fabia servo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ok díky podívám se na altík.
To napětí jsem naměřil v jednotlivých hodnotách posilovače, myslím kanál 3 nebo 4. Jestliže při nefugujícím servu ukazoval napětí 9V tak odběr proudu byl na 0 A. Jak se to prošlápne na 2500 ot tak je napětí 11.5 V a proud v klidu cca 10A ale je fakt že pak už servo funguje dokud to auto nechcípne. Takhle jsem to myslel. Ještě jsem na to pořádně nekoukal, díval jsem se jen na chyby ve Vagu. Dám vědět jak jsem pochodil.Díky
To napětí jsem naměřil v jednotlivých hodnotách posilovače, myslím kanál 3 nebo 4. Jestliže při nefugujícím servu ukazoval napětí 9V tak odběr proudu byl na 0 A. Jak se to prošlápne na 2500 ot tak je napětí 11.5 V a proud v klidu cca 10A ale je fakt že pak už servo funguje dokud to auto nechcípne. Takhle jsem to myslel. Ještě jsem na to pořádně nekoukal, díval jsem se jen na chyby ve Vagu. Dám vědět jak jsem pochodil.Díky
Škoda Fabia kombi 2004, 96Kw chip, Fiat Ducato 2.3JTD 88KW 2008, Galloper 2.5 TD 73KW
Caute mam podobni problem zo servom
vihodil som ho dla som ho kuknut do firmi na servo a povedali ze je zhorene
tak som zohnal druhe z polska z buracki so zadu dneska som to poskladal nastartoval kontrolka zhasla a le po chvili sa zas rosvietila tak som to hodil na vag a tam bola chyba P0566 nevhodni signal
nevie mi niedko poradit co bi stim mohlo byt
? na konektoroch som meral napetie tam ide aj kostra vo vagu snimac uhla volantu ukazuje aj napajanie jedine co tma neukazuje tak je pozadovane otacki cerpadla a skutocne a prud tie naskocia na chvilu po nastartovani a potom sa tam zas zobrazi nula aj ked sa toci volantom
za odpoved vdik





-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 03 úno 2012, 22:07
Pokial sa pripojis k servu a v meranych hodnotach vidis napatie okolo 9V tak je v prdeli cerpadlo.. neni davno co som fo riesil na fobke 1,4mpi 

Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
Ahoj, taky se připojím s prosbou o radu. Fabia1, občas vypadla funkce posilovače, teď už nejde vůbec. Napájení v pořádku patnáctka taky, canové vedení až pod čelní okno v pořádku, proměřené i fyzicky zkontrolované. Byl lehce zoxidovaný ten silný kostřící konektor co jde do serva, ten jsem vyměnil. Už to vypadá, že bude asi ko, ale radši se zeptám
. S jednotkou se vůbec nelze spojit, a poslední výpis z paměti přikládám.


octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov