Zvuk při podřazení bora AHF 81kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zvuk při podřazení bora AHF 81kw
Ahoj, projížděl jsem všemožná fora a ikdyž jsem na podobnou věc narazil, tak nikde nebylo popsáno, co problém opravdu dělá. Při podřazení na 2.nebo3. RS (udělá mi to jen občas, jednou za 100km), když začnu pouštět spojku, tak se ozve hroznej zvuk (jak když brousí flexa o plech). Spojka neprokluzuje. Synchron to není, protože zvuk se neobjeví při zařazení, ale až při puštění spojky. Na volnoběh nemám žádné pazvuky s, ani bez sešláplé spojky. Když motor chcípnu na neutrál bez spojky, tak taky žádné pazvuky ani zaklepání motorem. Nikdy jsem nejezdil starší naftou než octaviema II PD a ve srovnání s nima spojka zabírá vejš a celkově už chci vyměnit spojkovou lamelu (přítlačák a ložisko), jen nevím jak s dvouhmotou. Nevíte ze zkušenosti, co je na tom špatný??? Ještě by to prý mohlo souviset s tím, že při nižších otáčkách mi jakoby nefunguje posilovač brzd. Nerozumím tomu, jen tlumočím info od mýho servisáka, kterej řikal, že vzhledem k tomu, že dvouhmota nemlátí při chcípnutí motorem, tak stačí vyměnit jen sadu bez setrváku.
Jde mi o jednoduchou kalkulaci - práce 2000,- Sachs spojková sada 3600,- (se setrvákem 8500,-). Auto plánuju mít dalších cca 50tisíc km(u mě 2 roky).
Co si, prosím, myslíte, že odchází???
Díky moc za odpovědi...
Jde mi o jednoduchou kalkulaci - práce 2000,- Sachs spojková sada 3600,- (se setrvákem 8500,-). Auto plánuju mít dalších cca 50tisíc km(u mě 2 roky).
Co si, prosím, myslíte, že odchází???
Díky moc za odpovědi...
Mám totiž možnost mít komplet sadu včetně setrváku (vše funguje jak má, ale je to holt jetý) za cca 2tisíce, ale nepřijde mi do druhýho dne, jak se rozhodí v servisu motor od převodovky. Když budu vědět, že je stopro špatnej setrvák, tak vezmu jetou za tyhle peníze, risknu to objednám jí hned a vezmu jí přímo s sebou do servisu na výměnu. Pokud mám na autě setrvák s největší pravděpodobností vpořádku, tak dám novou spojkovou sadu za 3,5k, která mi přijde do druhýho dne, takže auto zůstane přes noc v servisu na zvedáku.
Takže mi jde o to, kterej díl je podle vás konkrétně vadnej:) píšu chaoticky, ale vpodstatě podle toho, co je pravděpodobně vhajzlu se rozhodnu kde a jaký koupím díly.
Takže mi jde o to, kterej díl je podle vás konkrétně vadnej:) píšu chaoticky, ale vpodstatě podle toho, co je pravděpodobně vhajzlu se rozhodnu kde a jaký koupím díly.
tak to vam muzu rict uplne presne cim to je..Dvouhmota je v kytkach... pri razeni se ta pruzná část vychýlí oproti te pevné části setrvaku co je přišroubovaná ke klice a potom škrtá přítlačák o domeček pro ložisko na převodovce..Me to delalo uplne to stejný když jsem řadil ze 4 na 5, nebo když jsem podřazoval ze 4 na 3, a pokud to bylo jestě navic v zatačce tak to byla tutovka..
přítačák to vydrží, ale toho domečku pro ložisko docela ubývá..
takže vyměnit dvouhmotu
přítačák to vydrží, ale toho domečku pro ložisko docela ubývá..
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
když to dělá občas jenom písknutí, tak tak to není nic extra akutního, nějakej matřoš tam je, ale pokud to dělá každý druhý podřazení, tak bych nečekal až vyteče olej
Někdo tu psal že se mu to nějakou dobu ozývalo a moc matroše už tam při výměně nezbylo..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI