Klima málo chladí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2008, 19:10
Bydliště: Trhové Sviny

Příspěvek od mva1 »

Tak mě ještě napadá ,že tlaky při kterejch Ti ochrany vypinaji klimačku
Se daji podle parních tabulek chladiva přepočítat na teploty(já ty tabulky doma už nemám)

Tlaky jsou podle Dílenský příručky(OI)

- Min.vypařovací tlak 0,12MPa
- Max.kondenzační tlak 3,2 MPa
- Max.tlak za kompresorem 4,0MPa

A dotykovej teploměr se dá sehnat už za pár stovek.....a s přesností +- autobus to změřit....

Bylo by to použitelný jenom informačně,aby člověk věděl,že se něco děje.....
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

Zajic píše:mva1 docela mě děsíš. Před dvěma lety jsem koupil Alhambru s prázdnou klimou. Po naplnění hned utekla víčkem na chladiči (teď už vím, že je pod ním ten dehydrátor). Tak jsem dával jiný starší chladič a mezi tím jsem jezdil bez chladiče, okruh byl jen zalepen izolačkou aby se do něj vyloženě neprášilo :( . Samozřejmě, že se na tom "novým" chaldiči žádný dehydrátor neměnil.

Po tom co jsem už přečetl, tak se na výměnu dehydrátoru chystám, ale protože klima jde, tak to pořád nějak odkládám. Takže asi co nejdřív že? Co všechno by mi měli udělat?

Vypadáš rozumně, nevlastníš náhodou klimaservis někde v okolí Prahy :)? Kam případně jezdíte, i vy ostatní? Praha a okolí, za kvalitou klidně i kousek dojedu. Dík
inak sharan, alhambra a galaxy su podla mna najhorsie auta z koncernu ohladom klimy. praskaju trubky a oxiduju, odchadzaju kompresory ako na beziacom pase. netesnia vicka pri susuci atd. proste katastrofa
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Odpovědi: 0
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

ahoj,tak se taky babram s klimou,nejdřív u chladaře a do třetice jsem musel k jednomu co tomu asi snad rozumí ale o tom dehydrátoru se nezmínil.podotýkám že mam sharana I.klima kompresor je tam novej i stou velkou trubkou,alespon mi to říkal človíček.on i nejaké ty kompresoryopravoval tak snad těm tlakům rozumí.kdyby nekdo věděl o nejakém tom odborníkovi na severu čech tak tam ten dehydrátor nechám vyměnit at tam můžu mrznout :D
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Preco riesite roznych chladiarov, ladnickarov....
Pripojenie + skúška tesností (vákuovanie systému), odsatie starého chladiva a oleja, doplnenie systému esterovým olejom, doplnenie systému UV farbivom, naplnenie systému chladivom, test tlaku kompresora, meranie účinnosti chladenia, tlač nameraných hodnôt, zaplombovanie servisných portov a pridelenie jedinečného sériového čísla, vystavenie servisnej knižky, 14 denná garancia opätovného naplnenia grátis pri prípadnej netesnosti systému, doprava ku klientovi v rámci Bratislavy.
Cena 79 eur.
Daju sa samozrejma najst aj vyhodnejsie ponuky, dokonca aj za polovicne ceny, no potom uz zalezi na podmienkach, kolko gramov chladiva je zahrnutych v cene, kedze mnoho firiem podlezie cenu, no ponuka v cene napr. iba 300 g chladiva, ak treba viac, uz sa priplaca.
Hladajte servis autoklimatizacii s automatickou plnickou.
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

zas tak hrozny to s tema klimama neni kompresory odcazej jenom , pokud ma klima 2 vyparniky vycko na vysouseci , je dost casta zavada u SAG 2 generace , ale pri trose sikovnosti snadno resitelna a trubky reznou stejne jako na oktavkach , akorad nejdou sehnat za 500,- na vrakovisti .ja jsem na klima nesahnul v podstate 7 let co galaxy mam , akorat jsem 2x dofouknul 100g plynu
kevino píše:
Zajic píše:mva1 docela mě děsíš. Před dvěm va lety jsem koupil Alhambru s prázdnou klimou. Po naplnění hned utekla víčkem na chladiči (teď už vím, že je pod ním ten dehydrátor). Tak jsem dával jiný starší chladič a mezi tím jsem jezdil bez chladiče, okruh byl jen zalepen izolačkou aby se do něj vyloženě neprášilo :( . Samozřejmě, že se na tom "novým" chaldiči žádný dehydrátor neměnil.

Po tom co jsem už přečetl, tak se na výměnu dehydrátoru chystám, ale protože klima jde, tak to pořád nějak odkládám. Takže asi co nejdřív že? Co všechno by mi měli udělat?

Vypadáš rozumně, nevlastníš náhodou klimaservis někde v okolí Prahy :)? Kam případně jezdíte, i vy ostatní? Praha a okolí, za kvalitou klidně i kousek dojedu. Dík
inak sharan, alhambra a galaxy su podla mna najhorsie auta z koncernu ohladom klimy. praskaju trubky a oxiduju, odchadzaju kompresory ako na beziacom pase. netesnia vicka pri susuci atd. proste katastrofa
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

k čemu je ti garance 14 dni , pokud naplnim klimu , tak se ujistim , ze neni unik a netreba davat zaruku ,kdyz neni unik, nemuze plyn uniknout . automatickou plnicku ma dneska kde kdo a podle toho to plneni klimatizaci dopada
frantisek28 píše:Preco riesite roznych chladiarov, ladnickarov....
Pripojenie + skúška tesností (vákuovanie systému), odsatie starého chladiva a oleja, doplnenie systému esterovým olejom, doplnenie systému UV farbivom, naplnenie systému chladivom, test tlaku kompresora, meranie účinnosti chladenia, tlač nameraných hodnôt, zaplombovanie servisných portov a pridelenie jedinečného sériového čísla, vystavenie servisnej knižky, 14 denná garancia opätovného naplnenia grátis pri prípadnej netesnosti systému, doprava ku klientovi v rámci Bratislavy.
Cena 79 eur.
Daju sa samozrejma najst aj vyhodnejsie ponuky, dokonca aj za polovicne ceny, no potom uz zalezi na podmienkach, kolko gramov chladiva je zahrnutych v cene, kedze mnoho firiem podlezie cenu, no ponuka v cene napr. iba 300 g chladiva, ak treba viac, uz sa priplaca.
Hladajte servis autoklimatizacii s automatickou plnickou.
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Odpovědi: 0
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

supermuf0090 píše:k čemu je ti garance 14 dni , pokud naplnim klimu , tak se ujistim , ze neni unik a netreba davat zaruku ,kdyz neni unik, nemuze plyn uniknout . automatickou plnicku ma dneska kde kdo a podle toho to plneni klimatizaci dopada
frantisek28 píše:Preco riesite roznych chladiarov, ladnickarov....
Pripojenie + skúška tesností (vákuovanie systému), odsatie starého chladiva a oleja, doplnenie systému esterovým olejom, doplnenie systému UV farbivom, naplnenie systému chladivom, test tlaku kompresora, meranie účinnosti chladenia, tlač nameraných hodnôt, zaplombovanie servisných portov a pridelenie jedinečného sériového čísla, vystavenie servisnej knižky, 14 denná garancia opätovného naplnenia grátis pri prípadnej netesnosti systému, doprava ku klientovi v rámci Bratislavy.
Cena 79 eur.
Daju sa samozrejma najst aj vyhodnejsie ponuky, dokonca aj za polovicne ceny, no potom uz zalezi na podmienkach, kolko gramov chladiva je zahrnutych v cene, kedze mnoho firiem podlezie cenu, no ponuka v cene napr. iba 300 g chladiva, ak treba viac, uz sa priplaca.
Hladajte servis autoklimatizacii s automatickou plnickou.
jjj,přesně tak ,kde kdo a neví co ty budíky mají ukazovat.měprávě ten chladař našel unik na bývalém autě.tři lidé s automatickejma plničkama to nenašly.asi záleží na koho narazíš a co je s klimou za problém.
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
malwin
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2010, 21:09

Příspěvek od malwin »

pred 14ti dny jsem byl na automatu doplnit klimu a pri vakuovani to hodilo chybu po 10ti minutach, ale budiky se na plnicce ani nepohly. mam klimu, kde se manualne nastavuje teplota ve stupnich a kompresor mi cca. 5 sekund bezi a pak 10 sekund stoji. chladiva je tam predepsany 1kg. je mozne, ze kdyz mu nastavim treba 19st. tak potrebuje tlakovat casteji? nebo je zakopany pes jinde? diky
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

expanzni ventil
malwin píše:pred 14ti dny jsem byl na automatu doplnit klimu a pri vakuovani to hodilo chybu po 10ti minutach, ale budiky se na plnicce ani nepohly. mam klimu, kde se manualne nastavuje teplota ve stupnich a kompresor mi cca. 5 sekund bezi a pak 10 sekund stoji. chladiva je tam predepsany 1kg. je mozne, ze kdyz mu nastavim treba 19st. tak potrebuje tlakovat casteji? nebo je zakopany pes jinde? diky
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
malwin
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2010, 21:09

Příspěvek od malwin »

supermuf0090 píše:expanzni ventil
malwin píše:pred 14ti dny jsem byl na automatu doplnit klimu a pri vakuovani to hodilo chybu po 10ti minutach, ale budiky se na plnicce ani nepohly. mam klimu, kde se manualne nastavuje teplota ve stupnich a kompresor mi cca. 5 sekund bezi a pak 10 sekund stoji. chladiva je tam predepsany 1kg. je mozne, ze kdyz mu nastavim treba 19st. tak potrebuje tlakovat casteji? nebo je zakopany pes jinde? diky
mechanik mi rikal, ze kompresor tlaci luxusne, tak problem bude asi nekde za nim. co si jeste uvedomuju, tak pri spusteni kompresoru slysim v kabine ve vyduchu syceni....

lze ten ventil vymenit snadno nebo se musi cely okruh odsat?
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

musis odsat
malwin píše:
supermuf0090 píše:expanzni ventil
malwin píše:pred 14ti dny jsem byl na automatu doplnit klimu a pri vakuovani to hodilo chybu po 10ti minutach, ale budiky se na plnicce ani nepohly. mam klimu, kde se manualne nastavuje teplota ve stupnich a kompresor mi cca. 5 sekund bezi a pak 10 sekund stoji. chladiva je tam predepsany 1kg. je mozne, ze kdyz mu nastavim treba 19st. tak potrebuje tlakovat casteji? nebo je zakopany pes jinde? diky
mechanik mi rikal, ze kompresor tlaci luxusne, tak problem bude asi nekde za nim. co si jeste uvedomuju, tak pri spusteni kompresoru slysim v kabine ve vyduchu syceni....

lze ten ventil vymenit snadno nebo se musi cely okruh odsat?
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
janco111
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 20 srp 2008, 13:51

Příspěvek od janco111 »

chcem sa opytat ked to tu uz je...ma to sycat len pri vypnuti motoru alebo aj za jazdy ? mne to syci ked bezi klima je tiez pocut take sycanie...klima dost slabo chladi...bola plnena asi pred dvoma tyzdnami lebo som mal problem ze mi namrzali obidve trubky pri vyparniku...v tom servise vybral ten expanzni ventil a bol cely cierny a bolo na nom dost pilin...on mi hovoril ze ma byt biely alebo zlty...len ho vycistil vyfukal a dal naspet lebo druhy nemali...ked sa klima naplnila trubky uz nenamrzaju ale chladi to dost slabo...a este aj dost huci kompresor...moze to byt tym ventilom ze to nechladi ? a aj to ze to syci aj za jazdy ? alebo treba vymenit aj susic ? poradte mi nieco...na VAGu nemam ziadne chyby...robil som aj zakladne nastavenie a nic...ta klima nechladi tak ako predtym :(
VW PASSAT 1,9 TDI 81KW,AFN
janco111
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 20 srp 2008, 13:51

Příspěvek od janco111 »

nikto nic neporadi ? :( este by som chcel vediet ci zalezi na znacke susica a aj na znacke expanzneho ventilu ? popripade nejaku dobru znacku...dakujem
VW PASSAT 1,9 TDI 81KW,AFN
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Odpovědi: 1
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Dojeď s tim za chlaďařem kterej ví co dělá a má pořádný vybavení ať ti to píchne na plničku a tam zjistí co a jak. Pak případně vyměnovat díly, proplach...... Ale to už bude zkušenej chlaďař vědět.
Takhle po netu se v tomhle blbě radí.
Elektronika auta a technika........
776 829390
janco111
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 20 srp 2008, 13:51

Příspěvek od janco111 »

ked tu nijaky poriadny odbornik neni...kazdy stym robi plnia klimy ale sa do toho velmi nerozumeju...to su asi taky odbornici...ja ked mozem vymenim si to sam aspon budem vediet ze to mam poriadne...aspon mi poradte ohladom susica a toho expanzneho ventilu ze jaku znacku dat alebo ci je to jedno ?
VW PASSAT 1,9 TDI 81KW,AFN
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“