Jinak ten manuál s řídící j. je na Tdi klubu.
http://dieselpower.cz/tdiclub/index.php ... 4846a339b9
Prosim o radu,velká kouřivost
Moderátoři: šulda, Moderátoři
"Dlouhý" (velký, předčasný) předvstřik paliva má za následek dva základní jevy (a mnoho jiných) - kouřivost (černý dým) a hlučnost. Dále potom předčasné opotřebení uložení kliky, ohýbání ojnic a další.
Černý kouř je způsoben tím, že nafta v důsledku předčasného vstřiku hoří studená a nedostatečně vznícená a promíchaná se vzduchem - tím hoří podstatně méně kvalitně a kouří. Hluk způsobuje především tlak vzniklý vznícením, který působí proti pohybu pístu dříve, než se píst přehoupne přes horní úvrať (dochází vlastně ke klepání trojice píst - čep - ojnice tlakem, který působí proti směru otáčení motoru).
Černý kouř je způsoben tím, že nafta v důsledku předčasného vstřiku hoří studená a nedostatečně vznícená a promíchaná se vzduchem - tím hoří podstatně méně kvalitně a kouří. Hluk způsobuje především tlak vzniklý vznícením, který působí proti pohybu pístu dříve, než se píst přehoupne přes horní úvrať (dochází vlastně ke klepání trojice píst - čep - ojnice tlakem, který působí proti směru otáčení motoru).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Bylo by dobre vyndat cerpadlo a nechat ho na stolici prezkouset a nastavit. Zkontrolovat vstriky i kdyz tema to nebude to by kourilo bile ale kdyz uz to delas je to dobre preci uz nejsou nejmladsi
. Das to tam zpet a nastavis rozvody NA ZNACKY a bude to OK neni to az tak drahe jen dost prace




Golf GTI 245hp 6 speed 2WD