Zdravím,
za poslední dva týdny jsem musel vyměnit dva vstřiky. Dovolená v Norsku se dost prodražila, hned v Německu odešel první ( naštěstí superrychlá oprava, v sobotu dopoledne do třech hodin od zastavení motoru na dálnici už jsme zase byli na cestě, byť o 800 Eur lehčí, naštěstí měli v servisu nový vstřik). Druhý se poroučel cestou zpět, po cca dalších 7000 km, to už bylo horší, kempovali jsme před servisem od pátku večera do pondělka odpoledne a to jsem si ještě musel půjčit v pondělí auto z Avisu, abych si zajel sám pro nový vstřik do skladu v Oslo, norové měli času dost, oprava cca 1200 Eur, vstřik tam stál 7000 NOK!).
Takže mám ještě dva staré a nevím, co teda dál.
1. čekat kdy mě zklame další a opět zacáluju nějakou pěknou sumičku, nejlépe v zahraničí?
2. nechat vyměnit raději zbylé dva vstřiky za nové?
3. dá se dělat ještě něco jiného? Nějaká preventivní oprava, repase??
Vstřiky odešly nějak elektricky, jak jsem to s tím mechanikem v Něměcku a pak i v Norsku na tom druhém přeměřoval, vždy mezi svorkami měly 200 kohm, ale jedna svorka proti zemi měla jen nějakých pár kilo ohmu, mělo by to být od kostry izolované.
Předpokládám teda, že toto je standardní konec vstřiku, že se nějak poruší elektrická izolace "něčeho" uvnitř. Mám tam myslím Siemens vstřiky, motor je to 125kW BMR, najeto cca 210 tis.
Díky předem za rady.
Metelka
Odcházející vstřiky - preventivně vyměnit??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Odcházející vstřiky - preventivně vyměnit??
Passat 2.0 125kW DSG << ChRoChTaK :: v kombajnu :: hagusy :: fialky :: paluba kaštan :: sesle vepř :: bez švihadel >> DPF OFF
- bds
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 25 úno 2009, 18:23
- Bydliště: Fromálně Praha 3, reálně u Kralup n. Vlt.
Re: Odcházející vstřiky - preventivně vyměnit??
Vyskytuje se tu na fóru maník, který ty chronický potíže PPD Siemensů umí odstranit. To by tedy šlo považovat za tebou zmíněnou prevenci. Hledej.acmetelka píše:Zdravím,
za poslední dva týdny jsem musel vyměnit dva vstřiky. Dovolená v Norsku se dost prodražila, hned v Německu odešel první ( naštěstí superrychlá oprava, v sobotu dopoledne do třech hodin od zastavení motoru na dálnici už jsme zase byli na cestě, byť o 800 Eur lehčí, naštěstí měli v servisu nový vstřik). Druhý se poroučel cestou zpět, po cca dalších 7000 km, to už bylo horší, kempovali jsme před servisem od pátku večera do pondělka odpoledne a to jsem si ještě musel půjčit v pondělí auto z Avisu, abych si zajel sám pro nový vstřik do skladu v Oslo, norové měli času dost, oprava cca 1200 Eur, vstřik tam stál 7000 NOK!).
Takže mám ještě dva staré a nevím, co teda dál.
1. čekat kdy mě zklame další a opět zacáluju nějakou pěknou sumičku, nejlépe v zahraničí?
2. nechat vyměnit raději zbylé dva vstřiky za nové?
3. dá se dělat ještě něco jiného? Nějaká preventivní oprava, repase??
Vstřiky odešly nějak elektricky, jak jsem to s tím mechanikem v Něměcku a pak i v Norsku na tom druhém přeměřoval, vždy mezi svorkami měly 200 kohm, ale jedna svorka proti zemi měla jen nějakých pár kilo ohmu, mělo by to být od kostry izolované.
Předpokládám teda, že toto je standardní konec vstřiku, že se nějak poruší elektrická izolace "něčeho" uvnitř. Mám tam myslím Siemens vstřiky, motor je to 125kW BMR, najeto cca 210 tis.
Díky předem za rady.
Metelka
Já když to čtu, tak se těm lidem divím, že si to auto vůbec jako ojetinu koupí... Najedu 50t km ročně a z toho tak 60% v cizině, kdybych se měl pokaždé třepat, že nedojedu, tak bych asi radši nejezdil nikam... O cenách oprav- výměně vstřiků ani nemluvím... Taky nechápu, jak mohli něco takého pustit do prodeje, nebo ty provozní zkoušky než daj auto do prodeje nedělaj na víc jak 150t km a ani na to nepřišli??? Nebo kde se stala chyba? To je ostuda.... Když si teď chci koupit nějaký novější auto, tak sem úplně zouflej, co si pořídit a nehledám, co bude nejlepší, ale co bude nejmenší zlo
... A to je teda hodně smutné...
PS- zatím furt jezdím s SDi a TDi 66/81kw a i po několika pokusech s novějšími a modernějšími auty mám stále obavu přestoupit na trvalo na něco jiného
...

PS- zatím furt jezdím s SDi a TDi 66/81kw a i po několika pokusech s novějšími a modernějšími auty mám stále obavu přestoupit na trvalo na něco jiného

BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG