VW golf III 66 kw typ motoru 1Z

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
jardas cuprak
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 30 pro 2011, 09:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Hostivice Mírová 730

Příspěvek od jardas cuprak »

zdra chlapi tak nejakl jsem tu cet a mam take 19 tdi 66kw ahu a písty z 1z a zarazilo me co psal snipers tim tlakem a regulatorem k rídicí jednotce tak ja to mam zaslepeny uplne ,mam zaslepenej agr ventil a turbo je obtokove a na jeho řízeni tam je mag.ventil n75-a rídíci jednotka je hliníkova no a vozil jsem se v autech se stejnym motorem a take zaslepenym egr a to moje proste jede líp neví nekdo co s tim kdo mohl provadet takhle uz jsem to koupil ne ze by mi to vadilo ale zajmalo by me co tam je jeste za upravy
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

Lukkas píše:pokud zvládne 140HP, tak budu spokojený ... samozřejmě tomu nebudu dávat neustálou kudlu ... to by snad vydržet mělo. Přípdně časem turbo z AFN + řj

díky.
motor 1z,sprinty 764 čerpadlo 10 mm ale stav noveho ma len od nova 40 tisic,vetši ic egr kat off a mal som 147 koni a 338 krutak turbo tlačilo 1,25
luky3293
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 10 pro 2011, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky3293 »

sniper-- píše:bude to uplne stejny...zbytecna prace
Ten chlap pracuje v servisu BOSCH a celej život dělá jen dieseli, tak by o tom mohl něco vědět. A ukazoval mi dokonce katalog bosch a i podle toho sou ty pružiny jiný.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

nic nevyvracim....necham se prekvapit,hlavne zjisti jakou pruzinu :) samotnyho mi to zajima....
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Toreto píše:
Lukkas píše:pokud zvládne 140HP, tak budu spokojený ... samozřejmě tomu nebudu dávat neustálou kudlu ... to by snad vydržet mělo. Přípdně časem turbo z AFN + řj

díky.
motor 1z,sprinty 764 čerpadlo 10 mm ale stav noveho ma len od nova 40 tisic,vetši ic egr kat off a mal som 147 koni a 338 krutak turbo tlačilo 1,25
cus jakej si tam mel cip?Pisty byly origo 1Z? Dik
luky3293
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 10 pro 2011, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky3293 »

Ahoj lidi, vim že to sem nepatří ale nechtěl sem kvůli tomu zakládat nové téma. Našel sem na půdě tohle turbo nevim z čeho je, ze štítku sem vyčetl jenom to že je z koncernu vw a je to garrett. Nevíte z jakého auta a motoru může být ? díky. taky sem na tom turbu našel číslo 13545 24 nevim co je zač. Jinak na tom štítku je napsaný:
VW P/N 068145703B
SAP P/N 465384 1
S/N mb2048A


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

vypada to ze je to z G2 nebo G3, 1,6 . 1,9 TD
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

http://en.turbolader.net/Turbocharger-C ... 86080.aspx
Audi 80 1.6 TD (B2)
Audi 90 B2 1.6 TD
Volkswagen Golf I 1.6 TD
Volkswagen Jetta I 1.6 TD
Volkswagen Jetta II 1.6 TD
Volkswagen Passat B2 1.6 TD
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
luky3293
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 10 pro 2011, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky3293 »

A jde tohle turbo nějak poladit na větší výkon, četl sem tu o vyřazení tý ochraně před přetočením (bajpas), jestli to mam nějak vyřadit ? Nebo jestli je ještě jinej způsob jak zvýšit tlak ?
Chci ho dávat do G II 1.6 TD 55 kw, nebo klidně bych tam dal turbo z něčeho jinýho, ale nevim z čeho.
Golf 3 1.9 TDI 1Z 66 kw (chystám úpravy)
Golf 2 1.6 TD 55 kw (určitě stačit nebude :D )
Transporter T4 111 kw (taky na něj dojde)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Pouzil bych toto turbo ... hodne sikovne:
http://en.turbolader.net/Turbocharger-C ... 5005S.aspx

Na tom odkaze nahore dej do toho okynka Search (s lupou) text:

753420-5005S

... a vyjede Ti to, v cem to najdes. Pocitej s tim, ze budes muset predelat regulaci atd.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
luky3293
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 10 pro 2011, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky3293 »

radši bych tam viděl turbo z nějakého td nebo tdi, třeba z 1Z by tam pomohlo ? Nebo raději upravit původní ?
Golf 3 1.9 TDI 1Z 66 kw (chystám úpravy)
Golf 2 1.6 TD 55 kw (určitě stačit nebude :D )
Transporter T4 111 kw (taky na něj dojde)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Z jakeho duvodu? Protoze se to prodavalo pod znackou koncernu VW? Turbodmychadlo koncern nevyrabi, jen montuje - v Tvem pripade KKK, v pripade tohoto Garrett - oba dva dodavaji vetsine vyrobcu automobilu.

Upravovat puvodni turbo mi pripada jako zbytecnost (paklize Ti jde o vykon).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Forest píše:Pouzil bych toto turbo ... hodne sikovne:
http://en.turbolader.net/Turbocharger-C ... 5005S.aspx
tak tohle turbo je podle mě na 1.6TD zcela nevhodné ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

turbo kamna power píše:tak tohle turbo je podle mě na 1.6TD zcela nevhodné ;)
Mohu znat duvody? Predem dik.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

1) příliš malé, navíc VGT regulace, takže bude nesmyslné EGT i EMP a turbo za chvíli lehne
2) cena turba jistě převyšuje (možná i několikrát) cenu motoru, takže z ekonomického hlediska nesmysl.

je třeba si uvědomit, že komůrkáč má trochu vyšší teplotu, tudíž i objem, výfukových plynů, tak je třeba volit jiné možnosti než u TDI. Na 1.6TD bych dal vyzkoušenou K24, případně K16 z Fiata. A když VGT, tak třeba VNT20, nebo něco podobného...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“