climatronik - seat cordoba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 28 úno 2006, 23:19
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od Ladis001 »

Tak jsem na to dneska koukal. Všechny kontakty očištěné. Zkoušel jsem na klimatroniku dát samokontrolu. Větráky běžely oba (nejdřív rychle a pak pomaleji). Ale jak zapnu klimu normálně tak neběží. Vážně si začínám myslet, že jdou až když je to třeba. Ještě zkusim brnknout zitra do servisu, jestli budou sdílní a řeknou něco.
destructor
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 26 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Re: re

Příspěvek od destructor »

Ladis001 píše:JJ. Moc děkuju za radu. Zítra to zkusim a dám vědět jak jsem dopadl. :D
Nevím jak u seata, ale předpokládám že to bude asi přibližně stejné jako u octavie ...
Ta jednotka se jmenuje Jednotka dochlazování a octavia jí má přišroubovanou dole pod baterkou. Doufám že u seata nejsou takoví kreténi jako ve škodovce a nedali jí na stejné, absolutně nedostupné místo.

Najdi si tady diskusi o klimatizaci, tam najdeš dost materíálu.
Nech tošku "povařit" motor, jestli ti spíná alespoň větrák na chladič pro motor, pokud ne, bude "asi" v háji jednotka dochlazování.
raději si to zničím sám, než aby to udělal někdo jiný ...
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 28 úno 2006, 23:19
Odpovědi: 0

Re: re

Příspěvek od Ladis001 »

destructor píše:
Ladis001 píše:JJ. Moc děkuju za radu. Zítra to zkusim a dám vědět jak jsem dopadl. :D
Nevím jak u seata, ale předpokládám že to bude asi přibližně stejné jako u octavie ...
Ta jednotka se jmenuje Jednotka dochlazování a octavia jí má přišroubovanou dole pod baterkou. Doufám že u seata nejsou takoví kreténi jako ve škodovce a nedali jí na stejné, absolutně nedostupné místo.

Najdi si tady diskusi o klimatizaci, tam najdeš dost materíálu.
Nech tošku "povařit" motor, jestli ti spíná alespoň větrák na chladič pro motor, pokud ne, bude "asi" v háji jednotka dochlazování.
Tak jsem to jestě večer rozebral. Přesně tak, pod baterii. Vypadá, že to bude ono. Jedno relé je spálené. Dneska ho zkusim vyměnit a uvidim. Jinak s tím ohřáním jsem to už zkoušel, ale ohřát motor na místě snad ani nejde. spíš se to drží pořád na 90. Prostě výš ani náhodou. :)
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 28 úno 2006, 23:19
Odpovědi: 0

Re: re

Příspěvek od Ladis001 »

Ladis001 píše:
destructor píše:
Ladis001 píše:JJ. Moc děkuju za radu. Zítra to zkusim a dám vědět jak jsem dopadl. :D
Nevím jak u seata, ale předpokládám že to bude asi přibližně stejné jako u octavie ...
Ta jednotka se jmenuje Jednotka dochlazování a octavia jí má přišroubovanou dole pod baterkou. Doufám že u seata nejsou takoví kreténi jako ve škodovce a nedali jí na stejné, absolutně nedostupné místo.

Najdi si tady diskusi o klimatizaci, tam najdeš dost materíálu.
Nech tošku "povařit" motor, jestli ti spíná alespoň větrák na chladič pro motor, pokud ne, bude "asi" v háji jednotka dochlazování.
Tak jsem to jestě večer rozebral. Přesně tak, pod baterii. Vypadá, že to bude ono. Jedno relé je spálené. Dneska ho zkusim vyměnit a uvidim. Jinak s tím ohřáním jsem to už zkoušel, ale ohřát motor na místě snad ani nejde. spíš se to drží pořád na 90. Prostě výš ani náhodou. :)
Spraveno. Vadné relé a dioda. Cena opravy 195 Kč. :D
Uživatelský avatar
japony
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 20 úno 2007, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Nýřany

Příspěvek od japony »

No a jak to máš s tím tlakem média?
Octavia combi 1.9TDI L&K, 12/99
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 28 úno 2006, 23:19
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od Ladis001 »

japony píše:No a jak to máš s tím tlakem média?
. Byl jsem na doplnění. Nikde žádný únik, takže prý se to nejspíš přehřálo a ventilem uteklo. Teď to chladí super, větráky běží. Tak snad to vydrží (pro případ nouzem ma doma ještě jedno náhradní relé :D ).
Raul
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 19 čer 2006, 19:27
Odpovědi: 0

otazka

Příspěvek od Raul »

Vyzera to ze mam ten isty problem. Mozno hlupa otazka ake je to rele, myslim typ. Velmi sa v tom nevyznam. Diky
VW Golf IV TDI ALH r.v98
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 28 úno 2006, 23:19
Odpovědi: 0

Re: otazka

Příspěvek od Ladis001 »

Raul píše:Vyzera to ze mam ten isty problem. Mozno hlupa otazka ake je to rele, myslim typ. Velmi sa v tom nevyznam. Diky
. Relé mi sháněl známý v GM. Nejlepší je to původní vzít do prodejny a oni ti to správné daj (taky ho měl sebou). Je potřeba ještě zkontrolovat ty diody (aby opravdu vedly jen v jednom směru, jinak zas brzo znovu shoří). Můžu poslat foto relátka, ale popis na něm žádný není, jen tři modré tečky ve tvaru trojúhelníku a nápis SHP. Hodně úspěchu. P.S. když dáš autodiagnostiku na klimatroniku, točí se??
Raul
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 19 čer 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Raul »

Je tam tiez kod 318. Ako sa robi ta autodignostika?
VW Golf IV TDI ALH r.v98
Raul
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 19 čer 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Vetraky

Příspěvek od Raul »

Dnes som skusal napojit obidva vetraky z baterky, a ani jeden nejde na prvu rychlost. Poradte co moze byt byt problem, ze by v predradenych odporoch?
VW Golf IV TDI ALH r.v98
Raul
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 19 čer 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Raul »

Otazska na Landisa. Cislo toho rele je 8D0 951 253 A?
VW Golf IV TDI ALH r.v98
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 28 úno 2006, 23:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ladis001 »

Raul píše:Otazska na Landisa. Cislo toho rele je 8D0 951 253 A?
Chyba 318 je nízký tlak. Jinak diagnostika je při vypnutém klíčku zmačknout ECO a recyrkulaci vzduchu a při držení zapnout klíček a držet dokud se nezačne testovat. Označení rele fakt netušim ale co jsem proměřoval to nové tak má přepínací kontakt (to rele je uvnitř řídící jednotky dochlazování).
Raul
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 19 čer 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Raul »

Tak vcera som konecne zohnal schopneho elektrikara, a vyzera to tak ze odisli tie odpora vo vetrakoch. Netocia sa na prvu rychlost. Stavu od RJ dostavaju. Chcem sa opytat daju sa na vetrakoch vymenit tie odpory? Robil to uz niekto?
VW Golf IV TDI ALH r.v98
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Re: re

Příspěvek od patrik.kloucek »

Ladis001 píše:Tak jsem na to dneska koukal. Všechny kontakty očištěné. Zkoušel jsem na klimatroniku dát samokontrolu. Větráky běžely oba (nejdřív rychle a pak pomaleji). Ale jak zapnu klimu normálně tak neběží. Vážně si začínám myslet, že jdou až když je to třeba. Ještě zkusim brnknout zitra do servisu, jestli budou sdílní a řeknou něco.
jak jsi prosimte udelal tu samokontrolu....myslim test akcnich clenu....pres vag mi to pise funkce nedostupna.... :?
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Re: re

Příspěvek od patrik.kloucek »

patrik.kloucek píše:
Ladis001 píše:Tak jsem na to dneska koukal. Všechny kontakty očištěné. Zkoušel jsem na klimatroniku dát samokontrolu. Větráky běžely oba (nejdřív rychle a pak pomaleji). Ale jak zapnu klimu normálně tak neběží. Vážně si začínám myslet, že jdou až když je to třeba. Ještě zkusim brnknout zitra do servisu, jestli budou sdílní a řeknou něco.
jak jsi prosimte udelal tu samokontrolu....myslim test akcnich clenu....pres vag mi to pise funkce nedostupna.... :?
sorry...uz jsem to nasel ze to pises nize.... (noteeth) (LOL) (rofl)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“