CUKÁNÍ octavia 1.8

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Paul T
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 24 čer 2008, 20:13
Odpovědi: 0

CUKÁNÍ octavia 1.8

Příspěvek od Paul T »

Zdravim
mam problem s cukanim a nahlou ztratou vykonu O1 1.8t AGU
Nevedel by nekdo radu?
Jedu a z niceho nic to zacne cukat a auto netahne a nejde do otacek z vyfuke je citit jakoby sira.Jedno jestli jedu 50km nebo 5km,rychle nebo pomalu ani teplota na to nema vliv jak okolni tak motoru.Vymenil jsem uz paliv. filtr ,cerpadlo,svicky,jednotku koncoveho vystupu (zapalovaci modul),skrtici klapka se leskne jak zrcadlo
a znovu prispusobena,kontrola vsech tl. a podl. hadic-v poradku nektere
pro jistotu vymeneny.zjistil jsem ze kdyz to zacne delat vypnu zapalovaní,nastartuji a zase to jede.Proto jsem si pujcil RJ 100% funkcni a take nic.
VAG mlci jako hrob
Motor je agu proto prosim neradte podivat se jestli nevynechava civka tuto funkci agu nema ale zajimalo by me jestli se to neda nejak zjistit.Kdyz to zacne delat tak ani nastihnu otevrit haupnu abych vyndaval kabely od civek jestli nejaka nepali protoze se motor na volnobeh neudrzi.
klapka je mechanicka takze tam bych problem take nevidel.
Diky za odpovedi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Věnoval bych se kostrám a když to zavandruje, nechat chcípnout nebo chcípnout a vyndat svíce a zkontrolovat barvu, která vybočuje, mohla by mít problém s jiskrou...
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34021
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kde bydlíš :?
Paul T
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 24 čer 2008, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paul T »

Turnov Severní čechy
Kostry me taky napadli koukal jsem na hlavni kostry
pod baterkou a kabel co vede na blok motoru a taky vse v poradku.
Jedina moznost kouknout na ty svicky jestli neni jedna mokra.
Uz s tim laboruju 3 mesice a uz me fakt nic nenapada.
O servisu vubec neuvazuji protoze po skusenostech jinych uzivatelu
s podobnym problem je jasne ze to opravuji pokus omyl a co jsem cetl
tak to vlastne nikomu neopravili.
Jeste jsem nekde cetl ze byva casto problem vahy vzduchu,
ale nechci jen tak zkusmo davat vec za 3k.myslite ze by se projevovala
jeji chyba takovym silnym skubanim?ztrata tahu dobre ale cukani myslim
vaha nedela.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

nevedel by si tento problém vyvolať umelo? nasimulovať aby sa to dlo nalogovať :?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Paul T
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 24 čer 2008, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paul T »

to asi ne to bych musel vedet co to dela.a jizdou asi taky ne protoze si to dela kdy chce nekdy hned po startu a nekdy ujedu 50km a nic.
no_-_name
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 05 čer 2012, 20:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od no_-_name »

Zdravím, taky jsem aspirantem na skokana roku v kategorii AGU :)

Hadice jsem prošel, odvětrání kliky taky v cajku, ale prostě v zátahu auto cuká jak ratlík. Svíčky nový, tlak paliva ok (i pod parou).

Včera jsem koukal na blok hodnot 25, střída ventilu N75 ani pod zátěží nevylezla nad 80% a auto cukalo. Pak jsem odpojil váhu vzduchu a cukání ustalo, s tím však i regulace plnícího tlaku (v bloku hodnot 25 pole 4 bylo konstantě 5%)

Mám to svádět na MAF anebo spíš ta N75? Jak se to dá blíž zjistit?

edit: a jakej vlastně patří na sériovej motor? F J H nebo K?
no_-_name
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 05 čer 2012, 20:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od no_-_name »

no_-_name píše:Zdravím, taky jsem aspirantem na skokana roku v kategorii AGU :)

Hadice jsem prošel, odvětrání kliky taky v cajku, ale prostě v zátahu auto cuká jak ratlík. Svíčky nový, tlak paliva ok (i pod parou).

Včera jsem koukal na blok hodnot 25, střída ventilu N75 ani pod zátěží nevylezla nad 80% a auto cukalo. Pak jsem odpojil váhu vzduchu a cukání ustalo, s tím však i regulace plnícího tlaku (v bloku hodnot 25 pole 4 bylo konstantě 5%)

Mám to svádět na MAF anebo spíš ta N75? Jak se to dá blíž zjistit?

edit: a jakej vlastně patří na sériovej motor? F J H nebo K?
edit2: tak jsem vyčistil váhu vzduchu a trošku se to omezilo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“