ved ja tiez tak viem, ze to robi ABS. tak stym nic neriesim, sice by som si vedel aj predstavit, aby mi lepsie brzdilo auto, ale uz ma svoje km, tak uz to neni jak za nova. Fatk to funguje, ta Milosova metoda? ci to ma vyznam skusat. pytam sa vazne, ci to potom prestane klesat, alebo mozem znicit kotuce, uz aj tak mi to trasie, ked brzdim pri cca 120km/h, neviem zistit zavadu, kotuce som daval pred rokom nove Brmbo max, a daval som uz kotuce na sustruh, ale neboli krive, tak som ich nechal tak, ani neviem, ze by som neak extremne ich prehrial. viem ze moze tam byt hoci co ine problem, zatial som neprisiel nato, co mi to moze sposobovat, len pri brzdeni mi to trasie. od 100-120 a visie.Thomy píše:Jestli ti to necouvá z kopce tak to neřeš, je to normální. Dělá to ABS. Jestli ti to opravdu tak vadí, tak použij Milošovu metodu, opravdu to funguje.
klesa brzdovy pedal
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Samozřejmě že mluvím o sednutých brzdách a setkal jsem se s tím, že pedál šel až k podlaze a nikdo nic neřešil..Taky si myslím , že je narušená pevná hydraulická vazba a viník je ABS..Kdo to nemá tak tohle nezná, nebo se pletu? Teď budu řešit starého Passata /1994/, kterému na křižovatce padá pedál..Doufám, že to je jen pumpou..
nepropadat panice...
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak asi nejsi šulin že bys tomu dal totál mazec aby se z brzd hulilo,mir77 píše:Vím, že se tady Milošova metoda propírala mnohokrát, ale co jsem tak pochopil, tak problém nastává při výměně kotoučů a desek. Co takovýmuhle brutálu říkaj ty nový kotouče?
proto píšu jezdit nejlépe ráno dvacet třicet kiláků aby ty kotouče a desky schládly, jakože cítil stím materiálem dělat to mozkem, ale brutál nářez v první moment, jinak to vysvětlit neumím,
napiš jak jsi mě pochopil
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
dej tomu mazec,jericho-3 píše:Samozřejmě že mluvím o sednutých brzdách a setkal jsem se s tím, že pedál šel až k podlaze a nikdo nic neřešil..Taky si myslím , že je narušená pevná hydraulická vazba a viník je ABS..Kdo to nemá tak tohle nezná, nebo se pletu? Teď budu řešit starého Passata /1994/, kterému na křižovatce padá pedál..Doufám, že to je jen pumpou..
a zkus někdy co já, karosářskou svěrkou zatáhni hadičku. stáhni pístek přes odvzdušnovák a zjistíš že si zas v prdeli pedál se propadá
rád bych našel nějaké rozumné vysvětlení ale co se ptám mechošů tak se tlemí nebo prostě neví ale jak někdo píše ýe v kopci začneš scouvat tak to je blbost to jsem zkoušel pedál je na podlaze a auto brzdí
slovacek.milos píše:tak asi nejsi šulin že bys tomu dal totál mazec aby se z brzd hulilo,
proto píšu jezdit nejlépe ráno dvacet třicet kiláků aby ty kotouče a desky schládly, jakože cítil stím materiálem dělat to mozkem, ale brutál nářez v první moment, jinak to vysvětlit neumím,
napiš jak jsi mě pochopil
Já teď brzdy dělal, kotouče i desky, předek i zadek a vše v pořádku, pedál nepadá, takže to neřeším
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
No ono hlavně na STK skouší brzdy bez nastartovanýho vozu.Neboj oni o tom ví, že se to dějejericho-3 píše:Jestli tohle má být "normální", tak jsou nějaké jiné fyzikální zákony a v koncernu jsou idioti.. Zajímalo by mne, co by tomu řekl technik na STK, kdyby si toho všiml..Já jel s takovou dodávkou, u které řidič říkal, že je to "normální " a při stání v kopci jsem začal couvat, to je normální..?
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Neviem ako u vás, ale u nás sa skúšajú brzdy s naštartovaným autom, takpovediac skoro celý proces je motor naštartovaný. Skúsim to tiež na svojom či ten pedál sa prepadne, ale myslím že by nemal, aj v knižke jak na to po výmene platničiek odporúčajú vyskúšať 10 sekúnd držať pedál, či sa nezačne prepadávať, ináč je niekde chyba.
Jinej kraj jinej mrav.A co ti na to řeknou když se ti bude propadávat?Mě na STK řek, že pokud se nepropadává při vypnutym a brzdí dle nich O.K-neřeší.
Jinak jsme to řešili zde: http://forum.dieselpower.cz/forum/viewt ... d4673c0fdf
Jinak jsme to řešili zde: http://forum.dieselpower.cz/forum/viewt ... d4673c0fdf
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
-
senioring1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
To že si kotúče menil a dal si ich na sústruh , ešte neznamená že nehádžu . Skús indikátorom odmerať hádzavosť kotúčov priamo na náboji.kajfero píše:ved ja tiez tak viem, ze to robi ABS. tak stym nic neriesim, sice by som si vedel aj predstavit, aby mi lepsie brzdilo auto, ale uz ma svoje km, tak uz to neni jak za nova. Fatk to funguje, ta Milosova metoda? ci to ma vyznam skusat. pytam sa vazne, ci to potom prestane klesat, alebo mozem znicit kotuce, uz aj tak mi to trasie, ked brzdim pri cca 120km/h, neviem zistit zavadu, kotuce som daval pred rokom nove Brmbo max, a daval som uz kotuce na sustruh, ale neboli krive, tak som ich nechal tak, ani neviem, ze by som neak extremne ich prehrial. viem ze moze tam byt hoci co ine problem, zatial som neprisiel nato, co mi to moze sposobovat, len pri brzdeni mi to trasie. od 100-120 a visie.Thomy píše:Jestli ti to necouvá z kopce tak to neřeš, je to normální. Dělá to ABS. Jestli ti to opravdu tak vadí, tak použij Milošovu metodu, opravdu to funguje.
Na inom mieste na fore sa dočítaš , že nie je neobvyklé , že hádžu uplne nové kotúče .
Zdrojom vibrácií môžu byť aj poloosi .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Pokud jsou kotouče dobré a neházejí ani na polonápravě, bývají většinou špatné silenbloky ramene /přední a zadní/ a na stabilizační tyči i když pohledově vypadají dobře. Je to bolest jedničkových Octávek při nájezdu přes 200 000 Km.kajfero píše:ved ja tiez tak viem, ze to robi ABS. tak stym nic neriesim, sice by som si vedel aj predstavit, aby mi lepsie brzdilo auto, ale uz ma svoje km, tak uz to neni jak za nova. Fatk to funguje, ta Milosova metoda? ci to ma vyznam skusat. pytam sa vazne, ci to potom prestane klesat, alebo mozem znicit kotuce, uz aj tak mi to trasie, ked brzdim pri cca 120km/h, neviem zistit zavadu, kotuce som daval pred rokom nove Brmbo max, a daval som uz kotuce na sustruh, ale neboli krive, tak som ich nechal tak, ani neviem, ze by som neak extremne ich prehrial. viem ze moze tam byt hoci co ine problem, zatial som neprisiel nato, co mi to moze sposobovat, len pri brzdeni mi to trasie. od 100-120 a visie.Thomy píše:Jestli ti to necouvá z kopce tak to neřeš, je to normální. Dělá to ABS. Jestli ti to opravdu tak vadí, tak použij Milošovu metodu, opravdu to funguje.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
TGrochu mne zarazilo, že na STK měří brzdy bez posilovače..Jak chtějí zjistit jejich účinnost? A když máš v háji posilovač nabo vakuo pumpu tak na to nepřijdou.?
Miloši, mě se tohle nestalo, ale dělal jsem u auta něco na motoru, a pak jsem s tím jel na sváču, a pedál šel až na podlahu, tak jsem se ptal řidiče..có , to je normální..Tak jsem se jenom divil, nic víc..
Miloši, mě se tohle nestalo, ale dělal jsem u auta něco na motoru, a pak jsem s tím jel na sváču, a pedál šel až na podlahu, tak jsem se ptal řidiče..có , to je normální..Tak jsem se jenom divil, nic víc..
nepropadat panice...