Tak po 10 000km, mi nesežral ani čtvrt měrky oleje, skoro se nehla, což svědčí o dobrém stavu turbo a ostatních komponentů, ne? Kuchli jsme vejfuk, aby si pokouřil a je tam čistě průchozí roura a z vejfuku nevylítne ani obláček až mě to štvalo.
Na AGR O1 Combi co s nim jezdí otec je PP764 a úprava sw, kolik to má ps nevím, ale nejede špatně. Kouřivost je myslím na to malé turbu slušná, egr je funkční a kat je nový, dával jsem celý díl výfuku i s ním a vlnovcem nový.
Spotřeba +- 6l/100km
Kámoš má AGR a nedávno se odbrzdilo 128PS a 280Nm..je tam pouze chip a podotýkám,že v záběru to zakouří míň než sériovka!! Jinak absolutně bez kouře..spodek je línější,ale jede jak čert zde důkaz,že nekecám..A je to čistá série,všecko ON..
A bude jak dýmovnice!! Já měl na AGR S764 a 135PS,330Nm a celkem to hulilo,takže při takových koních by to buď hulilo,nebo by to bylo na úkor životnosti turba..víc jak 130PS bych to asi nešponoval..i tak to pojede pěkně..
A bude jak dýmovnice!! Já měl na AGR S764 a 135PS,330Nm a celkem to hulilo,takže při takových koních by to buď hulilo,nebo by to bylo na úkor životnosti turba..víc jak 130PS bych to asi nešponoval..i tak to pojede pěkně..
A bude jak dýmovnice!! Já měl na AGR S764 a 135PS,330Nm a celkem to hulilo,takže při takových koních by to buď hulilo,nebo by to bylo na úkor životnosti turba..víc jak 130PS bych to asi nešponoval..i tak to pojede pěkně..
škoda že nemam už video nehulilo mi to.
Však nemuselo,ale jde o to,jaký tlak byl nastavený..pokud vysoký,aby to nehulilo,tak je jen otázka času,kdy lehne..A nebo si to měl hóódně dobře odladěný
aj ja mam obtok AGR a trysky PP764,chip robeny na brzde ale huli to od 2500 ot.egr mam off.neviete poradit co s tym moze byt?Olej mi to nezere po 9-tis.km kontrola a je tak ako by som nalial.auto ide pocitovo dobre len ten dym...