
nastrek podbehu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 12 črc 2011, 16:37
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 12 črc 2011, 16:37
orezlá místa opískovat,odmastit, stříknout zinkovým sprejem nebo natřít zinkovým základem nebo případně zinkofosfátovým základem, a pak schutzem (doporučuju Wurth) a přežije to auto.. Kdo nemá pískovací pistoli,tak to odrbat drátěným kotoučem co je na rozbrusku. Pískovací pistole stojí pár stovek, pytel křemičitýho písku taky a na starých krámech se to hodí každou chvíli. My už základovku používáme jen novej plech nebo korby. Rámy a kastle už jedině zinkofosfátem..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Zrezlé místo buď opískuju nebo očistím drátěným kotoučem. Navlhčím vodou a nanesu Dinitrol RC800, což je stabilizátor rzi. Ten reaguje tak, že vytvoří nový kysličník kovu v podobě černého filmu. Po cca 12hod nastříkám Dinitrol 700MS resp. 750STP, což je přípravek na bázi polyuretanu a je to právě to co máš origo na spodku auta. Nástřik je zaschnutý za 3 hod, ale plně vytvrdlý cca po 48hod. Pak na to můžeš lít třeba kyselinu z baterky. Všechno jsou to přípravky švédské výroby a ti jsou v antikorozi jedničky. Problém je pouze v tom, že na tu sedmistovku potřebuješ speciální pistoli, ale nouzově se dá z kartuše vytlačit běžnou pistolí za 70Kč a pak rozetřít štětcem.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
jak tak isto hladam ten dinitrol.. vyzera to fakt kvalitne ale asi to bude dostupne len v nejakych spesl obchodoch na cz napr. http://www.a-c.cz
ale boh vie co za to budu chciet
ale boh vie co za to budu chciet
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Základ je základ, minimálně 2 - 3 vrstvy - ne tlusté. Pak vrch - s bodynou nemám nejlepší zkušennosti, lepší je tlumex plast, dá se i stříkat, štětkou je to lepší. Důležitá je příprava, pokud to jde, pískování, nebo aspoň drátěný kotouč na flexce. Pokud zústane rez, nějaký pasivační odrezovač, pokud má někdo přístup k průmyslovému odrezovači který je součastně základem, jde to, zatím jsem to zkoušel, 2 roky drží, to by ale drželo cokoli. Kdo bychtěl použít zinek, jediný opravdu spolehlivý je zinga, průmyslová zinková barva, musí se pod ni opískovat, nicméně mě se osvědčilo fortunkou vybrousit co možná nejhruběji všechny i malé flíčky rzi - mám na to diamantové brousky. Pak dvě vrdtvy zingy, na ni formex 1 vrstvu pro spojení s vrchním nátěrem popř kytem. a dál vrch.
Vím že je to spíš renovace pro veterána na kšeft by zákazník asi tohle zaplatit nechtěl, je to pracné, ale funguje to - 6 let pouze se třemi vrstvami základu na spoji u prahu G3 atd.
V každém případě pokud se dobře připraví podklad (obroušení koroze, pasivace), dají 2 - 3 vrstvy slušného základu a slušný vrchní nátěr, vydrží to i tak.
Ta zinga se dá sehnat přímo u distributora ve Zlíně kilo cca za 500,-,je potřeba i origo ředidlo (nebo tam kde to používají
zadax), ale mě to kilo vystačilo hodně dlouho.
Vím že je to spíš renovace pro veterána na kšeft by zákazník asi tohle zaplatit nechtěl, je to pracné, ale funguje to - 6 let pouze se třemi vrstvami základu na spoji u prahu G3 atd.
V každém případě pokud se dobře připraví podklad (obroušení koroze, pasivace), dají 2 - 3 vrstvy slušného základu a slušný vrchní nátěr, vydrží to i tak.
Ta zinga se dá sehnat přímo u distributora ve Zlíně kilo cca za 500,-,je potřeba i origo ředidlo (nebo tam kde to používají

G3 Variant synchro
Re: nastrek podbehu
To rameno nápravy a ostatní - to máš stříklý něčím??? Protože u mé ASV 2001 to mám naprosto prorezlý, že se z toho loupou vrstvičky rzi... pokud sis to někde dělal, kolik to koštovalo asi?jjuriss píše:ahoj!
dnes som zhodil zadne plastove podbehya pri kontrole po vapkovani som zistil ze na niektorych miestach sa objavuje korozia pod krycim naterom. chcem sa opytat cim by ste mi to odporucili natret? planujem to nastriekat BODY 950 alebo som uvazoval nad alkytonom.
inak cim je natierany podvozok z vyrobnej linky, pretoze to vyzera ako beky to bolo natrete roztavenou gumoualebo cim si podobnym...
Nebo i ostatní napište, pokud jste něco podobnýho dělali. Dík
ahoj, zadnu napravnicu mi tak isto chytala hrdza, nie moc ale bola tam... tak som to len obrusil kde sa dalo s strekol zinkom a na to hemerite... aj to n afoto vidiet co je natrete a co origo.. keby to robim eset raz a chem to mat dokladne tak napravnicu zvesim uplne celu dole, dam to opieskovat a streknut komaxitom a bolo by to ako z vyroby.. no ale az tak sa mi s tym nechlo babrat..... ale je dost mozne ze po case to taj budem musiet urobit...
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Jak bylo psáno výše, mohu doporučit nátěry či nástřiky Zinga. Kupuju to v brně u veselého: http://www.naradi-vesely.cz/e-shop/nate ... tem-zinga/
snad jediná značka, co to nešmělí a lze s tím vytvořit katodickou ochranu.
snad jediná značka, co to nešmělí a lze s tím vytvořit katodickou ochranu.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
Pod ten Dinitrol se klidně podepíši a mohu doporučit. Zatím jsem tedy od této značky použil jen vosk na dutiny, ale zatím jsem nic lepšího nikdy neměl a že jsem toho vyzkoušel od značek jako Wurth což je předražený šmejd, tak Body, Motip a podobně.
Na nástřik spodku od Dinitrolu mám doporučení od jednoho člena z feliciaklubu a podle fotek to vypadá celkem spolehlivě.
Gumoasfalt mě zklamal, cca rok a půl stále špinil, ale pak ztvrdnul a popraskal a ve spárách se držela voda až plech začal zase hnít.
Nástřiky s obsahem kaučuku jsou rychleschnoucí a přelakovatelné a pokud je nepřelakujete, tak brzo to pod nimi začne opět hnít i když použijete základ a to klidně i epoxidový. Vyzkoušený na feldě kterou renovuji.
Klasický nepřelakovatelný nástřiky od Body na tom nejsou o nic lépe. Buď tu ochranu bude stříkat každý rok znovu a nebo vám auto začne po dvou letech nejpozději zase hnít.
Co bych od Wuerthu doporučil je speciální základovka s obsahem kovu. Nepamatuji si její název, ale sprej cca 3 dcl stál něco přes 600,- kč, ale na venkovním plechu bez přelakování vydržel cca 5 let a ani náznak reznutí. Vše ostatní jak na dutiny či podvozek nestál za nic a byla to jen hromada vyhozených peněz.
Na nástřik spodku od Dinitrolu mám doporučení od jednoho člena z feliciaklubu a podle fotek to vypadá celkem spolehlivě.
Gumoasfalt mě zklamal, cca rok a půl stále špinil, ale pak ztvrdnul a popraskal a ve spárách se držela voda až plech začal zase hnít.
Nástřiky s obsahem kaučuku jsou rychleschnoucí a přelakovatelné a pokud je nepřelakujete, tak brzo to pod nimi začne opět hnít i když použijete základ a to klidně i epoxidový. Vyzkoušený na feldě kterou renovuji.
Klasický nepřelakovatelný nástřiky od Body na tom nejsou o nic lépe. Buď tu ochranu bude stříkat každý rok znovu a nebo vám auto začne po dvou letech nejpozději zase hnít.
Co bych od Wuerthu doporučil je speciální základovka s obsahem kovu. Nepamatuji si její název, ale sprej cca 3 dcl stál něco přes 600,- kč, ale na venkovním plechu bez přelakování vydržel cca 5 let a ani náznak reznutí. Vše ostatní jak na dutiny či podvozek nestál za nic a byla to jen hromada vyhozených peněz.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi