prosím vás všechny,ce s v tom vyznáte mám vw multivan 2,5 TDI 75KW r.v.1997 a pořád se mi zdá,že to auto prostě nejede tak jak má,pořád padá do nouzáku at dělám co dělám a spotřeba je šílená.potřeboval bych někoho z okolí karlových varů,nebo berouna,kdo by se mi na to podíval,v čem je chyba. samozdřejmě že to nechci zadarmo.někdy mi diagnostika napíše,že je 17978 - rid.jedn. motoru zablokovana a pak i 00575 - Tlak v sacim potrubi
17-10 - regulacni diference - Sporadicky
přikládám log soubor http://leteckaposta.cz/664199023
děkuji za každou radu
prosím o kontrolu logu a pomoc
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 32
- Registrován: 12 bře 2008, 10:05
- Bydliště: Slaný
prosím o kontrolu logu a pomoc
VW Passat Variant 1,9 TDI 74KW čip 96 r.v.11/2004
VW T4 2,5 TDI 75KW r.v.1997
VW Passat Combi 2.0 TDI 103 KW r.v.2006 BMP
VW T4 2,5 TDI 75KW r.v.1997
VW Passat Combi 2.0 TDI 103 KW r.v.2006 BMP
Ahojte mira.fordik ak ti to nebude prispejem aj ja do tvojej témy svojou prosbou o pomoc. Taktiwš sa mi zdá že môj passat 96 kw tiptronic akosi zdochol a je lenivý. pridám logy a ďakujem za každý názor.
http://www.ulozto.cz/xx34XYT/log-01-001-003-011-csv
http://www.ulozto.cz/xLL1jqJ/log-01-003-010-011-csv
http://www.ulozto.cz/xx34XYT/log-01-001-003-011-csv
http://www.ulozto.cz/xLL1jqJ/log-01-003-010-011-csv
Re: prosím o kontrolu logu a pomoc
koukni na hadice jestli ti to někde nesaje a to same hadičky podtlaku zkontroluj a kontrola N75mira.fordik píše:prosím vás všechny,ce s v tom vyznáte mám vw multivan 2,5 TDI 75KW r.v.1997 a pořád se mi zdá,že to auto prostě nejede tak jak má,pořád padá do nouzáku at dělám co dělám a spotřeba je šílená.potřeboval bych někoho z okolí karlových varů,nebo berouna,kdo by se mi na to podíval,v čem je chyba. samozdřejmě že to nechci zadarmo.někdy mi diagnostika napíše,že je 17978 - rid.jedn. motoru zablokovana a pak i 00575 - Tlak v sacim potrubi
17-10 - regulacni diference - Sporadicky
přikládám log soubor http://leteckaposta.cz/664199023
děkuji za každou radu
Tiguan 2 2.0 tdi
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 32
- Registrován: 12 bře 2008, 10:05
- Bydliště: Slaný
zjistil jsem,že když odpojím hadičku,co vede k bance na turbu,tak to auto jede líp,než když je připojená,ale i tak to padá do nouzáku a to auto nemá prostě výkon.a hadičky jsem dával nové,jediné co jsem neměnil je něco jako (N75 na golfu 3) ale tady je umístěn jakoby dole u převodovky a to nevím co je to za ventil a vede z něj hadička někam dolů taková slabá plastová
VW Passat Variant 1,9 TDI 74KW čip 96 r.v.11/2004
VW T4 2,5 TDI 75KW r.v.1997
VW Passat Combi 2.0 TDI 103 KW r.v.2006 BMP
VW T4 2,5 TDI 75KW r.v.1997
VW Passat Combi 2.0 TDI 103 KW r.v.2006 BMP
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 32
- Registrován: 12 bře 2008, 10:05
- Bydliště: Slaný