Vstřikovací čerpadlo z 1Z do ALE

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vitos
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 29 bře 2012, 12:40
Odpovědi: 0

Vstřikovací čerpadlo z 1Z do ALE

Příspěvek od Vitos »

Zdravím pánové, mám problém se vstřikovacím čerpadlem. Ihned po startu mi začíná sáknout mezi tělem čerpadla a přírubou s vývody ke vstřikům. Zároveň je spodní strana čerpadla mokrá a každé tři vteřiny z ní odkápne nafta. Jelikož si nevěřím v přetěsňování (vypadne na mě vnitřek a už to nedám dohromady)

Mám možnost sehnat čerpadlo z 1Z, půjde bez úprav do motoru ALE?

díky
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

obcas byva upchate sytko co je v skrutke na vrchu cerpadla kam ide prepadova hadicka, proste ho vydlabni alebo vycisti. Ak nepomoze,tak len vymen tesnenie, alebo to nechaj niekomu urobit, je to na 30minut roboty a v pohodke sa to da aj na aute. Vymena cerpadla je pracnejsia a ovela drahsia.
http://www.youtube.com/watch?v=NihviLuV ... re=related
pozri si vsetky casti videa.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Vitos
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 29 bře 2012, 12:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vitos »

Díky, ale nebude třeba to čerpadlo pak nastavit? Když vyměním kus za kus, zdá se mi, že nemůžu víceméně nic co se paliva týče pokazit.

Jinak to čerpadlo z 1Z bych měl za něco přes litr, tak mě zajímá co bude schůdnější cesta. Sada těsnění vychází na 250kc
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

jedine co bude treba nastavit, je volnobezna davka a to sa da aj cez VAG COM 304. Ja by som to mal za hodinku hotove. 250 tesnenia + 250 mechanikovi... to nieje zle.
Napis odkial si a urcite sa niekto ozve z tvojho okolia co ti s tym pomoze.
Aspon ja by som to riesil takto, ale je to tvoja volba.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Vitos
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 29 bře 2012, 12:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vitos »

Jsem z HK, tesneni sem uz koupil, ted zkusim nastudovat to pretesnovani. Kdyz se na to budu citit, tak se na to vrhnu. Doufam, ze to pujde. VAG nemam, ale snad sezenu sw a kabel. Diky za rady!
Vitos
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 29 bře 2012, 12:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vitos »

Tak se vyvrbil problém. Vydal jsem se na přetěsňování, VAG mám, nicméně "hlava" čerpadla je chycena třemi torxy a jedním atypickým šroubem s trojúhelníkovou hlavou se zaoblenými rohy. Dá se někde sehnat vhodný oříšek, nebo klíč na tuhle "věc"? Nebo nemáte ho někdo na půjčení?
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

naraž na něj sedmičku oříšek z maly goly a je tvůj
Tiguan 2 2.0 tdi
Vitos
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 29 bře 2012, 12:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vitos »

JJ, už jsem to zkusil a funguje to:-) Díky! Ted jdu na to těsnění.
Vitos
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 29 bře 2012, 12:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vitos »

Takže děkuji pánům leguan a toefuk za rady, čerpadlo je přetěsněno, nic neteče, množství paliva nastaveno. Návody na youtube doporučuji všem!!!
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

hlavně že se povedlo a ted už jen jezdit :-D
Tiguan 2 2.0 tdi
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Vitos píše:Takže děkuji pánům leguan a toefuk za rady, čerpadlo je přetěsněno, nic neteče, množství paliva nastaveno. Návody na youtube doporučuji všem!!!
Rado sa stalo. ;)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“