Po vyměně nebrzdí tak jak má

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jarda123
Přispěvovatel
Příspěvky: 350
Registrován: 24 kvě 2010, 15:05
Odpovědi: 0

Po vyměně nebrzdí tak jak má

Příspěvek od jarda123 »

Ahoj dnes jsem vyměnil bzdy z 280 na 288.Vše jsem ovzdušnil ale kdýž jedu šlapnu na pedal poprvé na tak v poho brzdí,šlapnu třeba 3x za sebou tak na pořetí vší silou mačkam ale nebrzdí proste jako kdyš šlapu do h....a :) nevíte co stím proste jak slapu vícekrát tak to nebzdí.
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

ak to ma abs, odvzdusni to cez vag
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
jarda123
Přispěvovatel
Příspěvky: 350
Registrován: 24 kvě 2010, 15:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jarda123 »

jako ze to mam odvzdusnit pres vag?
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

jo vag ti rozběhne čerpadlo a pak odvzdušníš klasicky
Tiguan 2 2.0 tdi
jarda123
Přispěvovatel
Příspěvky: 350
Registrován: 24 kvě 2010, 15:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jarda123 »

aha tak díky jdu na to
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
Martinsek
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 24 led 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: sev.morava

Příspěvek od Martinsek »

Vývěva ti nedokáže tak rychle vytvořit podtlak v posilovači..rychle za sebou se na brzdu netlačí,na to tam je ABS. Pokud to brzdí dobře při prvním sešlápnutí a pak počkáš třeba 10 vteřin a taky to brzdí tak je to dobré. Pokud by tam byl vzduch tak je první sešlápnutí měkké a další už tvrdší.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

mám stejný problém,2x sešlápnu pedál a v pohodě,pak se natlakuje a můžu stát na brzě vší silou a nic.Pak pustim pedál na 2s a auto zase brzdí.Jenže když jedu kudlu,tak se to natlakuje a nebrzdí vůbec.Co s tim?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

martinsek-proč bych nemohl brzdit několikrát za sebou, v čem je problém, podtlak tam musí být pořád a dostatečný..Přece nebudu počítat vteřiny, kdy už můžu zase brzdit..? Patrně je vakuo v háji, nebo někde podtlak uniká..
nepropadat panice...
jarda123
Přispěvovatel
Příspěvky: 350
Registrován: 24 kvě 2010, 15:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jarda123 »

ted tomu teda nerozumím taky si myslím ze to musí brzdit furt a kdykoliv. :? :?
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Myslim si to samé,kor když jedeš ostrou,tak se na ty brzdy musíš spolehnout.Já měnil brzdovku a pak umělohmotnou hadici od vývěvy k posilovači za gumovou tlakovku.Ale podtlak tam je,když sundám ty boční hadičky.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Martinsek
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 24 led 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: sev.morava

Příspěvek od Martinsek »

jericho-3 uvolněním brzdy vracíš membránu zpět v posilovači a vývěva nedokáže za vteřinu znovu vytvořit stejný podtlak... vyzkoušej si to na jiném autě a uvidíš.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Zkoušel jsem to na mém stilu, které má 288 brzdy a brzdí to jak jed proti tomu a to má 1500kg, ikdyž 5x zasebou našlapu za jízdy brzdu tak sice se našlape pedál,tim že ztvrdne, ale brzdný účinek se skoro nemění...tak nevim co s tim mám...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Musí tam být rezerva, když chcípneš motor, musíš 2-3 krát sešlápnout v plné síle, než ti pedál ztvrdne..Co by to bylo za pořádek, aby brzda tvrdla a člověk musel čekat až se membrána vrátí.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

neco jako bylo u trambuse, kdyz si vickrat rychle hnap na brzdy, tak se ti rozhodily klice a bylo to taky v pr..... a kdyz si jen brzdu chvily drzel, tak se zas ohraly pakny a zas v pr.........
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

u mnas tiez hned na 3tie rychle zoslapnutie auto brzdi s mensim ucinkom..je to aj tym, ze podtlakova pumpa uz nema taku silu ako za nova ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“