
Bora po výměně brzd nebrzdí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
stejně jako včera
Auto brzdí obstojně, ale ručka je fakt bída. Ostatně to nedávno potvrdili i na STK.
V kopci auto zastaví, ale nesmíš se o něj moc opírat.
Jinak brácha po přesednutí z FI RS brzdy hodnotil tak, že mají lepší nástup, ale pak umřou. Každopádně mám dozadu připravenou 280mm sadu, tak snad to ještě trochu pomůže.

Auto brzdí obstojně, ale ručka je fakt bída. Ostatně to nedávno potvrdili i na STK.


Jinak brácha po přesednutí z FI RS brzdy hodnotil tak, že mají lepší nástup, ale pak umřou. Každopádně mám dozadu připravenou 280mm sadu, tak snad to ještě trochu pomůže.

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Zajímavý. Pročetl jsem celý vlákno. Já mám Fabii dva roky a zdá se mi, že musim vyvinout taky víc síly na to, aby to pořádně zabrzdilo. Když jsem naloženej, tak se do toho musim sakra opírat. Mám tam taky dva roky vpředu kotouče BOSCH s deskama Barum a vzadu obojí Barum. Když sednu do tátovo Octavie I, tak stačí malá síla a je hned parádní nástup. Já prostě musim víc mačkat a to mám 4x kotouč a on má vzadu bubny. Začínám mít podezření na malou účinnost posilovače. Ví se nějaká hodnota jakej podtlak má dávat vývěva? Je to nějak měřitelný? Taky už nevim co s tim. Myslim si, že kotoučema ani deskama to nebude. Ručka brzdí parádně. Na STK bez problémů, ale tam ti v podstatě zjistí jen rozdíl na kolech nápravy. Co by to mohlo bejt?
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]