CUKÁNÍ octavia 1.8
Moderátoři: šulda, Moderátoři
CUKÁNÍ octavia 1.8
Zdravim
mam problem s cukanim a nahlou ztratou vykonu O1 1.8t AGU
Nevedel by nekdo radu?
Jedu a z niceho nic to zacne cukat a auto netahne a nejde do otacek z vyfuke je citit jakoby sira.Jedno jestli jedu 50km nebo 5km,rychle nebo pomalu ani teplota na to nema vliv jak okolni tak motoru.Vymenil jsem uz paliv. filtr ,cerpadlo,svicky,jednotku koncoveho vystupu (zapalovaci modul),skrtici klapka se leskne jak zrcadlo
a znovu prispusobena,kontrola vsech tl. a podl. hadic-v poradku nektere
pro jistotu vymeneny.zjistil jsem ze kdyz to zacne delat vypnu zapalovaní,nastartuji a zase to jede.Proto jsem si pujcil RJ 100% funkcni a take nic.
VAG mlci jako hrob
Motor je agu proto prosim neradte podivat se jestli nevynechava civka tuto funkci agu nema ale zajimalo by me jestli se to neda nejak zjistit.Kdyz to zacne delat tak ani nastihnu otevrit haupnu abych vyndaval kabely od civek jestli nejaka nepali protoze se motor na volnobeh neudrzi.
klapka je mechanicka takze tam bych problem take nevidel.
Diky za odpovedi
mam problem s cukanim a nahlou ztratou vykonu O1 1.8t AGU
Nevedel by nekdo radu?
Jedu a z niceho nic to zacne cukat a auto netahne a nejde do otacek z vyfuke je citit jakoby sira.Jedno jestli jedu 50km nebo 5km,rychle nebo pomalu ani teplota na to nema vliv jak okolni tak motoru.Vymenil jsem uz paliv. filtr ,cerpadlo,svicky,jednotku koncoveho vystupu (zapalovaci modul),skrtici klapka se leskne jak zrcadlo
a znovu prispusobena,kontrola vsech tl. a podl. hadic-v poradku nektere
pro jistotu vymeneny.zjistil jsem ze kdyz to zacne delat vypnu zapalovaní,nastartuji a zase to jede.Proto jsem si pujcil RJ 100% funkcni a take nic.
VAG mlci jako hrob
Motor je agu proto prosim neradte podivat se jestli nevynechava civka tuto funkci agu nema ale zajimalo by me jestli se to neda nejak zjistit.Kdyz to zacne delat tak ani nastihnu otevrit haupnu abych vyndaval kabely od civek jestli nejaka nepali protoze se motor na volnobeh neudrzi.
klapka je mechanicka takze tam bych problem take nevidel.
Diky za odpovedi
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34021
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Turnov Severní čechy
Kostry me taky napadli koukal jsem na hlavni kostry
pod baterkou a kabel co vede na blok motoru a taky vse v poradku.
Jedina moznost kouknout na ty svicky jestli neni jedna mokra.
Uz s tim laboruju 3 mesice a uz me fakt nic nenapada.
O servisu vubec neuvazuji protoze po skusenostech jinych uzivatelu
s podobnym problem je jasne ze to opravuji pokus omyl a co jsem cetl
tak to vlastne nikomu neopravili.
Jeste jsem nekde cetl ze byva casto problem vahy vzduchu,
ale nechci jen tak zkusmo davat vec za 3k.myslite ze by se projevovala
jeji chyba takovym silnym skubanim?ztrata tahu dobre ale cukani myslim
vaha nedela.
Kostry me taky napadli koukal jsem na hlavni kostry
pod baterkou a kabel co vede na blok motoru a taky vse v poradku.
Jedina moznost kouknout na ty svicky jestli neni jedna mokra.
Uz s tim laboruju 3 mesice a uz me fakt nic nenapada.
O servisu vubec neuvazuji protoze po skusenostech jinych uzivatelu
s podobnym problem je jasne ze to opravuji pokus omyl a co jsem cetl
tak to vlastne nikomu neopravili.
Jeste jsem nekde cetl ze byva casto problem vahy vzduchu,
ale nechci jen tak zkusmo davat vec za 3k.myslite ze by se projevovala
jeji chyba takovym silnym skubanim?ztrata tahu dobre ale cukani myslim
vaha nedela.
Zdravím, taky jsem aspirantem na skokana roku v kategorii AGU 
Hadice jsem prošel, odvětrání kliky taky v cajku, ale prostě v zátahu auto cuká jak ratlík. Svíčky nový, tlak paliva ok (i pod parou).
Včera jsem koukal na blok hodnot 25, střída ventilu N75 ani pod zátěží nevylezla nad 80% a auto cukalo. Pak jsem odpojil váhu vzduchu a cukání ustalo, s tím však i regulace plnícího tlaku (v bloku hodnot 25 pole 4 bylo konstantě 5%)
Mám to svádět na MAF anebo spíš ta N75? Jak se to dá blíž zjistit?
edit: a jakej vlastně patří na sériovej motor? F J H nebo K?
Hadice jsem prošel, odvětrání kliky taky v cajku, ale prostě v zátahu auto cuká jak ratlík. Svíčky nový, tlak paliva ok (i pod parou).
Včera jsem koukal na blok hodnot 25, střída ventilu N75 ani pod zátěží nevylezla nad 80% a auto cukalo. Pak jsem odpojil váhu vzduchu a cukání ustalo, s tím však i regulace plnícího tlaku (v bloku hodnot 25 pole 4 bylo konstantě 5%)
Mám to svádět na MAF anebo spíš ta N75? Jak se to dá blíž zjistit?
edit: a jakej vlastně patří na sériovej motor? F J H nebo K?
edit2: tak jsem vyčistil váhu vzduchu a trošku se to omezilono_-_name píše:Zdravím, taky jsem aspirantem na skokana roku v kategorii AGU
Hadice jsem prošel, odvětrání kliky taky v cajku, ale prostě v zátahu auto cuká jak ratlík. Svíčky nový, tlak paliva ok (i pod parou).
Včera jsem koukal na blok hodnot 25, střída ventilu N75 ani pod zátěží nevylezla nad 80% a auto cukalo. Pak jsem odpojil váhu vzduchu a cukání ustalo, s tím však i regulace plnícího tlaku (v bloku hodnot 25 pole 4 bylo konstantě 5%)
Mám to svádět na MAF anebo spíš ta N75? Jak se to dá blíž zjistit?
edit: a jakej vlastně patří na sériovej motor? F J H nebo K?