VW golf III 66 kw typ motoru 1Z
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- jardas cuprak
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 246
- Registrován: 30 pro 2011, 09:15
- Bydliště: Hostivice Mírová 730
zdra chlapi tak nejakl jsem tu cet a mam take 19 tdi 66kw ahu a písty z 1z a zarazilo me co psal snipers tim tlakem a regulatorem k rídicí jednotce tak ja to mam zaslepeny uplne ,mam zaslepenej agr ventil a turbo je obtokove a na jeho řízeni tam je mag.ventil n75-a rídíci jednotka je hliníkova no a vozil jsem se v autech se stejnym motorem a take zaslepenym egr a to moje proste jede líp neví nekdo co s tim kdo mohl provadet takhle uz jsem to koupil ne ze by mi to vadilo ale zajmalo by me co tam je jeste za upravy
motor 1z,sprinty 764 čerpadlo 10 mm ale stav noveho ma len od nova 40 tisic,vetši ic egr kat off a mal som 147 koni a 338 krutak turbo tlačilo 1,25Lukkas píše:pokud zvládne 140HP, tak budu spokojený ... samozřejmě tomu nebudu dávat neustálou kudlu ... to by snad vydržet mělo. Přípdně časem turbo z AFN + řj
díky.
cus jakej si tam mel cip?Pisty byly origo 1Z? DikToreto píše:motor 1z,sprinty 764 čerpadlo 10 mm ale stav noveho ma len od nova 40 tisic,vetši ic egr kat off a mal som 147 koni a 338 krutak turbo tlačilo 1,25Lukkas píše:pokud zvládne 140HP, tak budu spokojený ... samozřejmě tomu nebudu dávat neustálou kudlu ... to by snad vydržet mělo. Přípdně časem turbo z AFN + řj
díky.
Ahoj lidi, vim že to sem nepatří ale nechtěl sem kvůli tomu zakládat nové téma. Našel sem na půdě tohle turbo nevim z čeho je, ze štítku sem vyčetl jenom to že je z koncernu vw a je to garrett. Nevíte z jakého auta a motoru může být ? díky. taky sem na tom turbu našel číslo 13545 24 nevim co je zač. Jinak na tom štítku je napsaný:
VW P/N 068145703B
SAP P/N 465384 1
S/N mb2048A





VW P/N 068145703B
SAP P/N 465384 1
S/N mb2048A





-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
http://en.turbolader.net/Turbocharger-C ... 86080.aspx
Audi 80 1.6 TD (B2)
Audi 90 B2 1.6 TD
Volkswagen Golf I 1.6 TD
Volkswagen Jetta I 1.6 TD
Volkswagen Jetta II 1.6 TD
Volkswagen Passat B2 1.6 TD
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
A jde tohle turbo nějak poladit na větší výkon, četl sem tu o vyřazení tý ochraně před přetočením (bajpas), jestli to mam nějak vyřadit ? Nebo jestli je ještě jinej způsob jak zvýšit tlak ?
Chci ho dávat do G II 1.6 TD 55 kw, nebo klidně bych tam dal turbo z něčeho jinýho, ale nevim z čeho.
Chci ho dávat do G II 1.6 TD 55 kw, nebo klidně bych tam dal turbo z něčeho jinýho, ale nevim z čeho.
Golf 3 1.9 TDI 1Z 66 kw (chystám úpravy)
Golf 2 1.6 TD 55 kw (určitě stačit nebude
)
Transporter T4 111 kw (taky na něj dojde)
Golf 2 1.6 TD 55 kw (určitě stačit nebude
Transporter T4 111 kw (taky na něj dojde)
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pouzil bych toto turbo ... hodne sikovne:
http://en.turbolader.net/Turbocharger-C ... 5005S.aspx
Na tom odkaze nahore dej do toho okynka Search (s lupou) text:
753420-5005S
... a vyjede Ti to, v cem to najdes. Pocitej s tim, ze budes muset predelat regulaci atd.
http://en.turbolader.net/Turbocharger-C ... 5005S.aspx
Na tom odkaze nahore dej do toho okynka Search (s lupou) text:
753420-5005S
... a vyjede Ti to, v cem to najdes. Pocitej s tim, ze budes muset predelat regulaci atd.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Z jakeho duvodu? Protoze se to prodavalo pod znackou koncernu VW? Turbodmychadlo koncern nevyrabi, jen montuje - v Tvem pripade KKK, v pripade tohoto Garrett - oba dva dodavaji vetsine vyrobcu automobilu.
Upravovat puvodni turbo mi pripada jako zbytecnost (paklize Ti jde o vykon).
Upravovat puvodni turbo mi pripada jako zbytecnost (paklize Ti jde o vykon).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tak tohle turbo je podle mě na 1.6TD zcela nevhodnéForest píše:Pouzil bych toto turbo ... hodne sikovne:
http://en.turbolader.net/Turbocharger-C ... 5005S.aspx
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Mohu znat duvody? Predem dik.turbo kamna power píše:tak tohle turbo je podle mě na 1.6TD zcela nevhodné
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
1) příliš malé, navíc VGT regulace, takže bude nesmyslné EGT i EMP a turbo za chvíli lehne
2) cena turba jistě převyšuje (možná i několikrát) cenu motoru, takže z ekonomického hlediska nesmysl.
je třeba si uvědomit, že komůrkáč má trochu vyšší teplotu, tudíž i objem, výfukových plynů, tak je třeba volit jiné možnosti než u TDI. Na 1.6TD bych dal vyzkoušenou K24, případně K16 z Fiata. A když VGT, tak třeba VNT20, nebo něco podobného...
2) cena turba jistě převyšuje (možná i několikrát) cenu motoru, takže z ekonomického hlediska nesmysl.
je třeba si uvědomit, že komůrkáč má trochu vyšší teplotu, tudíž i objem, výfukových plynů, tak je třeba volit jiné možnosti než u TDI. Na 1.6TD bych dal vyzkoušenou K24, případně K16 z Fiata. A když VGT, tak třeba VNT20, nebo něco podobného...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5