kontrola hydroštelů na TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kontrola hydroštelů na TDI
Zdravím,jaký je postup při kontrole hydroštelů?Předem dík za rady.
Pokud je zdvihátko prokazatelně vadné (zpětný ventilek uvnitř neudrží olej), pak je měkké - při zmáčknutí se propadne o 3-6 mm. Ale musíš to udělat na teplém motoru a hned po jízdě, jinak to nemá smysl. A hlavně většinou platí, že pokud odejde jedno zdvihátko, velmi brzy odejdou další (viz můj případ). Taky jsem měnil jedno, po pár měsících druhé, po roce třetí - když začalo klepat čtvrté, vyměnil jsem to komplet. Nejsem masochista, abych každou chvíli kvůli jednomu hrnku rozhazoval celé rozvody
.

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jo díky zahřeju a mrknu na to,vyplašil mě kolega,nedavno mu TDI kleklo v rakousku na dalnici kvuli hydrostelu a ventily se mu potkaly s pístemMarek77 píše:Pokud je zdvihátko prokazatelně vadné (zpětný ventilek uvnitř neudrží olej), pak je měkké - při zmáčknutí se propadne o 3-6 mm. Ale musíš to udělat na teplém motoru a hned po jízdě, jinak to nemá smysl. A hlavně většinou platí, že pokud odejde jedno zdvihátko, velmi brzy odejdou další (viz můj případ). Taky jsem měnil jedno, po pár měsících druhé, po roce třetí - když začalo klepat čtvrté, vyměnil jsem to komplet. Nejsem masochista, abych každou chvíli kvůli jednomu hrnku rozhazoval celé rozvody.

je fakt před tydnem sem se na to byl divat hotový cirkus v motořeMarek77 píše:To se mi ani nechce věřit. Technicky to snad ani není možné.

zajimávé že to zdvihatko z vrchu nebylo prodřenépavelexc píše:ne má TDI,rotačkujericho-3 píše:Ono to odešlo kvůli hydroštelu, že se prodřelo, ne? Ale to bylo PD, ne? A jinak je to, jak píše Marek 77. Jak odejde jedno, vyměnit všechny. Není to jako u lidí, že jeden z bratrů je kurva, zbytek je dobrý, ale tady jsou po 200000 km kur.y všechny..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
ted jsem menil vacku na fabii 1.4tdi hydro na 1 sacim ventilu prodreny skrz a vacka skoro kulata
nejakej nymand co se v tom vrtal predemnou dokonce vyndal kat v domeni , ze je ucpanej a proto to nejede , ale ze by se kvuli prodrenymu hydrostelu potkal motor se mi moc nezda , kdyz se hydro prodre , tak je valec bez vykonu a to by nepoznal a jezdil stim dal jen uplnej blb .

jericho-3 píše:Ono to odešlo kvůli hydroštelu, že se prodřelo, ne? Ale to bylo PD, ne? A jinak je to, jak píše Marek 77. Jak odejde jedno, vyměnit všechny. Není to jako u lidí, že jeden z bratrů je kurva, zbytek je dobrý, ale tady jsou po 200000 km kur.y všechny..
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
hydroštel prodřený nebyl byl zdeformovaný a vydřel v hlavě své vedení ,ventil byl poohýbaný ale nezlomený taky mi není jasné co se tam mohlo stát klinky to vyhodilo a on spad na pistsupermuf0090 píše:ted jsem menil vacku na fabii 1.4tdi hydro na 1 sacim ventilu prodreny skrz a vacka skoro kulatanejakej nymand co se v tom vrtal predemnou dokonce vyndal kat v domeni , ze je ucpanej a proto to nejede , ale ze by se kvuli prodrenymu hydrostelu potkal motor se mi moc nezda , kdyz se hydro prodre , tak je valec bez vykonu a to by nepoznal a jezdil stim dal jen uplnej blb .
jericho-3 píše:Ono to odešlo kvůli hydroštelu, že se prodřelo, ne? Ale to bylo PD, ne? A jinak je to, jak píše Marek 77. Jak odejde jedno, vyměnit všechny. Není to jako u lidí, že jeden z bratrů je kurva, zbytek je dobrý, ale tady jsou po 200000 km kur.y všechny..