Odcházející vstřiky - preventivně vyměnit??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
acmetelka
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 13 čer 2009, 07:35
Odpovědi: 0

Odcházející vstřiky - preventivně vyměnit??

Příspěvek od acmetelka »

Zdravím,

za poslední dva týdny jsem musel vyměnit dva vstřiky. Dovolená v Norsku se dost prodražila, hned v Německu odešel první ( naštěstí superrychlá oprava, v sobotu dopoledne do třech hodin od zastavení motoru na dálnici už jsme zase byli na cestě, byť o 800 Eur lehčí, naštěstí měli v servisu nový vstřik). Druhý se poroučel cestou zpět, po cca dalších 7000 km, to už bylo horší, kempovali jsme před servisem od pátku večera do pondělka odpoledne a to jsem si ještě musel půjčit v pondělí auto z Avisu, abych si zajel sám pro nový vstřik do skladu v Oslo, norové měli času dost, oprava cca 1200 Eur, vstřik tam stál 7000 NOK!).

Takže mám ještě dva staré a nevím, co teda dál.

1. čekat kdy mě zklame další a opět zacáluju nějakou pěknou sumičku, nejlépe v zahraničí?
2. nechat vyměnit raději zbylé dva vstřiky za nové?
3. dá se dělat ještě něco jiného? Nějaká preventivní oprava, repase??

Vstřiky odešly nějak elektricky, jak jsem to s tím mechanikem v Něměcku a pak i v Norsku na tom druhém přeměřoval, vždy mezi svorkami měly 200 kohm, ale jedna svorka proti zemi měla jen nějakých pár kilo ohmu, mělo by to být od kostry izolované.
Předpokládám teda, že toto je standardní konec vstřiku, že se nějak poruší elektrická izolace "něčeho" uvnitř. Mám tam myslím Siemens vstřiky, motor je to 125kW BMR, najeto cca 210 tis.

Díky předem za rady.
Metelka
Passat 2.0 125kW DSG << ChRoChTaK :: v kombajnu :: hagusy :: fialky :: paluba kaštan :: sesle vepř :: bez švihadel >> DPF OFF
Uživatelský avatar
bds
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 25 úno 2009, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Fromálně Praha 3, reálně u Kralup n. Vlt.

Re: Odcházející vstřiky - preventivně vyměnit??

Příspěvek od bds »

acmetelka píše:Zdravím,

za poslední dva týdny jsem musel vyměnit dva vstřiky. Dovolená v Norsku se dost prodražila, hned v Německu odešel první ( naštěstí superrychlá oprava, v sobotu dopoledne do třech hodin od zastavení motoru na dálnici už jsme zase byli na cestě, byť o 800 Eur lehčí, naštěstí měli v servisu nový vstřik). Druhý se poroučel cestou zpět, po cca dalších 7000 km, to už bylo horší, kempovali jsme před servisem od pátku večera do pondělka odpoledne a to jsem si ještě musel půjčit v pondělí auto z Avisu, abych si zajel sám pro nový vstřik do skladu v Oslo, norové měli času dost, oprava cca 1200 Eur, vstřik tam stál 7000 NOK!).

Takže mám ještě dva staré a nevím, co teda dál.

1. čekat kdy mě zklame další a opět zacáluju nějakou pěknou sumičku, nejlépe v zahraničí?
2. nechat vyměnit raději zbylé dva vstřiky za nové?
3. dá se dělat ještě něco jiného? Nějaká preventivní oprava, repase??

Vstřiky odešly nějak elektricky, jak jsem to s tím mechanikem v Něměcku a pak i v Norsku na tom druhém přeměřoval, vždy mezi svorkami měly 200 kohm, ale jedna svorka proti zemi měla jen nějakých pár kilo ohmu, mělo by to být od kostry izolované.
Předpokládám teda, že toto je standardní konec vstřiku, že se nějak poruší elektrická izolace "něčeho" uvnitř. Mám tam myslím Siemens vstřiky, motor je to 125kW BMR, najeto cca 210 tis.

Díky předem za rady.
Metelka
Vyskytuje se tu na fóru maník, který ty chronický potíže PPD Siemensů umí odstranit. To by tedy šlo považovat za tebou zmíněnou prevenci. Hledej.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Maník má nic bedaalfa a nezapomenout vyměnit i kabeláž v hlavě.
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

koukám že na ty PPD vstřiky siemens je slyšet jen a jen samá chvála co to tak čtu, jak mužou něco tak poruchovýho vůbec pustit do oběhu kua (wallbash)
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
Uživatelský avatar
acmetelka
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 13 čer 2009, 07:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od acmetelka »

Jen pro info: bedaalfa mi dva zbývající vstřikovače teda přeizoloval, zatím jsem na nich najel cca 20 tisíc a drží.
Passat 2.0 125kW DSG << ChRoChTaK :: v kombajnu :: hagusy :: fialky :: paluba kaštan :: sesle vepř :: bez švihadel >> DPF OFF
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Vstřik tady u megy stojí 8500k , taky sem je kupoval borcovi na3krát (LOL)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Já když to čtu, tak se těm lidem divím, že si to auto vůbec jako ojetinu koupí... Najedu 50t km ročně a z toho tak 60% v cizině, kdybych se měl pokaždé třepat, že nedojedu, tak bych asi radši nejezdil nikam... O cenách oprav- výměně vstřiků ani nemluvím... Taky nechápu, jak mohli něco takého pustit do prodeje, nebo ty provozní zkoušky než daj auto do prodeje nedělaj na víc jak 150t km a ani na to nepřišli??? Nebo kde se stala chyba? To je ostuda.... Když si teď chci koupit nějaký novější auto, tak sem úplně zouflej, co si pořídit a nehledám, co bude nejlepší, ale co bude nejmenší zlo :(... A to je teda hodně smutné...

PS- zatím furt jezdím s SDi a TDi 66/81kw a i po několika pokusech s novějšími a modernějšími auty mám stále obavu přestoupit na trvalo na něco jiného :roll: ...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“