Vysoké(?) hodnoty váhy vzduchu?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vysoké(?) hodnoty váhy vzduchu?
Ahoj,
mam AJM 1.9 TDI PD 85kW.
Hodnoty z váhy nejdou pod 550 i kdyz pozadavek je treba 250. Pri zatizeni jdou ve spickach az k 1250.
V podstate porad je skutecna hodnota podstatne vyssi nez pozadovana.
Je to tak spravne?
Muze to mit vliv na spotrebu? To auto nezere zrovna malo... :-/
dik,
E
mam AJM 1.9 TDI PD 85kW.
Hodnoty z váhy nejdou pod 550 i kdyz pozadavek je treba 250. Pri zatizeni jdou ve spickach az k 1250.
V podstate porad je skutecna hodnota podstatne vyssi nez pozadovana.
Je to tak spravne?
Muze to mit vliv na spotrebu? To auto nezere zrovna malo... :-/
dik,
E
Re: Vysoké(?) hodnoty váhy vzduchu?
nerozumiem ze podla coho vies ze kolko je poziadavka... to mas druhe nezavisle meranie?emc3250 píše:Ahoj,
mam AJM 1.9 TDI PD 85kW.
Hodnoty z váhy nejdou pod 550 i kdyz pozadavek je treba 250. Pri zatizeni jdou ve spickach az k 1250.
V podstate porad je skutecna hodnota podstatne vyssi nez pozadovana.
Je to tak spravne?
Muze to mit vliv na spotrebu? To auto nezere zrovna malo... :-/
dik,
E
alebo si muslis ze vaha neda nulu? skus pri vypnutom motore ci da nulu
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Já jsem měl podobnej problém, odešla mi váha vzduchu a když jsem kupoval novou, tak mi poslali váhu pro rotačky a ta taky dávala o dost víc, než bylo požadováno.. Výsledek byl ten, že auto bylo líné, člověk musel víc přišlápnout plyn, aby se auto rozjelo a z toho byla spotřeba o litr vyšší, než dříve a celkově horší pocit z jízdy.. Grafy si prohlédni zde, odpověď z 19.dubna http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... highlight=
VW GOLF IV 1.9 TDI-PD 74kW
EGR nefunguje, bo je tam plech.
Nicmene ten zvlastni rozdil mezi pozadavkem a skutecnosti je v celym spektru otacek, tedy i tam kde EGR by byl stejne zavrenej. (myslim)
Dollym: Tvuj popis zni podobne, ale ja mam (podle ETKY) vahu spravnou 06A 906 461. Zvlastni je ze tahle vaha je urcena (ETKA) pro AHF,ALH, AJM, AGR, AUY, ATD, ASV, tzn 66 a 81 kW rotacky a 85 a 74 kW PD.
Nicmene ten zvlastni rozdil mezi pozadavkem a skutecnosti je v celym spektru otacek, tedy i tam kde EGR by byl stejne zavrenej. (myslim)
Dollym: Tvuj popis zni podobne, ale ja mam (podle ETKY) vahu spravnou 06A 906 461. Zvlastni je ze tahle vaha je urcena (ETKA) pro AHF,ALH, AJM, AGR, AUY, ATD, ASV, tzn 66 a 81 kW rotacky a 85 a 74 kW PD.
Hmm, tak to je přesně ta moje špatná, podle BOSCH označení 0281002757.. I když v některých e-shopech je psáno, že se pro některá PDčka hodí, tak to nejspíš není úplně pravda, potvrdilo mi to pár zdrojů, že správná pro můj motor je 0281002531.. Ale jak říkám, tahle váha je pro mou 74ku.. Ty si váhu teď někdy měnil?
Pokud máš možnost si od někoho půjčit jinou, tak jí přehoď a jeď se s tím projet, uvidíš rozdíl..
Pokud máš možnost si od někoho půjčit jinou, tak jí přehoď a jeď se s tím projet, uvidíš rozdíl..
VW GOLF IV 1.9 TDI-PD 74kW
Prave jsem zmermomocnil kolegu s OI 81kW 1998 a udelal log. Jeho vaha je hodotama podstatne bliz pozadovany hodnote a nejde pres 1000 v maximu.
Ale on ma jinou vahu, 074 906 461.
... A ta moje vaha co je v aute je VW 06A906461-Bosch 0280 217 121.
Sakra. Vypada to ze je v tom fakt brajgl.
Vahu jsem nemenil a jak je stara netusim. Jen me zarazi ze ma hodnoty podstatne vyssi a moje teorie byla ze ECU dostava hlasku o mnozstvi vzduchu vetsim nez potrebnym a tak se snazi dodat vic paliva aby doobohatila smes - a tim padem vyssi spotreba.
Mmch, z firemniho PD 77kW 2005 jsem zkousel 0281002531 a to vubec nejelo :-/ (Ale tenkrat jsem jeste neumel logovat takze nevim co to vlastne delalo)
Ale on ma jinou vahu, 074 906 461.
... A ta moje vaha co je v aute je VW 06A906461-Bosch 0280 217 121.
Sakra. Vypada to ze je v tom fakt brajgl.
Vahu jsem nemenil a jak je stara netusim. Jen me zarazi ze ma hodnoty podstatne vyssi a moje teorie byla ze ECU dostava hlasku o mnozstvi vzduchu vetsim nez potrebnym a tak se snazi dodat vic paliva aby doobohatila smes - a tim padem vyssi spotreba.
Mmch, z firemniho PD 77kW 2005 jsem zkousel 0281002531 a to vubec nejelo :-/ (Ale tenkrat jsem jeste neumel logovat takze nevim co to vlastne delalo)
Nevím, ale podle mne to je hloupost, mám v pc asi 20 logu z dvaceti různých octávií TDi a vždy a u všech je v plné záteži požadavek 850 a skutečná hodntoa přes 1000 ve špičce i přes 1100 a všechny měly spotřebu OK... Ale dělal sem třeba log passata který měl přidřený turbo a tam ta váha lítala taky až k 1250... a nebo jestli tam nemáš nějakej chip...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Re: Vysoké(?) hodnoty váhy vzduchu?
Váha K.O. Zkrat na plus. Dej novou.emc3250 píše:Ahoj,
mam AJM 1.9 TDI PD 85kW.
Hodnoty z váhy nejdou pod 550 i kdyz pozadavek je treba 250. Pri zatizeni jdou ve spickach az k 1250.
V podstate porad je skutecna hodnota podstatne vyssi nez pozadovana.
Je to tak spravne?
Muze to mit vliv na spotrebu? To auto nezere zrovna malo... :-/
dik,
E
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5166
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
on tam asi prehadzoval kvalty alebo co? otacky lietaju hore-dole..martinsidlo píše:S takovým logem ti nikdo neporadí.Kanál 3,10,11 na trojku do kopečka od 1500-max ot.(4000ot.) Tam se dá něco vidět.Odborníci příp.upraví návod.
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km