altík přestal dobíjet mrcha
 .. dají se vyměnit uhlíky a jak ? Sundal jsem mu plastový kryt a není vidět nic kde by mohli být  ..
   .. dají se vyměnit uhlíky a jak ? Sundal jsem mu plastový kryt a není vidět nic kde by mohli být  ..   Nebo může být problém v buzení ?
 Nebo může být problém v buzení ?Dík za každou radu - i blbou
 ..
 ..Moderátoři: šulda, Moderátoři
 .. dají se vyměnit uhlíky a jak ? Sundal jsem mu plastový kryt a není vidět nic kde by mohli být  ..
   .. dají se vyměnit uhlíky a jak ? Sundal jsem mu plastový kryt a není vidět nic kde by mohli být  ..   Nebo může být problém v buzení ?
 Nebo může být problém v buzení ? ..
 ..
 
  
   !!!
  !!!
Pokud jsi pustil do obou kontaktů zásuvky tvrdých 12V zničils regulátorPetr Mareček píše:Zdarec všem rádcům
tak operace se zdařila. Ichtyláčtější konstrukci jsem ještě neviděl. Ale altík stále nedobíjí. Ovšem změna nastala ! Teď když mu do kteréhokoliv z těch dvou drátů co vedou do té zástrčky na okraji zadního krytu , pošlu 12V ta kje slyšet jak jde do záběru = motor jde dolů s otáčkama. Má někdo ponětí o to znamená ? Na kontaktech té zástrčky naměřím proti kostře nějakých 1,5V . Je to OK . Co to vlastně je , buzení ? A kolik voltů a odkud to má dostávat ?? Má něko zkušenost?
Díky všem za pomoc!!!


 Totiž , předchozí majitel se "trošku" rejpal v elektrice. Ta je celá tak nějak na ho... Palubka funguje jen z poloviny a to jen když se jí chce. Takže to že nesvítí kontrolka dobíjení nemusí nic znamenat . Svítila jen chvíli , to když jsem poprvé přišel na to že altík nedobíjí. V ten samý okamžik přestal fungovat otáčkoměr. Abych to upřesnil , podle něj sem do té doby poznal jestli dobíjí nebo ne . Protože jsem po nastartování musel trochu protočit motor aby se "chytnul". Jakmile začal makat otáčkoměr , rojzasnil se i svit stropní svítilny kterou jsem pro ten účel před startováním rozsvěcel. Takhle jsem až donedávna fungoval. Teď otáčkoměr nemaká, kontrolka nesvítí a na baterce naměřím jen 12,5V.Na palubce neukazuje palivoměr .. teploměr kraviny .. a jakmile rozsvítím světla a chci přidat jas osvětlení palubky tak jde do háje komplet . I se vynulujou hodiny . Takže co , hodit to ze skály ??
  Totiž , předchozí majitel se "trošku" rejpal v elektrice. Ta je celá tak nějak na ho... Palubka funguje jen z poloviny a to jen když se jí chce. Takže to že nesvítí kontrolka dobíjení nemusí nic znamenat . Svítila jen chvíli , to když jsem poprvé přišel na to že altík nedobíjí. V ten samý okamžik přestal fungovat otáčkoměr. Abych to upřesnil , podle něj sem do té doby poznal jestli dobíjí nebo ne . Protože jsem po nastartování musel trochu protočit motor aby se "chytnul". Jakmile začal makat otáčkoměr , rojzasnil se i svit stropní svítilny kterou jsem pro ten účel před startováním rozsvěcel. Takhle jsem až donedávna fungoval. Teď otáčkoměr nemaká, kontrolka nesvítí a na baterce naměřím jen 12,5V.Na palubce neukazuje palivoměr .. teploměr kraviny .. a jakmile rozsvítím světla a chci přidat jas osvětlení palubky tak jde do háje komplet . I se vynulujou hodiny . Takže co , hodit to ze skály ??   Celej den jsem se s---l s těma uhlíkama a k h..nu .
 Celej den jsem se s---l s těma uhlíkama a k h..nu .   Na jednom z kontaků  té zástrčky naměřím 1,5 na druhém skáčou nějaké pulsy v řádu mV. Ale to by asi nemělo na vytažené zástrčce . Jen těch 1,5 V je podle mne správně. Než jsem vyměnil ty uhlíky tak jsem mu taky škrtnul 12V a to se chytil a do chcípnutí motoru dobíjel krásných 14,4 . A dnes nic .. ani boha ..
 Na jednom z kontaků  té zástrčky naměřím 1,5 na druhém skáčou nějaké pulsy v řádu mV. Ale to by asi nemělo na vytažené zástrčce . Jen těch 1,5 V je podle mne správně. Než jsem vyměnil ty uhlíky tak jsem mu taky škrtnul 12V a to se chytil a do chcípnutí motoru dobíjel krásných 14,4 . A dnes nic .. ani boha ..   nemá někdo schema ?
  nemá někdo schema ?