O II probržďuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Nechal jsem dodelat ESP, od toho cleveka 160km cesta v pohode. Zadny problem, s prehrivanim - to bych si na 2 zastavkach urco vsiml ...
Pak se menili kotouce a desticky ( Zimmer. )
Pak zjisteno zahrivani ( 2x kour ) ... Mechanik co dela jinou zancku nez Skoda rikal vymenit trmeny, ze to je zarezle ... tmeny nove origo TRW ...
Hrali opet obe zadni kola ... leve vice ...
Nasledovalo poradne odvzdusneni ve skodovce ( vysati spodem )
Pak se stavoval ten clovek co delal ESP, byli jsme to projet, vse OK, zadna chyba na diag, tlaky ve valci dobre, ESP i ABS fungovalo dobre ...
LEve kolo na cca 7km hralo hodne, dalo se o to spalit ... po plicnuti se flus vyparil
Pak 3 navstevy v servisu u kamrada, je opravdu dobry a peclivy, leve rozdelano, tahla os rucky se pra vraci, trmen na cepech jezdi, vse presazeno a promazano.
Dle nej i stare trmeny jsou dobre, koupe novych byla zbytecna.
Nicmene kolo porad hralo, akorat jednu tu cestu ( 7km do prace ) chladne ...
Sestolovani rucky az nadoraz ( i kdyz ma byt 1-3 mm od ) - nepomohlo
Pak nasledovala vymena brzdove hadicky ( jen pokus ) - nepomohlo
Vcera domluveno komplet rozdelani, oddelano vse vcetne kotouce, vse poradne vycisteno - Stejne to leve kolo po zatazeni a pusteni rucky slo malicko hure ...
Pokusne dan stary trmen, uplne to same ...
Rucka je sestolovana stale na doraz, jeji packa jde pekne, lanovody se take vraci ...
Namotovan zpet novy trmen a pritom jsme prisli na to ze jesna desticka je z cca 1/3 odlepena od zelezneho zakladu - vymena za jine Ferodo,
pri vymene zjisteno ze na druhem kole je ta desticka take odlepena.
Ted 5x cesta tech cca 7km a brzdy celkem studene, nicmene ten levy kotouc je teplejsi, nejde se spalit ale jde to poznat ze hreje vic ...
Co kde muze byt spatne? Muze to byt tim ze se ten levy kotouc puvodne vice prehral ( bylo to znat na barve ) a ted se bude hrat vice ?

Suma sumarum, nove kotouce, desticky, brzdice, hadicka, stary pouze drzak trmenu a cepy, nicmene osobne zkontrolovano, nic vydrene a vse poradne promazane ...

Jo jinak system ( hadicka ) tlak nedrzi, po povoleni odvzdusnovaku kapalina netece ... Pri vpynutem klicku, takze ABS-ESP bych vyloucil ...

Prave kolo vubec netopi, leve je o cca 20-30 stupnu teplejsi ...
Vse na ceste cca 7km, vice jsem zatim nezkousel ... o vikendu dam cca 20km ...

Diky moc za kazdy napad ...

Dan
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tak to kolo na těch 7 km úplně odpoj, dej mezi trubku a hadici malou kuličku..Pak se podívej, zda svěrák je vůči kotouči rovnoběžný a zda píst na konci je stejně rovný...
nepropadat panice...
Václav Žižka
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19 úno 2007, 09:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Václav Žižka »

Čistě teoreticky by vyšší oteplení mohlo způsobovat ložisko kola.
Už jsem se s tím jednou setkal.
Golf Plus 1,9TDI, 2007,77kW, BXE
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

panove diky za info ...
S tim loziskem me to take napadlo ...
Pri tom jak to hralo hodne se mohla spalit vazelina v lozisku a bude hrat vice ...
Budu to sledovat a pripadne ho vymenim.
Diky a mejte se. D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, když pojedeš a nebudeš brzdit, zvedlá teplota ti udá ložisko..
nepropadat panice...
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Je tedy mozne ze lozisko je spatne ... mimo teploty jine priznaky nejsou, nic nerachoti atd ... Mam pockat az zacne rachotit ? Nebo jde to dodatecne nejak promazat ?

Diky za rady a hezky vecer. D
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

jericho-3 píše:Ano, když pojedeš a nebudeš brzdit, zvedlá teplota ti udá ložisko..
To by to ložisko MUSELO být slyšet a to HODNĚ!

Zkus přehodit ten držák třmenu na druhou stranu (pokud jsou stejné), jestli se přestěhuje i závada. Pokud to dělá po zatažení ruční brzdou, tak bych hledal závadu tam. Pak jedině na válce a zkontrolovat rovnoměrnost brzd.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Drzak trmenu je jiny levy-pravy ... nicmene osobne jsem ho cistil, dost dukladne, cepy komplet ocisteny, poradne promazany TRW vazelinou k tomu urcenou ... prachovky jako nove ...
Jenze co muze byt na te rucce spatne? Lanovody dle machanika OK, chodi pekne. Rucku jsme jeste postelovali aby se paka uplne opirala o doraz ( predtim byla 1mm ) - Dle DP ma byt 1-3, jenze kdyz tam nastavim 2mm, tak uz to bude brzdit ... A predpokladam ze k samovolnemu zkraceni lanovodu dojit nemohlo ... kdyz uz, tak se snad jen "vytahaji"
A predpokladam ze na tom stelovani po loketkou se nic ohnout nemuze ...
Diky

DD
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jasně dhfoole, ale když je všechno údajně O.K....tak po odpojení brzdy , když se to neohřeje po jízdě, je to brzda.., když ano, tak už jedině nějaká síla, která teplo vytváří je ložisko. /nebo upadlý výfuk a kouř který na brzdu míří / :)
Mám za to, jak píšeš Ty, že se zase vada bude hledat v pístu..Ale setkal jsem se i s tím, že ložisko je vadné, až když má vůli...Taky názor
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Aby to zahřálo ložisko po 7km jízdy ?? Hodinu po dálnici možná, ale tohle?

danikd
dej nové lanovody, to už tě nezabije a nastav to na dorazy. Obložení lehce stáhni na smirku, ať to má větší vůli. Trošku to drhnout bude, tak to prostě je a nic s tím nenaděláš. Vic už ti asi nikdo neporadí, protože to na dálku líp nejde. Můžem akorát teoretizovat... Taky si můžeš někde půjčit laserový teploměr a změřit ty teploty kotoučů přesně, ať se nehoníme za nějakým přeludem...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Ten teplomer zkusim pujcit u znameho v lekarne, snad tam bude mit nejaky ten lekarsky co je alespon do 100C ... Lanovody sezenu a vymenim, jne mi nejde do hlavy co by s nima mohlo byt ... kdyby na O1 tak to chapu, tam to bylo normal ... NEvi nekdo jestli na O2 jsou vymenit bez sundani loketky ? Na ten stelung sroub se dostanu pres zadni poplenik, ale jestli pujdou vymenit ...
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Tak bohuzel teplomer ten znamy nema, budu juset shanet jinde ... JInak jak se spravne stoluje rucka ? Nejdriv se ma 3x naslapat pedal, pak 3x zatahnout rucka a pak seridit paku na 1-3 mm od dorazu ... tot DP ... ma ji ale sestolovanou uplne na doraz ... kdyz ji dam na 2mm tak uz fest brzdi ...
Kde je zakopany pes ? Diky
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

DP není dogma. Zkus to jinak: zašroubuj písty, nastavit páčky/lana na dorazy a tahat za ručku tak dlouho, dokud se dráha nebude zkracovat, teprve potom našlapat. Nedělám si iluze, ale zkusit to můžeš. Podle mě ti to zabírá tak brzo proto, že desky a kotouče jsou nové. Zkus desky trochu stáhnout na skle tím smirkem.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“