Octavia II - 1.9TDI PD (77KW) - nechce nastartovat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Crouxe
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 13 dub 2012, 16:47
Bydliště: Trnava (SR)

Octavia II - 1.9TDI PD (77KW) - nechce nastartovat

Příspěvek od Crouxe »

Zdravim pani...poprosil by som radu

Kamaratovi som robil Octaviu, vacsi servis: vymena tlmicov, oleja, filtrov. Este ma poprosil o kontrolu vstrekovacov, ze autom pri jazde trha. Tak som si myslel, ze to bude bud palivovym filtrom alebo vstrekovacom. Po servise som to hodil na VAG s tym ze 1. vstrekovac vykazoval velku minusovu odchylku ale pre istotu som to isiel odskusat, ci to bude trhat. Auto islo super a asi tak po 20tich kilometroch motor zhasol a dalej nechce naskocit. Toci naprazdno, ako keby auto nemalo nafty.

- VAG kompletna diag = bez chyby
- Nesvieti ziadna kontroloka
- Cerpadlo tlaci z nadrze
- V nadrzi je asi tak 40L nafty
- Filter je zaplaveny dostatocne


Este predtym sa mu raz podarilo natankovat benzin, potom za nejaky cas auto zacalo pri jazde trhat.

Dik za rady
Naposledy upravil(a) Crouxe dne 20 čer 2012, 14:46, celkem upraveno 2 x.
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

vstřikovací čerpadlo u PD?????? (crazy) to je asi nějakej kříženec...
Crouxe
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 13 dub 2012, 16:47
Bydliště: Trnava (SR)

Příspěvek od Crouxe »

Tomáš Čermák píše:vstřikovací čerpadlo u PD?????? (crazy) to je asi nějakej kříženec...
No vidis, uz z tych nervov co mam s tym autom, trepem blbiny :-D
Sak priamy vstrek :D
Crouxe
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 13 dub 2012, 16:47
Bydliště: Trnava (SR)

Příspěvek od Crouxe »

UPDATE:

Prefukli sa hadice a motor naskocil. No po asi po 5km zase zdochlo.
Ked som rozobral palivovy filter bol poloprazdny ale nafta bola uplne horuca. Kontroloval som aj chladic paliva ale ten bol uplne studeny.

Napada vas nieco?
Uživatelský avatar
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Ucpanej přivod paliva z nádrže. Sací koš nebo vedení.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Crouxe
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 13 dub 2012, 16:47
Bydliště: Trnava (SR)

Příspěvek od Crouxe »

Martin.R píše:Ucpanej přivod paliva z nádrže. Sací koš nebo vedení.
Tiez ma to napadlo. Vyssi tlak = vyssia teplota. Este dam dole privodne hadice s chladicom a prefuknem to.

Dam vediet ako som dopadol.

Dik
Uživatelský avatar
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Kdepak vyší teplota je ze zpátečky a nejde tam čerstvá nafta z nádrže, o tom svědčí i ten poloprázdnej filtr.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Crouxe
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 13 dub 2012, 16:47
Bydliště: Trnava (SR)

Příspěvek od Crouxe »

To je mozne. Ale zvlastne je, ze ked som bol prvy krat s tym vonku, tak po jazden nafta bola studena a filter plny. A to som presiel viac nez pri druhom pokuse. Teraz nafta horuca a filter zaplaveny len z polovice. Nedava mi zmysel, ze po prefuknuti to je este horsie. Uz som mal dojem, ze ta nadobka s filtrom buchne.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“