TDI graf a předvstřik

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

da se to nastavit i studeny,ta hodnota se uz moc nezmeni/mirne stoupne/
ohrejes to nejlip kdyz s tim budes chvily jezdit,nebo na miste drzet tak2500 az 3000otacek a stejne to bude trvat tak 10 minut i vic nez se to ohreje.
radsi nekam jed a az prijedes tak se do toho muzes pustit :P

a jeste v tom nadpise si zmen predstih na predvstrik,nemas benzina (noteeth)
Uživatelský avatar
japony
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 20 úno 2007, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Nýřany

Příspěvek od japony »

No ty jo! Je to tím, že sem do nedávna měl samej benzín. Dík za info
Jaj, ale nevím jak ten nadpis změnit... já na to příjdu (LOL)
Octavia combi 1.9TDI L&K, 12/99
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

japony píše:No ty jo! Je to tím, že sem do nedávna měl samej benzín. Dík za info
Jaj, ale nevím jak ten nadpis změnit... já na to příjdu (LOL)
upravit příspěvek a tam máš nadpis (LOL)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
japony
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 20 úno 2007, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Nýřany

Příspěvek od japony »

To váha: Vžyť jó, už sem to taky udělal.

For all: Ozvu se jak sem dopadl se štelováním ;)
Octavia combi 1.9TDI L&K, 12/99
Uživatelský avatar
japony
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 20 úno 2007, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Nýřany

Předvstřik hotov

Příspěvek od japony »

Tak konečně mohu dát výsledek štelování. Protože jsem potřeboval předvstřik zvýšit z hodnoty cca 14; pohnul jsem s hřídelí od čerpadla ve směru hodinových ručiček asi tak o 2 mm a dal to na test - hodnota 98 a motor hodně hlasitý. Tak jsem to vrátil o milimetr zpátky a hodnota je malinko nad modrou čarou: teplota paliva 120, vstřik 55-60. Snížit to přesně na modrou se mi fakt nepovedlo, protože stačilo s tím jen nepatrně pohnout a hned to bylo pod modrou. Myslím si, že nad modrou je to pro starty výhodnější a stejně je to v toleranci.
Studené starty se výrazně zlepšily (jsou jak u nového) - kontrola 4 dni po sobě. Proto ta prodleva s odpovědí.
Děkuji všem a doufám, že to pomůže i ostatním
Octavia combi 1.9TDI L&K, 12/99
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Zahřát. Dvě matkypod kolem čerpadla lehce povolit. Nastartovat, připojit VAG, TDIGraph. Lehce povolit třetí matku, pomocí gumpaličky a dřeva nastavit předvstřik na, nebo kousek nad modrou. Dotáhnout za chodu horní matku. Vypnout :D a dotáhnout matky pod kolem. Kontrola.
Nevyměnil Ti rozvody někdo bez seřízení předvstřiku a sražení kola vačky? Odborníci tvrdí, že to je v poho, že stačí udělat značky (LOL)
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
japony
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 20 úno 2007, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Nýřany

Příspěvek od japony »

bobG3 píše:Zahřát. Dvě matkypod kolem čerpadla lehce povolit. Nastartovat, připojit VAG, TDIGraph. Lehce povolit třetí matku, pomocí gumpaličky a dřeva nastavit předvstřik na, nebo kousek nad modrou. Dotáhnout za chodu horní matku. Vypnout :D a dotáhnout matky pod kolem. Kontrola.
Nevyměnil Ti rozvody někdo bez seřízení předvstřiku a sražení kola vačky? Odborníci tvrdí, že to je v poho, že stačí udělat značky (LOL)
Co to tady povídáš za nesmysl, štelovat to za chodu motoru?!?
To chceš aby se někdo podle tvého návodu zranil?!
A navíc jsou to šrouby a ne matky (wallbash)

A jinak bylo to tu psáno hned na začátku, že jsem měl měněné rozvody cca před 37tkm.
Octavia combi 1.9TDI L&K, 12/99
Uživatelský avatar
AUDI 80
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 15 úno 2007, 13:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od AUDI 80 »

Jeden o tom a druhej potom. (LOL)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

japony píše:
bobG3 píše:Zahřát. Dvě matkypod kolem čerpadla lehce povolit. Nastartovat, připojit VAG, TDIGraph. Lehce povolit třetí matku, pomocí gumpaličky a dřeva nastavit předvstřik na, nebo kousek nad modrou. Dotáhnout za chodu horní matku. Vypnout :D a dotáhnout matky pod kolem. Kontrola.
Nevyměnil Ti rozvody někdo bez seřízení předvstřiku a sražení kola vačky? Odborníci tvrdí, že to je v poho, že stačí udělat značky (LOL)
Co to tady povídáš za nesmysl, štelovat to za chodu motoru?!?
To chceš aby se někdo podle tvého návodu zranil?!
A navíc jsou to šrouby a ne matky (wallbash)

A jinak bylo to tu psáno hned na začátku, že jsem měl měněné rozvody cca před 37tkm.
v klidu, na G3 se hýbe celým čerpadlem, na Octě jen kolem, tam to musíš mít samozdřejmě vypnutý
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nevyměnil Ti rozvody někdo bez seřízení předvstřiku a sražení kola vačky? Odborníci tvrdí, že to je v poho, že stačí udělat značky (LOL)[/quote]

Mě teda nikdy nešel nasadit řemen bez sražení kola zaaretované vačky, leda ze bych odaretoval čerpadlo respektive vyndal kolík.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Jde to , a bez problémů.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Někdy to může pasovat, ale správně se to má nastavovat s uvolněným kolem na vačce a po nastavení zkontrolovat TDI graf. Já nastavuju mírně větší předvstřik, po vytahaání řemene to trochu klesne a je to pořád kolem střední hodnoty.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
japony
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 20 úno 2007, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Nýřany

Příspěvek od japony »

To bobG3: Jěště že vstoupil do diskuze Huml - neznám toho víc a ani G3, aproto se ti omlouvám, protože jsi asi měl (co se týče G3) pravdu. Nicméně si byl trochu mimo mísu, tady v tom případě se totiž jednalo o motor z Oktávky.
Nevadí, alespoň to může posloužit jiným, co mají G3 :)
Od toho to fórum přeci je
Octavia combi 1.9TDI L&K, 12/99
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Jo, taky bych mohl číst pozornějc a věděl bych o jaký auto jde :( , hodně problémů je tím že dost opravářů si udělá značky a fertig, takže když vidím značky tak automaticky nastavuju rozvody a nadávám.
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

dost opravářů si udělá značky a fertig
Je to o tom přístupu k problému. Dost "opravářů" ani neví, co se v DP píše a v garáži mydlí auto za autem, aby měl výdělek, momentový klíč znají akorát z katalogů a Vag si pletou s Vakem. Vůbec si neuvědomují zákonnou odpovědnost za provedení opravy. To šlo dělat u Š 120, stačil majzlík a kladivo. TDI je složitý moderní motor a neodborné opravy mohou mít nedozírné následky. Pustit se do oprav bez náležitých znalostí a vybavení = zaděláno na velký malér. Jako příklad mohu uvést výměnu gufera na klice u setrváku. Dost mechaniků nezná postup a potom uniká olej. Používají se na různých místech šrouby, které jsou utahovány na mez kluzu a je předpsána výměna při každé demontáži. Když pak slyším suveréna, který řekne "šrouby na ojnicích jsem nikdy neměnil", tak si o tom myslím své. Neodborná práce na rozvodech může zničit motor a tuto skutečnost si dost lidí neuvědomuje.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“