Snimac hladiny/teploty oleje G266 problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Snimac hladiny/teploty oleje G266 problém
VAG mi vypisuje následující chybu. Smazat se jí povede jen občas. 00562 - Snimac hladiny/teploty oleje (G266) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky. Už jsem si tu v jiných tématech přečetl oč jde, ale úplně rozumný z toho nejsem. Jasně, může být kaput to čidlo, nebo vedení k němu. Nebo je málo oleje, což se mi nezdá, ale zkontroluju to. A nebo je to prý spojené s otevíráním kapoty, nicméně jedné věci nerozumím. To čidlo má chybových stavů mnohem víc. Nelze tedy z toho, že tam je jenom tento jeden něco usoudit víc? Nemůže být třeba špatná pojistka? Olej je vyměněn a zlobilo to už před výměnou. Koupil jsem to druhé olejové čidlo (tlakové), ale zřejmě zbytečně. Takže tohle bych rád měnil až s další výměnou. Jinak upozorňování na servis je nastavené odhadem na 10000 km nebo rok. Já to ale vždycky přes budíky vymažu a hlídám si to sám (dávám longlife castrol edge a měním ho 12-15k km). Díky
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
ještě k tomu oleji... nejde mi do hlavy, že za studena mám oleje přesně k horní rysce, ale při teplém motoru je jen někde uprostřed. Vždy jsem žil v domnění, že s vyšší teplotou je oleje vždy víc. Jedině mě napadá, že jak motor chladne, kape olej zpět do vany. Kterou míru mám tedy brát v potaz? Za studena nebo za tepla?
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
A mě by zajmalo při jaký hladině oleje začíná čidlo hlásit nedostatek,protože sem loni jednoho dne ráno nastartoval motor strašný vybrace a huliloto do běla.
Tak sem náhodou mrknul na měrku a hle olej byl jenom kousíček na špičce měrky.
Takže sem dolil 3/4 litru a nasledný start ok a jelo se naštěstí bez následku.
Tak sem náhodou mrknul na měrku a hle olej byl jenom kousíček na špičce měrky.
Takže sem dolil 3/4 litru a nasledný start ok a jelo se naštěstí bez následku.
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
tak ted uz to troubi kazde druhe starotvani. oleje je dost - srudeny motor k horni rysce teply neco pres pulku rozsahu. Takze asi projit kabelaz - mechanik rikal, ze je nejaka napajena, kdyz menil to tlakove cidlo. Akorat tedy nechce se mi ten olej vypoustet a zase ho lit zpet, takze bych to vymenil az za rok na jare. Takze jestli to neni v kabelech, ale v cidlu, tak to bude desnej rok s tim pipanim. Da se nejak poznat, jestli to nezlobi to vyko kapoty?
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Tak když je problém vypustit olej tak prekoduj budíky na pevný interval a tím čidlo netřeba
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
No já žil do nedávna v domění že to tak je, protože mi to vždy po 10000 km upozorňovalo na servis. Naposledy někdy na jaře. Tak jsem to vynuloval přes palubní desku, protože si to hlídám sám. A možná, že jsem to tím zblbnul. Jak se to překóduje? Díky
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
dnes jsem to znovu napichnul, protoze to vcera zase po cca 200 km zapipalo. Fakt je, ze oleje za studena bylo na dolni rysce, takze jsem dolil cca 0,5l. A pro zmenu jina chyba:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-10 - Open or Short to B+ - Sporadická
Tak nevim .
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-10 - Open or Short to B+ - Sporadická
Tak nevim .
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Je to tohle to?
Myslím, že FEBI nebude o tolik hoší, než Hella a je za půlku.
http://www.automedik.cz/autodily.html?p ... h[]=122538
Myslím, že FEBI nebude o tolik hoší, než Hella a je za půlku.
http://www.automedik.cz/autodily.html?p ... h[]=122538
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Nekoduj ich na pevny servisny interval, pretoze ti potom v RJ motora bude pisat chybu uz nepematam presne aku, nieco v zmysle "datovy bus pohonu - chybna komunikace", alebo tak nejak. Len si v prisposobeni nastav v jednotlivych kanaloch tebou pozadovane parametre. Tak ziskas intervasl aky si nastavis a TOG cidlo ostane nadalej funkcne.
Inac keby si aj napriek tomu chcel zmenit kodovanie servisneho intervalu, tak stvrte cislo z lava (xxxXx) je interval. 0-pevny, 1- premenlivy, 2-predlzeny premenlivy.
Inac keby si aj napriek tomu chcel zmenit kodovanie servisneho intervalu, tak stvrte cislo z lava (xxxXx) je interval. 0-pevny, 1- premenlivy, 2-predlzeny premenlivy.