Hlava rotačního čerpadla 12mm

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

ale ja ju nechcem menit..ja chcem svoju prerobit...urcite sa to da ..jeden chlapik , ktoreho mi doporucili na sk to vie ale ma ruku zlomenu takze kasle na to teraz ..cize preto chcem nejaky vykres..urobim si to v praci sam..len neviem ako.. (LOL)
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

bosch sedí kus za kus, zexel má jiný díry na držák, tak je třeba udělat 2-3 díry se závitama, jinak taky vše souhlasí


edit: vyrábět z 10 na 12? jakej máš matroš na pístek? a jak uděláš tu minimální vůlu? dle mě takhle nereálný, nebo tak pracný že se to nevyplatí
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

matros bude taky aky bude treba ..len treba ten vykres..co presne vyrobit..mam v praci neobmedzene moznosti..
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Leon/kissiakos píše:matros bude taky aky bude treba ..len treba ten vykres..co presne vyrobit..mam v praci neobmedzene moznosti..
nehovorim, ze je to nerealne, ale ak si strojar tak isto pochopis>
1, roztaznost materialu by mala byt rovnaka aby sa piestik nepridieral, pripadne tam nebol ulozeny s volou, ako zistis druh ocele z akej to je? nechas si urobit metalograficky rozbor?
2, nebol by som prekvapeny keby sa to vyrabalo elektroerozivnym sposobom, a tiez by ma neprekvapilo keby to bola chrom/niklova ocel lebo je chemicky odolna a po chemickotepelnom spracovani{aj bez neho} oteruvzdorna.
Kazdopadne ak tento projekt relizujes a vsetko bude koser, potom klobuk dole.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

ak by som sa dostal ku postupu myslim si ze by problem nebol..
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Uživatelský avatar
picimuri
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 26 lis 2009, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri »

Chlapci mám dotaz, (sice to neni VW group ale snad mě hned neukamenujete)

Do jakejch aut/motorů se dávala 6ti-válcová rozdělovací hlava s 12mm pístkem?:? Jen tak výhledově scháním informace, protože mám jedno BMW 325tds 'na hraní' (tudíž ne na normalni provoz) tak špekuluju co všechno by s tím šlo províst. (LOL)

A ještě jedna laická... Co jsem viděl na obrázkách, tak rozdělovací hlava má v sobě ten 'válec' pro pístek našroubovanej (jestli jsem správně koukal). Z jakýho důvodu se nemění jen ten? (hm)

Děkuji předem za jakékoliv užitečné info.
BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice ;-) 400m - 13,8s
K27 R.I.P.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

picimuri píše:Chlapci mám dotaz, (sice to neni VW group ale snad mě hned neukamenujete)

Do jakejch aut/motorů se dávala 6ti-válcová rozdělovací hlava s 12mm pístkem?:? Jen tak výhledově scháním informace, protože mám jedno BMW 325tds 'na hraní' (tudíž ne na normalni provoz) tak špekuluju co všechno by s tím šlo províst. (LOL)

A ještě jedna laická... Co jsem viděl na obrázkách, tak rozdělovací hlava má v sobě ten 'válec' pro pístek našroubovanej (jestli jsem správně koukal). Z jakýho důvodu se nemění jen ten? (hm)

Děkuji předem za jakékoliv užitečné info.

Třeba Cummins 5,9l, perkins, man, iveco, průmyslové motory Samsung , steyr, motor kubota v nisanu, motory od forda v traktorech, chevrolet,. Ten válec pro pístek je nalisovanej, a nemění se protože se dodává komplet i s tím odlitkem. Ono je totiž trochu složitější to zpátky sesadit tak aby ty kanály pasovaly na sebe.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

picimuri píše:Chlapci mám dotaz, (sice to neni VW group ale snad mě hned neukamenujete)

Do jakejch aut/motorů se dávala 6ti-válcová rozdělovací hlava s 12mm pístkem?:? Jen tak výhledově scháním informace, protože mám jedno BMW 325tds 'na hraní' (tudíž ne na normalni provoz) tak špekuluju co všechno by s tím šlo províst. (LOL)

A ještě jedna laická... Co jsem viděl na obrázkách, tak rozdělovací hlava má v sobě ten 'válec' pro pístek našroubovanej (jestli jsem správně koukal). Z jakýho důvodu se nemění jen ten? (hm)

Děkuji předem za jakékoliv užitečné info.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=11mm
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
jirka1.9
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 02 srp 2009, 11:30
Odpovědi: 0
Bydliště: vysočina

hlava11mm

Příspěvek od jirka1.9 »

ahoj ,. jen takovej dotaz mám afn PP764 a hlavu 10mm když bych dal 11mm bude to znát? někdy to i teplý huř chytá tak sem myslel jestli by se to nezlepšilo ,. a musí se předělat soft nebo to nejni nutný? :? díky
Audi A4 B5 quattro 1.9TDI 81Kw egr, kat- off-trysky PP 764, turbo-hybrid200ps, FMIC, chip
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“