Stracanie vody - UZ som ZUFALY

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

no radiator netecie-mokro pod nohami nieje, ale teoreticky by mohol slzit a voda by odtekala odtokovym kanalom na kondenz z radiatora klimy, pretoze mam pocit ze sem tam sa zapach chladiacej kvapaliny v aute objavi, ale mozno to je uz vsugerovane a mozno ten zapach nadsava od motora.... ide mi o stopercentne urcenie zavady, lebo nerad by som dal 300€ za repas hlavy/ked uz bude dole/zbytocne a nakoniec sa zisti ze chyba je inde....
a este k tomu mi par mechanikov povedalo ze keby bolo zle tesnenie auto by sa prehrievalo...
Naposledy upravil(a) jjuriss dne 05 lis 2011, 16:10, celkem upraveno 1 x.
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

a este otazka, aky by mal byt tlak v chladiacom okruhu aj ked je jazda razantna. ak je teda tesnenie vhaji a tlakuje to do systemu tak ten tlak by mal byt vacsi ako povodny nie?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

a este jeden poznatok, auto bolo prevetrane a po otvoreni kapoty som si vsimol ze z prepadovej rurky na nadobe kvapaliny mi unika para + tam bolo mokro ako keby tade vytekala aj kvapalina.... hladina kvapaliny bola na ciarke min, po otvoreni uzaveru sa hladina vody zdvihla az nad ciarku max./vsetko hned po jazde/ a v manualny som sa docital ze pri zahraitom motore ma byt hladina na max a pri studenom medzi max a min.
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Řešil jsem něco podobného - skoro rok. únik byl někdy větší, někdy menší a dělalo to většinou druhý den po nastartování. Byla tospojovací trubka asi 8cm na motoru - byla zpórovatělá a při tlaku trochu pustila. A protože to podní bylo mastné, nebylo to moc vidět. Za studena nepouštěla. Už jsem měl katastrofické vize - prasklá hlava, těsnění, pumpu jsem vyměnil atd.
G3 Variant synchro
klokan163
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 10 říj 2010, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pov.Bystrica

Příspěvek od klokan163 »

Caute mam podobni problem na Seat toledo II 1.9TDI 81kw r.v2001 kazdi den rano dolejem tak cca 0.2 vodi nikde na spojoch nieje nic vidiet ani v nutri citit kvapalinu hadice v pohode predni chladic vimeneni prasok vo vode na utesnenie aj tak stale mizne viecko vymenene koberceki vnutri suche len okolo nadobi je trochu vlchko co je v kanalik v nadobe na odparenie vody tak sa mi zda ze mi tadial unika voda (wallbash) moze byt zla ta nadoba alebo mi potfuklo tesnenie a robi to len pri razantnejsej jazde pri normalnej mestskej ta voda tam vydrzi aj tyzden :? Sa mi zda ze mi voda mizne odkedi mi vitrhlo hadicu s chaldica z dvovodu neznemaho :o Stretol sa uz niekdo z niecim takim ? A olej tiez nepribuda a ani viecko nieje spinave od emulzi
cheno
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 lis 2011, 18:13
Odpovědi: 0
Bydliště: hc

Příspěvek od cheno »

mne utekala voda cez prirubu termostatu a tiez to nebolo vidno..

co tak nasypat do chladenia tu zme na utesnenie motora .. mozno to pomoze mozno nie . v kazdom pripade je to lacnejsie riesenie ako davat dole hlavu ..
Octavia 2 1.9 BXE
klokan163
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 10 říj 2010, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pov.Bystrica

Příspěvek od klokan163 »

Ta zmes na utesnenie tam uz je a zatial to aj ta unika uz neviem co stim dalej a nebavi ma stale dolievat vodu (wallbash)
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

mas tvrde hadice?
klokan163
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 10 říj 2010, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pov.Bystrica

Příspěvek od klokan163 »

Nie su meke ako aj za studena nic takeho zvlastneho
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

ja som zacal riesit podobny problem po vymene rozvodov. Nemam este odsledovane ze po kolko km kolko vody dolejem, ale podstatne je ze som zacal vodu dolievat, no pred rozvodmi som nemusel.
Moze byt zle zalozena pumpa? Alebo zle namontovana?
A v systeme mam cistu vodu (ziadna nemrznuca, ziadna destilovana voda). Moze to byt aj tym, ze uplne cista voda sa moze odparovat?

VW Passat, 3BG, 2001, 1.8T AWT,
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Obyč vode je naprd kuli vodnímu kameni a minerálům, jasně že se odpařuje, ale v uzavřenym okruhu, takže v baňce se vysráží a ztíká zpět.

Chce to vše kontrolovat a hlavu nechat na konec, udělejte ten test kdy dáte hadičku z přepadu do petky a prošlápneš motor, jestli budou utíkat bubliny.

Řešil sem to na 125ccm 2T, při náloži trochu vyházela z baňky jinak nic, do poslední chvíle to byla pila až to zdechlo za jízdy a z vejfuku sem vylil půl litru vody. Jenom že diesel nějaká voda ve vejfuku nezastaví :)
....320cd
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

ja som si napr. vsimol ze vcera (ked som mu dal mozno trochu sportovejsiu jazdu) tak sa mi rozsvietila kontrolka ze mam malo vody v expanske, ziadnu vodu som tam nedolial a dnes to uz nesignalizuje,...takze sa ta voda dake na chvilu stratila a potom ju vratilo do expansky, nemoze byt ze mam vadne vicko?
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Marshall_G_IV píše:ja som si napr. vsimol ze vcera (ked som mu dal mozno trochu sportovejsiu jazdu) tak sa mi rozsvietila kontrolka ze mam malo vody v expanske, ziadnu vodu som tam nedolial a dnes to uz nesignalizuje,...takze sa ta voda dake na chvilu stratila a potom ju vratilo do expansky, nemoze byt ze mam vadne vicko?
Páč máš v hají těsnění pod hlavou. Jak se natlakují hadice, tak zvětší objem a voda v expanzce klesne.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

dnes som si aj vsimol ze po sviznejsej jazde som mal hadice na vodu tvrde.
To znaci ze je v haji tesnenie? :(
Mohlo to dako sposobit zla montaz rozvodov? Lebo mi to zacalo len ako mi vymenili rozvody,...

P.S.: nemoze to byt len zle viecko na expanzej nadrzi? Ktore sa neotvori a potom sa pretlakuje system?
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

moze to byt aj viecko... po rozvodoch by mohl abyt zle zalozena vodna pumpa ale to je malo pravdepodobne... naistejsia skuska je ako to tu uz vela chlanov povedalo expanznu hadicku dat do nadoby z vodou a nesmu ist bublinky
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“