznul.Tak proto pod to doporučuju nějaký základ.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
pkovacovic
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2011, 16:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od pkovacovic »

Body je totálne najhorší šmejd-horšie je hádam len blato.
Octavia Tour 1,9 PD-TDI 74kw AXR
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3727
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jenže co tam chceš nastříkat?Já zkoušel i Wurth,Retech a dopadlo to všechno +- stejně.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
pkovacovic
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2011, 16:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od pkovacovic »

V Autokelly majú na báze kaučuku v sprei od Tectane za 6 Eur.To sa zdá biť lepšie.
Octavia Tour 1,9 PD-TDI 74kw AXR
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

orezlá místa opískovat,odmastit, stříknout zinkovým sprejem nebo natřít zinkovým základem nebo případně zinkofosfátovým základem, a pak schutzem (doporučuju Wurth) a přežije to auto.. Kdo nemá pískovací pistoli,tak to odrbat drátěným kotoučem co je na rozbrusku. Pískovací pistole stojí pár stovek, pytel křemičitýho písku taky a na starých krámech se to hodí každou chvíli. My už základovku používáme jen novej plech nebo korby. Rámy a kastle už jedině zinkofosfátem..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Zrezlé místo buď opískuju nebo očistím drátěným kotoučem. Navlhčím vodou a nanesu Dinitrol RC800, což je stabilizátor rzi. Ten reaguje tak, že vytvoří nový kysličník kovu v podobě černého filmu. Po cca 12hod nastříkám Dinitrol 700MS resp. 750STP, což je přípravek na bázi polyuretanu a je to právě to co máš origo na spodku auta. Nástřik je zaschnutý za 3 hod, ale plně vytvrdlý cca po 48hod. Pak na to můžeš lít třeba kyselinu z baterky. Všechno jsou to přípravky švédské výroby a ti jsou v antikorozi jedničky. Problém je pouze v tom, že na tu sedmistovku potřebuješ speciální pistoli, ale nouzově se dá z kartuše vytlačit běžnou pistolí za 70Kč a pak rozetřít štětcem.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

Zinkový sprej vyzerá najelpší ten od Liqui Moily ten má ževraj až 99% zinku v sebe. A ten Dinitrol sa dá vôbec kúpiť vo farby laky? Na nete to skoro nemôžem nájsť.
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

jak tak isto hladam ten dinitrol.. vyzera to fakt kvalitne ale asi to bude dostupne len v nejakych spesl obchodoch na cz napr. http://www.a-c.cz
ale boh vie co za to budu chciet
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Základ je základ, minimálně 2 - 3 vrstvy - ne tlusté. Pak vrch - s bodynou nemám nejlepší zkušennosti, lepší je tlumex plast, dá se i stříkat, štětkou je to lepší. Důležitá je příprava, pokud to jde, pískování, nebo aspoň drátěný kotouč na flexce. Pokud zústane rez, nějaký pasivační odrezovač, pokud má někdo přístup k průmyslovému odrezovači který je součastně základem, jde to, zatím jsem to zkoušel, 2 roky drží, to by ale drželo cokoli. Kdo bychtěl použít zinek, jediný opravdu spolehlivý je zinga, průmyslová zinková barva, musí se pod ni opískovat, nicméně mě se osvědčilo fortunkou vybrousit co možná nejhruběji všechny i malé flíčky rzi - mám na to diamantové brousky. Pak dvě vrdtvy zingy, na ni formex 1 vrstvu pro spojení s vrchním nátěrem popř kytem. a dál vrch.
Vím že je to spíš renovace pro veterána na kšeft by zákazník asi tohle zaplatit nechtěl, je to pracné, ale funguje to - 6 let pouze se třemi vrstvami základu na spoji u prahu G3 atd.
V každém případě pokud se dobře připraví podklad (obroušení koroze, pasivace), dají 2 - 3 vrstvy slušného základu a slušný vrchní nátěr, vydrží to i tak.
Ta zinga se dá sehnat přímo u distributora ve Zlíně kilo cca za 500,-,je potřeba i origo ředidlo (nebo tam kde to používají ;) zadax), ale mě to kilo vystačilo hodně dlouho.
G3 Variant synchro
Pacey
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 19 črc 2010, 10:37
Odpovědi: 0

Re: nastrek podbehu

Příspěvek od Pacey »

jjuriss píše:ahoj!

dnes som zhodil zadne plastove podbehya pri kontrole po vapkovani som zistil ze na niektorych miestach sa objavuje korozia pod krycim naterom. chcem sa opytat cim by ste mi to odporucili natret? planujem to nastriekat BODY 950 alebo som uvazoval nad alkytonom.

inak cim je natierany podvozok z vyrobnej linky, pretoze to vyzera ako beky to bolo natrete roztavenou gumoualebo cim si podobnym...Obrázek
To rameno nápravy a ostatní - to máš stříklý něčím??? Protože u mé ASV 2001 to mám naprosto prorezlý, že se z toho loupou vrstvičky rzi... pokud sis to někde dělal, kolik to koštovalo asi?
Nebo i ostatní napište, pokud jste něco podobnýho dělali. Dík
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

ahoj, zadnu napravnicu mi tak isto chytala hrdza, nie moc ale bola tam... tak som to len obrusil kde sa dalo s strekol zinkom a na to hemerite... aj to n afoto vidiet co je natrete a co origo.. keby to robim eset raz a chem to mat dokladne tak napravnicu zvesim uplne celu dole, dam to opieskovat a streknut komaxitom a bolo by to ako z vyroby.. no ale az tak sa mi s tym nechlo babrat..... ale je dost mozne ze po case to taj budem musiet urobit...
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
buryx
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 04 dub 2015, 16:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od buryx »

Jak bylo psáno výše, mohu doporučit nátěry či nástřiky Zinga. Kupuju to v brně u veselého: http://www.naradi-vesely.cz/e-shop/nate ... tem-zinga/
snad jediná značka, co to nešmělí a lze s tím vytvořit katodickou ochranu.
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

kurva, ale naradi tam ma drazsi nez facom, berner
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Pod ten Dinitrol se klidně podepíši a mohu doporučit. Zatím jsem tedy od této značky použil jen vosk na dutiny, ale zatím jsem nic lepšího nikdy neměl a že jsem toho vyzkoušel od značek jako Wurth což je předražený šmejd, tak Body, Motip a podobně.
Na nástřik spodku od Dinitrolu mám doporučení od jednoho člena z feliciaklubu a podle fotek to vypadá celkem spolehlivě.

Gumoasfalt mě zklamal, cca rok a půl stále špinil, ale pak ztvrdnul a popraskal a ve spárách se držela voda až plech začal zase hnít.
Nástřiky s obsahem kaučuku jsou rychleschnoucí a přelakovatelné a pokud je nepřelakujete, tak brzo to pod nimi začne opět hnít i když použijete základ a to klidně i epoxidový. Vyzkoušený na feldě kterou renovuji.
Klasický nepřelakovatelný nástřiky od Body na tom nejsou o nic lépe. Buď tu ochranu bude stříkat každý rok znovu a nebo vám auto začne po dvou letech nejpozději zase hnít.
Co bych od Wuerthu doporučil je speciální základovka s obsahem kovu. Nepamatuji si její název, ale sprej cca 3 dcl stál něco přes 600,- kč, ale na venkovním plechu bez přelakování vydržel cca 5 let a ani náznak reznutí. Vše ostatní jak na dutiny či podvozek nestál za nic a byla to jen hromada vyhozených peněz.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“