fabia servo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lucinka
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 25 zář 2009, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lucinka »

Ok díky podívám se na altík.
To napětí jsem naměřil v jednotlivých hodnotách posilovače, myslím kanál 3 nebo 4. Jestliže při nefugujícím servu ukazoval napětí 9V tak odběr proudu byl na 0 A. Jak se to prošlápne na 2500 ot tak je napětí 11.5 V a proud v klidu cca 10A ale je fakt že pak už servo funguje dokud to auto nechcípne. Takhle jsem to myslel. Ještě jsem na to pořádně nekoukal, díval jsem se jen na chyby ve Vagu. Dám vědět jak jsem pochodil.Díky
Škoda Fabia kombi 2004, 96Kw chip, Fiat Ducato 2.3JTD 88KW 2008, Galloper 2.5 TD 73KW
klokan163
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 10 říj 2010, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pov.Bystrica

Příspěvek od klokan163 »

Caute mam podobni problem zo servom :( vihodil som ho dla som ho kuknut do firmi na servo a povedali ze je zhorene :( tak som zohnal druhe z polska z buracki so zadu dneska som to poskladal nastartoval kontrolka zhasla a le po chvili sa zas rosvietila tak som to hodil na vag a tam bola chyba P0566 nevhodni signal :( nevie mi niedko poradit co bi stim mohlo byt :?? na konektoroch som meral napetie tam ide aj kostra vo vagu snimac uhla volantu ukazuje aj napajanie jedine co tma neukazuje tak je pozadovane otacki cerpadla a skutocne a prud tie naskocia na chvilu po nastartovani a potom sa tam zas zobrazi nula aj ked sa toci volantom :( za odpoved vdik
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

prohnilé kabely k servu
klokan163
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 10 říj 2010, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pov.Bystrica

Příspěvek od klokan163 »

na kabelaz ked som meral islo aj napajanie aj kostri tam idu
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

klokan163 píše:na kabelaz ked som meral islo aj napajanie aj kostri tam idu
ale musíš merat žárovkama třeba H3 H4 voltmetr to je obor ztraceného času
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 513
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TKTDI »

Chtěl bych zeptat ohledně hladiny oleje v servu, po zašroubování víčka a následném odšroubování má být hladina mezi ryskama nebo nešroubovat a pouze vložit měrku do nádobky a pak má být mezi ryskama?
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Našrobovane to meraj
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 513
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TKTDI »

ok, díkec ;)
vonRichthofen
Přispěvovatel
Příspěvky: 183
Registrován: 03 úno 2012, 22:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od vonRichthofen »

mohl by mi někdo napsat jaký je rozdíl v servočerpadle TRW versus KOYO? je možné namontovat TRW když je původně KOYO a naopak? děkuji
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Vždy je potřeba mít jak hřeben tak čerpadlo od jednoho výrobce.
vonRichthofen
Přispěvovatel
Příspěvky: 183
Registrován: 03 úno 2012, 22:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od vonRichthofen »

díky :)
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Pokial sa pripojis k servu a v meranych hodnotach vidis napatie okolo 9V tak je v prdeli cerpadlo.. neni davno co som fo riesil na fobke 1,4mpi :)
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

Ahoj, taky se připojím s prosbou o radu. Fabia1, občas vypadla funkce posilovače, teď už nejde vůbec. Napájení v pořádku patnáctka taky, canové vedení až pod čelní okno v pořádku, proměřené i fyzicky zkontrolované. Byl lehce zoxidovaný ten silný kostřící konektor co jde do serva, ten jsem vyměnil. Už to vypadá, že bude asi ko, ale radši se zeptám (crazy) . S jednotkou se vůbec nelze spojit, a poslední výpis z paměti přikládám.Obrázek
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

To je J500 to je hotova elektronika v čerpadle pravdepodobne vlhkosť zničila. Ak je napajanie skotrolovane a neda sa spojiť.
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

Jo, až k čerpadlu spínanej plus jde. Takže výměna čerpadla. dík za rady
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“