vymena ECU 038906018AP pajeci za nejaku co ide po kabli

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tomas555
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 29 lis 2006, 19:59
Odpovědi: 0

vymena ECU 038906018AP pajeci za nejaku co ide po kabli

Příspěvek od tomas555 »

Ahojte, manzelka jazdi na vw beetle ALH, rv 99, viem ze tam ma ECU 038906018AP co sa da upravovat len pajením, da sa vymenit za nejaku co ide po kabli?

Povodnu original ECU by som si chcel nechat tak su dve moznosti:
- zohnat rovnaku a dat ju upravit
- alebo neviem ci sa da vymenit za nejaku co sa da upravovat po kabli

vsetko je original, v dobrom stave najazdenych 140.000km tak by som jej tam chcel dat len nejaky lahsi soft.

Vselico som si tu o uprave ALH precital ale zostali mi nasledovne otazky:
ma vyznam davat soft na povodne trysky 66kw alebo je nutna vymena za min. z 81kw lebo trysky su najvacsia brzda?
Alebo len vymenit trysky?

dakujem
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Tak pokud chceš lehčí soft,tak trysky ALH postačí,samozřejmě výměnou za nové a výkonější nic nezkazíš..aspoň uděláš údržbu..jinak na origo tryskách počítej s výkonem kolem 120PS,když dáš trysky,tak víc..

Co se týče jednotky,tak flash bys mohl dát,ale musela bys udělat redukce - zrovna řeším stejný problém..pak bys mohl softit po kabelu..pokud necháš 018,tak je asi jasný co s tím :D
Octavia II RS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jen tak mimochodem kolikrát týdně budeš ten soft měnit (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

udelat jednou poradne a ok.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak tak ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

nebo hodit patice potom to zase taky neni takovy problem ...
tomas555
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 29 lis 2006, 19:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas555 »

ja to nebudem menit vobec lebo to neviem :( , len som si chcel nechat povodnu jednotku aby som to mohol dat kedykolvek do povodneho stavu a pozeral som ze pouzite nie su az take drahe.

Takze povodne trysky a asi zozeniem rovnaku ECU, ale aj s tou paticou je to dobry napad, zmesti sa to aj s paticou v pohode dovnutra?

Koho by ste mi doporucili z Bratislavy pripadne blizkeho okolia kto by mi tam nahral soft ?
Alebo je mozne poslat ECU postou, nahrat a potom len vymenit, viem ze je to lepsie na stolici odmerat ale ak to ma byt len take jemne ladenie .....
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“