Olej do klimakomresoru, treba doplniť?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33883
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

txx píše:o to množství jde žádný!!! automat ho v tomto případě nezná je na obsluze aby dávku adekvátně zvýšila
tak já jezdím na mašinu kde se zadává i typ auta, a vyleze ti papír že to doplnilo olej a kolik, ta obsluha tam jen zadává ale množství neovlivnuje,

jinak klimy moc nedělám začne hic každý chce klimu ale až to stojí prachy nechce nikdo slyšet ;)
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Re: Olej do klimakomresoru, treba doplniť?

Příspěvek od sparco gti »

Riso píše:Potrebujem poradit, menil som kompresor (bol v prdeli), naplnil klímu a ta bola funkčna 2týždne. V čera som prebehol 70km, klima makala jako nova, ale dnes vobec nedala ani najavo ze chladí. Dal som VAG a na snimaci G65 bolo 6,4bar pri 72st.celz. Je hodnota tlaku z tohoto snimača dostačujuca alebo treba ist do serv. zmerat ttlak. Niekde pred... som cital že treba menit vysušač, prečo? a aku ma ulohu.

a ktori to je kanal toho simaca g65 na vagu :roll:

Touran 2.0L D 138HP AZV rv 2004
Uživatelský avatar
Riso
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 20 črc 2008, 08:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Banovce nad Bebravou

Příspěvek od Riso »

slovacek.milos:

prachy neprachy, dal som novy kompresor , 2x bol naplnit, pojdem aj dalsich 2x ale chcem to mat na 100% a nič nedojebať. Je to moj milačik. :-)
Octavia2 -1,9tdi 77kw
Touran 2.0L D 138HP AZV
Golf variant 1,9tdi 4motion
Vento 1,9TD
Fabia 1,2htp/BMD
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

tuner píše:kompresor nema svoji vlastni napln oleje, napln se pocita na celej chladici okruh, v kterym je olej rozptylenej a navazanej na chladivo.
nema,ale je nalitej olejem a pripraven k montazi do urceneho typu auta a do proplachnuteho systemu s novym vysousecem. A pri odsavani a naslednym plneni se vraci zpet stejne mnozstvi,co se s chladivem odsalo a toho je fakt jen nepatrne oproti cely naplni a nebo nekdo pridava +10% navrch.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
medhos
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 14 bře 2010, 13:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od medhos »

nechcem zakladat novu temu tak sa spytam tu je mozne ze ten klima kompresor zhori alebo nieco sa pokazi tym ze kamosovy sa nechce ist doplnit klima a radsej beha bez klimy z otvorenymi oknami :?
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Nezopne okruh spojka,kedže tam je malo chladiva.Nemalo by sa kompresoru nič stať.Jedine vtedy,keby to prisavalo vlhobu.Derave hadice,netesnosť.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1159
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

pokud to byl ale kompresor jak u fabie, který běží pořád, tak problém by mohl být, ne?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33883
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Riso píše:slovacek.milos:

prachy neprachy, dal som novy kompresor , 2x bol naplnit, pojdem aj dalsich 2x ale chcem to mat na 100% a nič nedojebať. Je to moj milačik. :-)
prachny neprachy si najdi pořádnou mačinu která ví co a jak a máš pokoj, přépadě napiš kde bydlíš, vycucne a pokud zjistí problém neplní,

u některých aut jsou ledničkáři bokem vídně, jen fouknout ten rajský plyn není cesta k úspěchu, ;)
Uživatelský avatar
Riso
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 20 črc 2008, 08:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Banovce nad Bebravou

Příspěvek od Riso »

Tak skusim najst v okolí nejaku slusnu dielnu co vedia co a jak a uvidím.
Octavia2 -1,9tdi 77kw
Touran 2.0L D 138HP AZV
Golf variant 1,9tdi 4motion
Vento 1,9TD
Fabia 1,2htp/BMD
pawka
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 14 bře 2010, 14:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od pawka »

kdyz se meni kompresor,musi se nejdriv udelat proplach systemu!!!! to se dela na uzavrenym systemu bez kompresoru,aby se vyhnaly pilini jestli byl kompresor zadren,to zalezi co jsi s tim mel.
pak se musi zjistit zda ma uz olejouvou napln novy kompresor! a kolik a srovnat to s daty vozidla,potom se musi rucne protocit kompresor a nejlip dat pak proces pres bosche zabehnuti. pak jen naplneni a jedete,vam asi rovnou plnili a rucne protocili kopresor,ze byl asi nalitej,nevíííím. postup je individualni a nejde radit pres net.
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

jak si to dělal ? proč se menil kompresor ? pokud si vyndal starej kompresor a dal tam novej tak si mel automaticky pul naplně z toho noveho vylit,je to tak i popsane v navodu na montaz u kompresorů,je to kuli tomu ze neodsajes olej z celeho systemu a podle vyrobce ti tustane pul naplne oleje v systemu,tak proto se pul nove naplně oleje z kompresoru vylije. Platí POUZE kdyz se nedelá proplach,pokud se dela proplach systemu,da se novy kompresor a zadny olej se nepridava!!
Uživatelský avatar
Riso
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 20 črc 2008, 08:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Banovce nad Bebravou

Příspěvek od Riso »

V tedy mi to digitalnou masinou napichol, ta vsetko odsala, spravila skusku a dala automaticky pozadovane množstvo oleja do chladiva.Je tomu už rok a klima facha na1. V lete som bol aj v Italii. A do teraz chladí perfektne.
Octavia2 -1,9tdi 77kw
Touran 2.0L D 138HP AZV
Golf variant 1,9tdi 4motion
Vento 1,9TD
Fabia 1,2htp/BMD
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33883
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Riso píše:V tedy mi to digitalnou masinou napichol, ta vsetko odsala, spravila skusku a dala automaticky pozadovane množstvo oleja do chladiva.Je tomu už rok a klima facha na1. V lete som bol aj v Italii. A do teraz chladí perfektne.

žádnou mašinou neodsaješ olej z kompreoru musíš vyputit a nalít pak plníš klimu ;)

olej do chladiva je něco jiného
tesik
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 lis 2010, 11:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od tesik »

Jestli to někomu nebude vadit, tak se přidám s otázkou.. Když mě klima chladí a v pořádku funguje, je třeba dělat nějakou údržbu? Auto mam 2 roky a předtím pochybuju že to někdo dělal, je to OII,1,9TDi 2006.. Jediny co jsem dělal tak minuli týden jsem se stavoval za kámošem aby me udelal něco s tím smradem, ktery začne po vypnutí klimy... Nastříkal me do nafuků pěnu,ale sleduji že to nepomohlo.. A pak jen změřil tlak,řekl že je dobrej a víc prej není potřeba... Honza

Co s tím smradem, na to je asi nejlepší ta pára žě??
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Stříkat pěnu do ofukú je špatně. Ultrazvuk by mohl taky pomoct, ale opět záleží na tom, kdo to bude čistit. Musíš se dostat na výparník přes díru po pyl. filtru a vypráskat tam tu pěnu. Musíš po částech, všechno ti tam nevleze, protože je to jak "hrnečku vař". Já to dělám tak, že nastříkám pěnu na výparník, zavřu otvor po filtru a pustím na pár sekund ventilátor na MAX. Tak se dostane spolehlivě pěna i na druhou stranu výparníku. Tak několikrát, až padne celý obsah. Týden s tím pojezdit a potom profoukat ultrazvukem. Nakonec čistit preventivně ultrazvukem každý rok a měnit filtr s každým olejem.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“